האם נחשף חזון גוגל? פרסמה מצגת המנתחת קשרים בין אנשים ושימוש במדיה חברתית

לאנשי פייסבוק יש סיבה לחששות? מעצב חווית משתמש בכיר בגוגל, פול אדמס, פרסם מצגת בת 216 עמודים שכוללת מחקר מקיף על רשתות חברתיות

לחצו כאןkjmu ftiהאם גוגל Me קורמת עור וגידים? השמועות על כך שחברת הענק עובדת על רשת חברתית חדשה שתתחרה בפייסבוק קיבלו היום (שלישי) חיזוק נוסף, בדמות מצגת שפרסם פול אדמס, מעצב חוויית משתמש בכיר בגוגל. במצגת, הכוללת 216 עמודים, מחקר מקיף בנושא רשתות חברתיות ואינטראקציה בין אישית.

על-פי דיווח נוסף, החברה החלה להקים קבוצות מיקוד האוספות מידע על הרגלי גלישה, צריכת מדיה, חיפוש ושימוש ברשתות חברתיות. קבוצת המיקוד הראשונה הוקמה בדבלין.

המצגת שפרסם אדמס מציגה חזון שונה לרשתות חברתיות בכלל ומפייסבוק בפרט. המצגת שמה דגש על פרטיות, שקיפות, דינמיות, קבוצות חברתיות והבחנה בין קשרים חזקים לחלשים. על-פיה, הרשת החברתית האופטימלית אינה רשימה של מאות או אלפי חברים, אלא מספר קבוצות מוגדרות. עדכון סטטוס או תמונה לא ייראה לכל רשימת החברים אלא למי שנרצה, באופן מוגדר ועם ממשק שקוף ופשוט לשימוש.

לכתבה המלאה באתר 140 – לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה