האם נחשף חזון גוגל? פרסמה מצגת המנתחת קשרים בין אנשים ושימוש במדיה חברתית
על-פי דיווח נוסף, החברה החלה להקים קבוצות מיקוד האוספות מידע על הרגלי גלישה, צריכת מדיה, חיפוש ושימוש ברשתות חברתיות. קבוצת המיקוד הראשונה הוקמה בדבלין.
המצגת שפרסם אדמס מציגה חזון שונה לרשתות חברתיות בכלל ומפייסבוק בפרט. המצגת שמה דגש על פרטיות, שקיפות, דינמיות, קבוצות חברתיות והבחנה בין קשרים חזקים לחלשים. על-פיה, הרשת החברתית האופטימלית אינה רשימה של מאות או אלפי חברים, אלא מספר קבוצות מוגדרות. עדכון סטטוס או תמונה לא ייראה לכל רשימת החברים אלא למי שנרצה, באופן מוגדר ועם ממשק שקוף ופשוט לשימוש.
לכתבה המלאה באתר 140 –