'קומסקור': העלות ל-1,000 חשיפות ברשתות חברתיות היא 20% מהעלות באתרי תוכן
למרות השליטה לכאורה של הרשתות החברתיות, 'קומסקור' מגלה כי הן הכניסו רק 56 סנט לכל 1,000 חשיפות של באנרים, הרבה פחות מאתרים ופורטלי תוכן
הרשתות החברתיות לא מצליחות להתחרות בפורטלים, מנועי החיפוש ואתרי התוכן בתחום הפרסום: פייסבוק ומייספייס הכניסו בממוצע רק 56 סנט לכל 1,000 חשיפות של מודעות תצוגה (באנרים) במערכת שלהם, לעומת 2.99 דולר בממוצע בכל שאר אתרי האינטרנט.
כך עולה ממחקר של חברת קומסקור על תעשיית הפרסום ושוק הדיספליי באינטרנט. בסך הכל, הרשתות החברתיות הורידו את הממוצע בכל האינטרנט ב-18% ל-2.54 דולר.
פייסבוק נחשבת לפלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר באינטרנט על בסיס מספר חשיפות. בסך הכל, פייסבוק רשמה כ-176 מיליארד חשיפות במהלך הרבעון הראשון של 2010, 16.8% מכל החשיפות בארצות הברית. במקום השני נמצאת יאהו עם 130 מיליארד ומיקרוסופט עם פורטל MSN ו-60 מיליארד.
>לכתבה המלאה באתר 140 –