שינויים בהנהלת פרטנר: 2 סמנכ"לים פורשים, קדמי חוזר; "חובת הוכחה ענקית על החברה"

כך אמר בתגובה האנליסט ערן יעקובי מלידר, לאור מטרות פרטנר להפוך לקבוצת תקשורת, תוך הרגעת הרוחות בחברה והגעה לחסכון בעלויות
יונתן גורודישר |

חברת פרטנר הודיעה היום שינויים בהנהלת החברה, ביניהם פרישה של שני סמנכ"לים, זאת כחלק מנסיונה של החברה לבצע מעבר ממפעיל סלולרי לקבוצת תקשורת כוללת, מהלך שבשוק מעריכים כי מהווה אתגר גדול, זאת לאור רצון החברה אף להביא לחסכון בעלויות.

פרטנר הודיעה היום על הקמת שתי חטיבות: חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים. לדברי החברה, המבנה החדש מקיף את כל המגעים עם הלקוח. ממכירה של כל סל המוצרים הסלולריים והקוויים ודרך השרות והשימור של הלקוח.

פרטנר דיווחה היום כי יעקב קדמי, אשר כיהן בראשית דרכה של פרטנר כסמנ"כל השיווק והתוכן והיה חלק מבניית המותג אורנג', ישוב לעמדתו זו. קדמי כיהן בעבר כמנכ"ל מי עדן ולאחרונה תפקד כיועץ שיווקי לאחר חצי שנה בה עמד בראש משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בכך יחליף קדמי את סמנכ"ל השיווק הנוכחי, ארז פז, אשר יעבור לעמוד בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים, זאת בהתאם לשינויים במבנה החטיבות. בעברו כיהן קדמי גם כמנכ"ל חברת מי עדן. עוד בין חילופי הכיסאות, גיל רוזנפלד, סמנכ"ל המכירות של החברה בהווה, יעבור לעמוד בראש חטיבת הלקוחות העסקיים של החברה.

מלבד חילופי התפקידים, החברה הודיעה על פרישתם של 2 סמנכ"לים. חיים בקר, סמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה של החברה מאז הקמתה של החברה בשנת 1998, החליט לפרוש. בקר ישאר בתפקידו עד אשר ימצא לו מחליף.

אלון ברמן, סמנכ"ל שירותי האינטרנט והתקשורת הקווית, יעזוב אף הוא את החברה. נציין כי בשוק לא היו מופתעים מהודעה זו, זאת לאחר שפרטנר השקיעה רבות בתחום על מנת לעבור לחברת תקשורת כוללת, בינתיים בהצלחה מוגבלת בלבד. בהודעה אשר מעידה על חשיבות התחום לחברה, כמו גם על כשלונה בו עד עתה, פרטנר הודיעה כי אלי גליקמן, המשנה למנכ"ל, יקח על עצמו את האחריות על תהליך ההטמעה של חטיבת התקשורת הקווית.

"המבנה הארגוני החדש כמו גם השינויים הפרסונאליים מציינים את השלמת השלב הראשון של תוכנית אסטרטגיית של החברה להפוך לחברת תקשורת כוללת, כפי שהכרזנו לפני כ-12 חודשים"", כך אמר היום דוד אבנר, מנכ"ל החברה. לדבריו, "אני סמוך ובטוח, כי צוות ההנהלה המוכשר, המקצועי והמנוסה ימשיך למנף ולמקסם את הערך והנכסים של פרטנר שיצרנו במשך השנים."

"אני בעד רענון השורות", כך אמר היום ל-Bizportal ערן יעקובי, אנליסט התקשורת של לידר שוקי הון. "הפרטים של הפעילות הלא סלולרית לא היו טובים, זה לא טריוויאלי להצליח במצב זה, עם מתחרות חזקות ושוק רווי", הוסיף. "זהו שינוי מבורך ומגיע בזמן לאור מטרותיה של החברה", הוסיף.

לדברי יעקובי, פרטנר נמצאת במקום לא פשוט. בפני החברה עומדות מספר מטרות מאתגרות במיוחד: להפוך לספקית תקשורת כוללת, להביא ליציבות החברה לאחר שינויי השליטה, זאת בעוד שבשוק מצפים מהחברה להביא לחסכון בעלויות. "כרגע, קיימת חובת הוכחה ענקית על החברה. זה מקרה נדיר שחברת סלולר מבקשת להפוך לחברת תקשורת משולבת. בנוסף, לייעל הפעילות ולהצליח - זה אתגר קשה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה