"שקם אלקטריק" משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין חדש עם צביקה הדר
הקמפיין, באמצעות זרמון גולדמן יהיה ראשון מתוך סדרת תשדירים בכיכובו של הדר ובבימויו של יואב צפיר
רשת שקם אלקטריק יוצאת בקמפיין פרסום חדש בכיכובו של צביקה הדר, ובאמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. היקף ההשקעה נאמד בכ-5 מיליון ש"ח. התשדירים החדשים יהיו תחת הסלוגן: "שקם אלקטריק - בטוח שקנית טוב".
בני גרינאפל, מנכ"ל שקם אלקטריק: "לאחר מחקרים שערכנו בנושא, הגענו למסקנה, כי הצרכן הישראלי מחפש את מקום הקניה שמעניק לו את ה- value for money הגבוה ביותר, שמאפשר לו לרכוש מוצרים עם אחריות מקורית, איכותיים, המגיעים ממקום עם "אבא ואמא".
"צביקה הדר, שנבחר להיות הפרזנטור של הרשת לשנים הבאות, מביא עימו ערכים שלא יסולאו בפז, הוא דמות אהודה מאד, הפונה לכל עם ישראל, הוא מדבר בגובה העיניים, הוא לא פראייר ומשדר אמינות וישראליות".