טרה מציגה קטגוריה חדשה במגוון של Müller: יוגורט BIO 0% שומן

היוגורט מתוך קטגוריית Light Müller יושק בשלב הראשוני ב-3 טעמים: תות, אפרסק-אננס ופירות יער
משה בנימין |

מחלבת טרה משגרת לשוק קטגוריה חדשנית תחת המותג האירופאי Müller - Light Müller. זאת לאחר ההשקה האחרונה של Müller FROOP.

Light Müller הינו יוגורט BIO 0% שומן, ללא ממתיקים מלאכותיים. היוגורט הינו בתוספת פרי איכותי במרקם עשיר, ללא חומרים משמרים ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים. מוצרי Light הינם מוצרים מופחתי קלוריות המכילים כ-33% פחות קלוריות מהמוצרים הרגילים.

בשלב הראשוני יושקו בקטגוריה Light Müller 3 טעמים: תות, אפרסק ואננס ופירות יער.

הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה: "אנו פועלים על פי תוכנית ההשקה אותה הגדרנו. חברת Müller מאופיינת במגוון רחב של מוצרים. אנחנו רק בתחילת הדרך ואנו עתידים להביא לצרכן הישראלי את השורה הראשונה של מוצרים וטכנולוגיה".

טל שכטמן, מנהלת שיווק מולר בישראל: "חדשנות כזו עוד לא נראתה בישראל, הן ברמת המוצר והן ברמת האריזה, אנו נמשיך ונפתיע את הקהל הישראלי. המוצרים משווקים בגביעים ייחודיים בעלי מפתח רחב המקל על חווית אכילת היוגורט, פיתוח ישראלי חדשני, אשר נעשה לאחר מחשבה על צרכן היוגורט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה