סובארו עולה עם קמפין פרסומי לרכב שטח החדש FORESTER 4X4
הקמפיין מופק באמצעות JWT Israel ונאמד בכ- 4 מיליון שקל
חברת סובארו מעלה לאוויר קמפיין פרסומי לרכב שטח החדש FORESTER 4X4. היקף הקמפיין, המופק על ידי משרד הפרסום JWT Israel, הוא כ-4 מיליון שקל.
אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו: "סובארו ממשיכה להציג את סדרת הדגמים החדשים המדגישים את השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם יכולות שטח ועיצוב פנימי וחיצוני חדשני. בפורסטר החדש התמקדו המהנדסים היפנים על נושא החוויה בכל ההיבטים – חווית נהיגה, חווית שטח וחווית העיצוב".
הפורסטר החדש תשווק בישראל עם מנועי בוקסר 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר טורבו הכוללות מערכת AWD – הנעה כפולה קבועה 4X4 . המנוע 2.0 ליטר בעל הספק של 150 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 20 קג"מ ב- 3200 סל"ד.