הדוחו"ת של אדלר חומסקי: גידול של 11% ברווח הנקי ב-2007; השכר של ראובן אדלר 1.262 מיליון שקל

הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-114 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 94 מיליון שקל בשנת 2006, גידול של 21%
משה בנימין |

אדלר חומסקי שהונפקה רק בשנה החולפת ונחשבים לחלוצי הפרסום בבורסה מפרסמת היום (ד') את הדוחו"ת המסכמים את 2007.

החברה סיימה את השנה עם גידול דו ספרתי, הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח הנקי. החברה לא שילמה שכר כלשהו לדירקטור בחברה למעט לראובן אדלר ואיל חומסקי. העלות הכוללת של שכר הדירקטורים ושכר מנכ"ל החברה, הסתכמה בשנת 2007 בסך של 2.49 מיליון שקל.

הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-114 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 94 מיליון שקל בשנת 2006, גידול של 21% ואילו הרווח הנקי צמח ב-11% והסתכם ב-26.7 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 24.1 מיליון שקל בשנת 2006.

הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי עמד על 8.65 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 7.05 מיליון שקל ברבעון השלישי.

מי הרוויח ומי הפסיד בתוך הקבוצה?

לכבוד המאורע ההסטורי של חברת פרסום המפרסמת דוחו"ת לבורסה נכנסנו ל"עובי קורת" הדו"ח ובפניכם מוצגת רשימת המרוויחות והמפסידות של הקבוצה - נתחיל במרוויחות.

"רואים קונים" רושמת את הרווח הגבוה ביותר שעומד על כ-2 מיליון שקל

חברת "GPS" רשמה שורת רווח נקי של 1.806 מיליון שקל.

"טריו" - משרד הפרסום המגזרי רשם רווח של 1.55 מיליון שקל

חברת "LEAD" רשמה רווח של 1.227 מיליון שקל

"grey אינטראקטיב" רשמה רווח של 812 אלף שקל.

"גריי קונטנט" רושמת רווח של 620 אלף שקל

ומי מפסיד בקבוצה

"מדיה-קום" חברת רכש המדיה המשותפת לאדלר-חומסקי וגלר-נסיס מפסידה 920 אלף שקל.

"אס.אמ.בי" רושמת הפסד של 341 אלף שקל

"אס אי או אינלייט" רושמת הפסד של 115 אלף שקל

"בסט ליין" רושמת הפסד של 11 אלף שקל

שנת 2007 התאפיינה בהתרחבות הפעילות, על ידי גיוס לקוחות חדשים, גידול בפעילות של לקוחות קיימים, והקמת חברות חדשות. כמו כן, השלימה החברה גיוס הון מהציבור בהיקף של 38 מיליון שקל נטו.

לחברה יש הון עצמי של 74 מיליון שקל המהווה 37.4% מהיקף המאזן לעומת 39 מיליון שקל בסוף 2006, המהווה 33.6% מהיקף המאזן בסוף 2006, תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 24 מיליון שקל וגידול בנכסי המאזן ל-198 מיליון שקל בסוף 2007 לעומת 116 מיליון שקל בסוף 2006.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה