המועצה להסדר ההימורים מוציאה למכרז חדש את תקציבי הפרסום של הטוטו והווינר

מי יהיה הזוכה הבא בתקציבים של 35 מיליון שקל; התקציבים שמטופלים כיום ביהושע TBWA - "ווינר" ושלמור אבנון עמיחי - "טוטו"
משה בנימין |

המועצה להסדר ההימורים בספורט מודיעה היום (ד') שהיא מוציאה למכרז את תקציבי הפרסום שלה, שעומדים על 35 מיליון שקל לשנה. המכרז המדובר נעשה על-פי חוק.

המכרז, שיפורסם בתוך תקופה קצרה, יכלול בו-זמנית את שני המותגים שלה, הווינר והטוטו. המועצה תבחר שני משרדי פרסום, אחד לכל מותג.

מאחר ומדובר במכרז מקיף ורחב, שדורש הכנה יסודית והתמקצעות, החליטה המועצה להאריך עד 31 בדצמבר השנה את ההסכמים שלה עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי (טוטו) ויהושוע (ווינר).

מן המועצה נמסר, כי המתווה של המכרז, תנאיו ודרישותיו יגובשו בהקדם.

בארבע השנים האחרונות גדלו הכנסות המועצה פי 2.5 והן עומדות על 1.6 מיליארד שקל. הווינר מכניס כ- 1.3 מיליארד שקל והוא מותג ההימורים וההגרלות המוביל במשק. הוא מהווה כ- 80 אחוז מכלל הכנסות המועצה.

המועצה שומרת באופן עיקבי על רווח נטו של כ- 30 אחוז וכל הרווחים מוקדשים לקידום הספורט בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה