"דיוטי פרי" עולים בקמפיין של 3 מיליון שקל לקראת עונת הנסיעות אביב-קיץ

הקמפיין יעלה בכיכובה של גאלה קוגן; יופק באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר סמסונוב
משה בנימין |

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכת לקראת עונת הנסיעות אביב–קיץ 2008 ומעלה קמפיין תדמיתי חדש באמצעות פרזנטורית חדשה, השחקנית גאלה קוגן.

הקמפיין שממשיך לחזק את האסטרטגיה "לא תמצא זול יותר", יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט בהיקף כספי הנאמד בכ- 3 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.

הקמפיין החדש תחת הסלוגן לא תמצאו מקום יותר זול מזה הינו "טייק אוף" על שלישיית הבנות המיתולוגית , "שוקולד מנטה מסטיק". לקמפיין נבחרו שלוש בנות, ביניהן גאלה קוגן על תקן "הבלונדינית" (לאה לופטין), השחקנית הדר עזר על תקן ירדנה ארזי ויערה בנבנישיתי על תקן רותי הולצמן.

חגית בכר, סמנכ"ל הסחר והשיווק של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מסרה היום כי: "הקמפיין החדש נועד להמשיך ולחדד באופן חד משמעי כי חוויית הקנייה בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון הינה חווית מחיר בניחוח של חו"ל. התחייבות למחירים הנמוכים ביותר נאכפת חדשות לבקרים. זו טקטיקה מנצחת. כל מחיר מבצע בארץ פוגש מחיר זול יותר בדיוטי פרי. זו התחייבות אקטיבית המבטיחה פיצוי לכל קונה אשר מצא מחיר זול יותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה