מיתוג מחדש לרשת אופנת "לוצ'י" בהשקעה של 20 מיליון שקל
רשת האופנה לצעירות "לוצ'י" יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה לא מבוטלת של 20 מיליון שקל. המהלך מלווה על-ידי חברת המיתוג ניאו-גרופ ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון.
הרשת השקיעה ביצירת שפה מותגית חדשה הכוללת עיצוב מחדש של הלוגו, סניפי החברה, שקיות ואריזות המותג, אתר האינטרנט וכרטיס המועדון.
במסגרת המהלך גובשה אסטרטגיה להרחבת הפעילות בקרב קהל היעד, חיזוק הרשת כשחקנית מרכזית בזירת האופנה המקומית והפיכתה למותג האופנה המוביל בקרב נשות ישראל הצעירות. הקונספט החדש מבוסס על סגנון בינלאומי יוקרתי הבא להעצים את חוויית הקנייה, כמו גם לחזק את הקשר בין המותג לעולם האופנה בארץ ובחו"ל.
לאחרונה נפתחו שמונה חנויות בקונספט העיצוב החדש בנתניה, ירושלים, אילת, קרית אונו, חיפה, חדרה ועפולה. עד סוף 2008 תסיים הרשת לשפץ את החנויות הקיימות וצפויה לפתוח 12 חנויות חדשות נוספות ברחבי הארץ.
עופרה שביט-לוין, סמנכ"לית רשת "לוצ'י": "תהליך המיתוג מחדש חידד עבורנו את ערכי המותג. חיפשנו אחר שפה חדשה שתשדר כח נשי – girl power וכן טרנדיות וסקסיות, שני הערכים העומדים בראש סדר העדיפויות של הצרכנית הישראלית הצעירה חובבת האופנה".
רשת האופנה "לוצ'י" נוסדה לפני כ-15 שנים ונרכשה בשנת 2007 על ידי משפחת לוין, בעלת רשת אופנת "קרייזי ליין". החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומעסיקה כ-500 עובדים בייצור, בהנהלה ובחנויות. עד סוף 2008 תמנה הרשת 34 חנויות.