לי-קופר מתחממים לקראת הקיץ - מעלים קמפיין של 2 מיליון דולר
חברת "קונספט שיווק" המשווקת את מותג הג'ינס הבריטי "LEE COOPER" עולה בקמפיין כנגד טרנד הסקיני ג'ינס בהשקעה של 2 מיליון דולר, תחת הטיזר שהתפרסם בימים האחרונים: "THE SKINNY IS DEAD".
עינת יונגר, מנהלת שיווק "לי קופר": "אם בתקופה האחרונה, נשים היו צריכות ללבוש סקיני ג'ינס על מנת להיחשב לטרנדיות ומבינות באופנה, היום ניתן למצוא מגוון גזרות אחרות אשר נחשבות ליותר חדשניות ואופנתיות. ג'ינס הסקיני הופך מג'ינס שכולם לובשים (כי הם חייבים) לגי'נס "נישה" – שרק מי שמתאים ואוהב לובש".
"ברחבי העולם טרנד הסקיני עבר מהעולם וניתן לראות אותו רק על מי שהוא מחמיא, בכל העולם הטרנד הוא מאוד פשוט, תלבשי את מה שמתאים לך ואל תראי קורבן אופנה. בלי קופר החלטנו ליישר קו עם המובילים בעולם ולהציע לכל אחד ואחת את מה שעושה לו טוב".
הקמפיין מציג את דגמי הג'ינס החדשים של הקולקציה, בראשם הבויפרנד, הבליץ' והניאון ג'ינס. עוד ניתן לראות: גזרות ישרות, מתרחבות, סן טרופז, קרעים וכדומה. הסלוגן שנבחר לקמפיין: "THE SKINNY IS DEAD. MEET THE NEW JEANS".