בנק דיסקונט רכש את ברייק הזהב בתוכנית "נולד לרקוד"; הסכום מוערך בכ- 200 אלף שקל
אחרי רכישת הברייק לפני ההדחה ב"הישרדות" דובקים בדיסקונט בצבע הזהב ורוכשים את הברייק לפני הכרזת הזוכים ב"נולד לרקוד"
"ברייק הזהב" של התוכנית נולד לרקוד - הרגע המכריע בלבה של תוכנית, שבו מופנים הצופים ל"פרסומת אחת וחזרנו" לפני ההכרזה (כל הכרזה) נרכש על-ידי בנק דיסקונט.
בהמשך לרכישת ברייק הזהב בתוכנית "הישרדות" - במחיר של 1.5 מיליון שקל, שם הפרסומת עולה לפני ההכרזה על הדחת המתמודדים, רוכש בנק דיסקונט את משבצת הרייטינג הלוהטת טרם ההכרזה על הזוכים בנולד לרקוד.
הסכום שתשלם דיסקונט בעבור המשבצת המדוברת מוערך כל-ידי הענף בכ-200 אלף שקל.
הפרסומת של בנק דיסקונט מופקת על-ידי יהושע TBWA ומככב בה מודי בר-און. על רכישת המדיה אחראית חברת TMF והמשרד ביחד.