רשת "ספגטים" יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעת 1.5 מליון שקל

הרשת, בעלת 20 הסניפים, תשיק שפה תקשורתית חדשה באמצעות זרמון-גולדמן DDB
משה בנימין |

רשת מסעדות 'ספגטים' יוצאת במהלך של מיתוג מחדש: משיקה שפה תקשורתית חדשה תחת המסר: "ספגטים – רשת מסעדות בסטייל איטלקי" בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מליון שקלים.

המיתוג באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, ייכנס בד בבד לכל סניפי הרשת ויבוא לידי ביטוי בכל אמצעי הפרסום, קידום המכירות, האינטרנט לרבות מיתוג המסעדות, עיצוב התפריטים וכו'.

לדברי שימי דגן, מנהלת השיווק והפרסום ב"ספגטים": מטרת המהלך היא להמשיך ולחזק את המותג כמוביל את הקונספט האיטלקי מודרני בקטגוריית ה- Casual Dining בארץ ובנוסף, ליצור חווית טעם והנאה חדשה ללקוחות הרשת.

רשת מסעדות 'ספגטים', מנוהלת על ידי חברת GHL השקעות בבעלות משה וינגרטן, גדי גרנות ודרור נחושתן ומונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית רחבה. בנוסף, מחזיקה GHL השקעות ב - 50% מהמותג מינה טומיי בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה