מוטורולה יוצאת בקמפיין חדש של 4 מיליון שקל להשקת סדרת ה- RAZR2
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-Ogilvy ויופיע בכל ערוצי הטלויזיה
חברת מוטורולה יוצאת בקמפיין חדש להשקת סדרת ה- RAZR2 בהיקף של 4 מיליון שקל. הקמפיין רחב ההיקף להשקה יהיה תחת הסיסמא "SHARPEST STYLE EVER". הקמפיין צפוי להופיע החל מ-29 לפברואר בכל ערוצי הטלוויזיה - ערוץ 2, 10, 9, 24, בעיתונות יומית ובמגזינים, באינטרנט ובשלטי תלת-מימד.
יובל פרידן, מנהל השיווק במוטורולה טלפונים סלולריים מוסר: "לאור ההצלחה יוצאת הדופן של סדרת ה- RAZR הראשונה בישראל ובעולם, החלטנו להשקיע סכום נכבד בהשקת סדרת ה- RAZR2 החדשה ולהדגיש את הערכים העיקריים הנלווים למוצר מיוחד זה הכוללים: סטייל חסר פשרות וחדות עיצובית ותפעולית".