קניון שבעת הכוכבים משקיע 200 אלף דולר בפעילות לקיץ
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה משקיע כ-200 אלף דולר בפעילות לקיץ, שתאופין השנה בסימן לונה פארק. פעילות "לונה fun" תימשך כחודשיים ותציע בכל יום פעילות לילדים ללא תשלום.
במסגרת הפעילות, יציע הקניון מבחר אטקרציות ומתקנים מעולם השעשועים של הלונה פארק: קרוסלות, דוכני משחק, מבוכים, משחקים וירטואליים ועוד.
גם השנה יפעל במהלך יולי-אוגוסט אוטובוס "שבעת הכוכבים", שיסיע לקניון ובחזרה, ללא כל תשלום, מבקרים מאיזור הרצליה ורמת השרון.
פעילות הקיץ תלווה בקמפיין פרסומי, באמצעות פרסום "בריקמן", שיכלול דיוור ישיר ל-110 אלף בתי אב באיזור השרון ובשכונות הצפוניות של תל-אביב וכן פרסום מודעות בעיתונים הארציים ובמקומוני השרון.
הדס למדן, סמנכ"ל השיווק: "הקיץ מהווה שיא בפעילות הקניון שהינה בבסיסה ממוקדת ילדים ומשפחה. לכן, אנו מעניקים לילדים מצע עשיר ויחיד במינו של חוויות מקוריות ומהנות, וכתמיד מוצעות ללא תשלום. אנו מאמינים שפעילות זו תהווה אבן שואבת לקהל הלקוחות הנאמן שלנו ותגדיל את כמות המבקרים בקניון בצורה משמעותית".