ג'נסיס הובילה השקעה של 2.5 מיליון דולר ב-Yedda
ג'נסיס פרטנרס, קרן הון סיכון, הובילה סבב גיוס של 2.5 מיליון דולר בחברת האינטרנט Yedda מכפר מלל. בסבב השתתפו גם מספר משקיעים פרטיים. החברה פיתחה מנוע חיפוש סמנטי המסוגל לנתח שאלות ובקשות, ומזמין גולשים לחלוק ידע אישי סובייקטיבי, מבוסס ניסיון ודיעה, ולענות על שאלות באתר Yedda ובאתרים אחרים (להבדיל משאילתות מבוססות מילות חיפוש הרווחות באתרים כמו גוגל, יאהו וכו'). בעקבות העסקה יצטרף, ג'ונתן סאקס, שותף בג'נסיס פרטנרס, לדירקטוריון Yedda.
אתר החברה (Yedda.com) מאפשר לגולשים להציב שאלות בטקסט, תמונה או מדיה עשירה, ולענות על שאלות של גולשים אחרים. לאתר יש שורה של הסכמים עם אתרי תוכן אחרים, שעושים שימוש באפליקציה של Yedda בתצורה של וידג'ט (יישום של Yedda המצוי באתרים אחרים).
החברה נוסדה ומנוהלת על ידי אביחי ניסנבוים שהיה ממייסדי SmarTeam, שנמכרה לחברת Dassault, ויניב גולן, המשמש כ-CTO של ידע. ניסנבוים אמר עם השלמת הגיוס, כי "ההון שגויס יאפשר את המשך הצמיחה המהיר של החברה, ואת האצת הסכמי התוכן ושיתופי הפעולה שלנו. "אנחנו שמחים על הצטרפותה המהירה של ג'נסיס למשפחת Yedda. ג'נסיס מוכיחה היכרות עמוקה עם תחום האינטרנט וה-web2.0, והשותפות עמה תביא ערך מצרפי גבוה".
WEB 2.0
אז מה לא אמרנו על הווב 2.0, הדור השני של אתרי האינטרנט. הכוונה היא לאתרים השונים מהותית מהאתרים ה"מסורתיים" בהם הורגלנו עד כה: לא עוד אתרים המתהדרים בתכנים ייחודיים להם, אלא ההפך הגמור. מה שיותר שיתופי, יותר טוב. מגמת הווב 2.0 החלה כבר לפני כמה שנים בארה"ב, ובישראל, כמו תמיד, אומצה המגמה בחום.
סאקס אמר, ש"Yedda היא דוגמא נפלאה ליישום מבריק ומורכב של טכנולוגיית Web 2.0 לארכוב וארגון של הידע האנושי. אנחנו מאמינים ש-Yedda יכולה לגרום לשינוי בעולם החיפוש ולבנות נכסים משמעותיים בתחום המידע והידע האנושי. אנחנו נרגשים לקראת המשך העבודה המשותפת עם מייסדי Yedda ועובדיה".