חברת פמינה נכנסת לקטגורית המידות הגדולות ב-2 מ' ש'
חברת פמינה, המתמחה בהלבשה תחתונה, נכנסת לקטגוריית המידות הגדולות בתחום החזיות בהשקעה של 2 מיליון שקל.
מיכאל בלומנשטוק, מנכ"ל חברת פמינה: "הכניסה לקטגוריה נובעת מהצורך של הנשים הישראליות בחזיות במידות גדולות במחירים שאינם יקרים. אם בעבר נאלצו נשים לשלם מחיר יקר במיוחד בעבור חזייה במידה גדולה ולהסתפק בדגמים בסיסיים, כיום מציעה להן פמינה חזיות בטווח רחב של מידות עד 100E, תוך הובלת אסטרטגיית מחיר שעיקרה VALEU FOR MONEY - עד 179 שקל בלבד לחזייה".
בלומנשטוק מוסיף, כי "בניגוד לשאר החברות, המציעות הלבשה תחתונה במחירים גבוהים אנו שואפים להיות אופנתיים ככל הניתן, ולאפשר לאישה הישראלית הדורשת תחלופה גבוהה של דגמים במהלך השנה, לרכוש מספר חזיות בעונה ולא להסתפק במספר בודד בשל מחירן היקר".
מהלך הכניסה לתחום המידות הגדולות כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה פמינה גידול של כ-20% במכירות.
בכך נכנסת פמינה לתחרות עם חברת וומן-אונלי - WOMENONLY, רשת הלבשה תחתונה למידות גדולות אשר הוקמה לפני כשנתיים ומפעילה 15 סניפים ומועדון חברות, הכולל נשים מלאות או נשים רזות בעלות חזה גדול ממידה C ומעלה. בנוסף, ישנן רשתות כמו אפרודיטה והמשביר החדש לצרכן המציעות חזיות במידות גדולות.