תנובה: בשנת 2007 נשקיע בתחום הבריאות כ-4 מיליון ש'
"שנת 2006 מאופיינת בהבשלה של תהליכים שנמשכו ב-3 שנים האחרונות הן בייצור, הן במערכים הלוגיסטיים ובתהליכי העבודה שהביאו את תשלובת החלב לשיאים בהיקפי המכירה וברווח", כך לדברי ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב תנובה. לשנת 2007, מתכננת החברה חיזוק ערך הבריאות וביסוס מובילותה של תנובה בתחום בהשקעה של למעלה מ-4 מליון שקל. כהו מוסיף, כי "תנובה נתפסת בקרב הצרכנים כחברה הבריאה ביותר בשוק. תפיסה זו מעוגנת היטב בהרכב סל המוצרים מתוצרתינו ומהקרבה שלנו לטבע. השנה אנו מתכוונים לשים בראש סדר החשיבות את נושא התזונה הנכונה והבריאה שיבוא לידי ביטוי מבחינת הפיתוח והדגשים השיווקים". לצורך כך, משתפת תנובה פעולה עם "שומרי משקל" העולמית. במסגרת השת"פ, תנובה תשדרג את אריזות כל מוצריה בשיטת הנקודות של שומרי משקל. תחילה, יסומנו כל גבינות תנובה וקוטג' תנובה ובהמשך ינוקדו עוד ממוצרי החלב של החברה. יצויין, כי טעמם, מרקמם והרכבם התזונתי של כל המוצרים המסומנים יישאר ללא שינוי. על פי סקר רחב היקף של חברת המחקר "הגל החדש" שנערך ביוני 2006, זכתה תנובה בתואר החברה הבריאה ביותר בישראל. עוד עולה מהסקר, כי 71% מהציבור הישראלי בודק את רכיבי המוצר לפני הקנייה כאשר אחוזי שומן והקלוריות הם הרכיבים העיקריים שנבדקים. נתון מעניין נוסף מראה שהישראלי הממוצע צורך רק כ-50% בלבד מהצריכה היומית המומלצת של סידן. נתונים סטטיסטיים מראים, כי כ-60% מהאוכלוסייה המבוגרת (בגילאי 25-65) סובלים מעודף משקל או מהשמנה; 15% - 20% מהילדים ובני הנוער סובלים מעודף משקל; פחות מ-30% מהישראלים עוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע ו-6 מכל 10 אנשים שעשו דיאטה לא הצליחו לשמור על המשקל. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מובילותה של תנובה כ-Healthy convenience food, מאתגרת אותנו להעביר מסרים של אכילה בריאה ומזינה, ולספק לצרכן כלים יישומיים ואפקטיביים לניהול התזונה היומיומית שלו. שיתוף הפעולה עם שומרי משקל הינו אסטרטגי ומהווה יריית פתיחה למהלך רחב כולל של תנובה בטיפול ממוקד בנושאי בריאות ותזונה בשנה הקרובה". לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל: "אנו בשומרי משקל מרגישים שהחיבור לחברת מזון מובילה כתנובה הינו טבעי מאחר והיא נתפסת כמובילת תחום הבריאות בישראל". צעד נוסף שתנובה עושה לחיזוק מובילותה ותפיסתה כחברת מזון בריאה, הוא כינוס ענף השיווק ובכירי המשק הישראלי לכנס בריאות גדול. לכנס, שיערך באמצע ינואר, מוזמן הטרנדולוג מייקל צ'ונג, מומחה עולמי לחקר טרנדים מהמכון האמריקאי UBER TREND. בהרצאתו יעביר צ'ונג סקירה עולמית על המגמות והשינויים בתפיסת הצרכנים בכל הנוגע למזון ויידון בנושאים כמו: הכלים להצלחה במיצוב מוצרי מזון בעולם הבריאות; מה הצרכן באמת מחפש; מהן ההזדמנויות בתחום ועתיד הבריאות לאן. מרצה אורח נוסף הוא סטיבן מארלו, סגן נשיא שומרי משקל העולמית, שידבר על האפשרויות השיווקיות והעסקיות הטמונות בשוק הדיאטה העולמי. לצד זאת, השיקה תשלובת החלב של תנובה לאחרונה שרות אינטראקטיבי חדש הנקרא "e-בריא", המעניק לגולשים מידע מפולח הרלוונטי לאופי פעילותם וקשור לעולם התוכן של הזירה הבריאותית. לדברי אדלר: "הניוזלטר "e-בריא", הינו למעשה כלי אינטראקטיבי בהתאמה לפרופיל אישי ליצירת קשר שבועי עם הציבור על בסיס עולם התוכן והערכים הרלוונטיים בתחום התזונה הבריאה, כשהמסר העיקרי העומד מאחוריו הוא - "תנובה עוזרת לי לאכול נכון"". אדלר מוסיפה, כי חודשיים מאז השקתו של האתר, נרשמו כ-17,000 אלף גולשים המקבלים עדכון שוטף מדי שבוע לכתובת המייל שלהם.