BYD SEAL U - קרוסאובר גדול ומרווח שעומד להתמודד מול אריות הסגמנט
שלמה מוטורס החלו בשיווק ה BYD Seal U בנסיון לשחזר את ההצלחה של ה Atto3, רק שהפעם ממתינות לה מתחרות מצוינות שלא מתכוונות להרים ידיים.
'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה Seal U האח הגדול של ה Atto3 המבוקש של החברה. ה Seal U מציג מימדים גדולים עם אורך כולל של 4.785 מטר ובסיס גלגלים של 2.765 מטר.
ה Seal U משתלב במגוון הדגמים של BYD בין ה Atto3 לבין ה Tang הגדול בעל שבעה המושבים, ונועד לתת מענה לתחרות הגוברת בסגמנט הקרוסאוברים החשמליים הגדולים דוגמת האקספנג G6 או האיוניק 5.
ה Seal U מצוייד במנוע חשמלי בהספק 218 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ לדגם הכניסה Comfort, ו 33.6 קג"מ לדגם הדיזיין. ההנעה בשני הדגמים קדמית. ל Seal U שני מארזי סוללות, דגם Comfort עם סוללת 71.8Kwh ודגם Design עם סוללה בקיבולת 87.0Kwh. שני הדגמים נטענים בטעינה איטית בקצב של 11Kw וטעינה מהירה ב 115Kw / 140Kw לקופמורט / דיזיין, בהתאמה.
הטווח המוצהר של הדגמים לפי תקן WLTP עומד על 420 ק"מ / 500 ק"מ בהתאם למארז הסוללה.
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- מתיחת הפנים ל-BYD Atto3 - מה באמת השתנה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לשני הדגמים כושר גרירה של 750 ק"ג לגרור ללא בלמים ו 1300 ק"ג לגרור עם בלמים.
ה Seal U מאובזר היטב בהתאם למסורת של BYD, כולל יחידות תאורה ראשיות ואחוריות משולבות לד, אור גבוה אוטומטי, גג פנורמי עם וילון חשמלי, ריפודי עור ויגן, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, בקרת אקלים בעלת שני איזורים ופתחי מיזוג ליושבים מאחור, חישוקי 19'' ועוד.
בתחום הבטיחות לא חסכו ב BYD באביזרי בטיחות והרכב כולל שבע כריות אוויר, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית כולל בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור עייפות נהג, התרעה על רכב בשטח מת כולל תיקון אקטיבי ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 7. ה Seal U טרם נבחן במבחן הריסוק של ה EuroNcap אולם הנסיון עם הדגמים הנוספים של BYD שקיבלו ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות מעיד על החשיבות שהיצרן מייחס למבחן הריסוק האירופאי, ויש לצפות ללא פחות מחמישה כוכבים גם ל Seal U.
מחיר ה Seal U מתחיל ב 190.0 אש"ח לדגם ה Comfort ואילו מחירו של דגם ה Design עומד על 210.0 אש"ח.
- דגם הפנאי החשמלי DEEPAL SO7 במבצע לחגים
- בשורה לירושלמים: הקו האדום של הרכבת הקלה חוזר לשירות מלא
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- מ - 4 יוצא 1 - רכב השטח הטוב בישראל, האם יש כזה?
מ - 4 יוצא 1 - רכב השטח הטוב בישראל, האם יש כזה?
ארבעה רכבי שטח משובחים נמכרים בישראל. לכל אחד מהם עדת מעריצים, את חלקן כבר ניתן להגדירן כ'כת'. אבל מי הכי טוב? האם יש כזה דבר 'הכי טוב'? או שיש מקום לשאול מה הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ולהתאים עבורו את הרכב הנכון. באנו לעשות סדר
ארבעה רכבי שטח אמיתיים נמכרים בישראל. למעשה חמישה, אם נחשיב גם את ה KGM רקסטון כרכב שטח, אבל כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר, כי הרקסטון, עם כל הכבוד, לא יכול להיות חלק מחבורת החוד של רכבי השטח בישראל – לנדרובר דיפנדר, ג'יפ רנגלר, פורד ברונקו וטויוטה לנדקרוזר. גם את הטנדרים אני שם בצד, אנחנו עם SUV אמיתיים. גם את האינאוס גרנדיר שיחידה אחת ממנו כבר מתגלגלת על כבישי ארצנו אני שם מחוץ למשוואה.
אני כאן כדי לחדד את הבדלים בין ארבעת המופלאים שהזכרתי. ראשית אומר שהייתי שמח אם כל אחד מהארבעה היה לי בחניה הפרטית. הם כולם מבצעים ברמה הגבוהה ביותר, גם אם יש ביניהם הבדלים גדולים מאוד. וגילוי נאות, בחניה הפרטית חונה לנדקרוזר ארוך וקשיש, שחוגג עוד מעט 20 שנים להיווסדו ביפן.
חלקכם עומד להתרגז מאוד, בוודאי אלו שקשורים בעבותות לרכב השטח שיש ברשותם, או עליו הם חולמים. אחרי הרבה מאוד ק"מ על סיפונם של כל אחד מהארבעה, גם בכביש וגם בשטח, המסקנות שלי חדות וברורות. ובכן, כל כלי הרכב המוזכרים הם בעלי הנעה כפולה 4X4, עם הילוך כח ונתחיל במסקנות.
אז מי על הפרק:
לנדרובר דיפנדר 110 – יש האומרים שהוא הדיסקברי 6 האמיתי. אני מניח בצד את גירסאות ה 90 (הקצר) או ה 130 העוד יותר ארוך, ומתמקד בדגמי ה 110. כך או כך, מדובר ברכב שטח אמיתי, שלדה אחודה, ארבעה מתלים נפרדים, יש גירסת כניסה עם מתלים רגילים (קפיץ ובולם) ויש עם מתלי אוויר מתכווננים.

דגם הפנאי החשמלי DEEPAL SO7 במבצע לחגים
כולם מורידים מחירים, יש מלאי גדול והיבואנים מתקפלים , והפעם קבוצת "מכשירי תנועה" במבצע מיוחד לקראת ראש השנה על DEEPAL SO7 של צ'נגן, עם רישוי 00 על שם הלקוח
קבוצת "מכשירי תנועה", יבואנית רכבי צ'נגן לישראל, יוצאת במבצע מימון מיוחד על דגם הפנאי החשמלי DEEPAL SO7, עם מימון של 100% ל-60 חודשים ללא ריבית וללא הצמדה, כשהרכב נרשם על שם הלקוח (רישוי 00). המבצע ייכנס לתוקף ב-1 בספטמבר, ומחיר הרכב עומד על 201,990 שקל.
זהו דגם הדגל של היצרנית הסינית צ'אנגן, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, שמכרה כ-2.5 מיליון כלי רכב בשנה האחרונה. הדגם DEEPAL SO7 מוגדר כקרוסאובר פרימיום עם דגש על עיצוב חיצוני ספורטיבי ונקי, תא נוסעים איכותי במיוחד, וביצועים שמכוונים לפלח הביניים-גבוה של שוק הרכב החשמלי. המפרט טכנ כולל ביצועים ומרווח טעינה, והרכב מצויד במנוע המפיק 218 כוחות סוס ומומנט של 32.6 קג"מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות. הסוללה בקיבולת של 79.97 קוט"ש מספקת טווח נסיעה מוצהר של עד 475 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה של 30% עד 80% מתבצעת תוך 35 דקות בלבד בעמדת טעינה מהירה.
מבחינת בטיחות, הדגם קיבל ציון בטיחות 8 (מקסימלי) ממשרד התחבורה, וכן 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים NCAP, כולל הגנה של 95% על הנוסעים – מהגבוהות בקטגוריה.
לא מזמן, פרסמנו מדריך לרכישת רכב חדש ולהבדיל, מדריך לרכישת רכב חשמלי.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- Deepal S07 - הענקית הסינית צ'נגן עם דריסת רגל ראשונה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הנה תוכנית פעולה מסודרת לבחירה חכמה. התחילו בהגדרת תקציב כולל ריאלי - לא רק מחיר הרכב אלא כל ההוצאות לחמש שנים. מפו את הצרכים האמיתיים שלכם על בסיס השימוש היומיומי, לא תרחישים נדירים. צמצמו את הרשימה ל-3-5 דגמים שעומדים בקריטריונים.