מנכ"ל פולקסווגן: "נעקוף את טסלה במכירות רכב חשמלי עד 2025"
בשיחה עם כתבים במהלך הפורום הכלכלי הבינלאומי הנערך בדאבוס (שוויץ), אמר הרברט דיאז, מנכ"ל ענקית הרכב הגרמנית פולקסווגן VOLKSWAGEN A G ORD כי השיפור בשרשרת האספקה בעולם עשוי ליצור מומנטום חיובי שישפיע לטובה גם על פולקסוואגן בחודשים הקרובים.
הוא צופה שפולקסוואגן תהפוך למוכרת הגדולה בעולם של כלי רכב חשמליים עד 2025, כאשר הוא לא מהסס לקרוא תיגר על טסלה TESLA INC . באשר להערכת המשקיעים ביחס לטסלה, הוא אמר כי "השווקים תמיד עוסקים בעתיד. טסלה נמצאת כרגע בעמדת הובלה בכל הנוגע לרכבים חשמליים, וכנראה שהיא גם חברת הרכב הדיגיטלית ביותר ויש לה כמה יתרונות". דיאז אמר שטסלה הצליחה להציג תוצאות טובות ותשואות גבוהות, משום שהיה לה מודל עסקי אמין. עם זאת הוא מאמין, כאמור, שפולקסווגן תוכל בקרוב לסגור את הפער ואף לעבור את טסלה במכירות.
לדברי דיאז, ההתנהלות השוטפת תהיה כנראה קצת יותר מאתגרת. מובילי טסלה נכנסים לתחומים חדשים ורוקמים תוכניות חדשות ובפולקסוואגן מנסים להתעדכן בהתאם. "אנחנו חושבים שבמחצית השנייה של השנה, אנחנו הולכים לייצר מומנטום", הוא אמר.
מניית פולקסווגן, הנסחרת בפרנקפורט, נסחרה בירידה של כ-0.9%.
פתרון למשבר בשרשרת האספקה והמשמעויות שלו
יותר משנתיים מאז התפרצה מגפת הקורונה, תעשיית הרכב בעולם, ובכלל זה באירופה, ממשיכה להתמודד עם האתגר של השגת חלקים חיוניים לרכבים ובניית מספיק כלי רכב בהתאם לביקוש. המחסור במרכיבים חיוניים, במיוחד כאלה המשמשים לייצור סוללות, צפוי להציב מגבלה משמעותית ומתמשכת לצמיחה במכירות כלי הרכב החשמליים בשנים הקרובות. עם זאת, דיאז אומר שיש כמה סימנים חיוביים באופק. לדבריו, ניתן לצפות להקלה מסוימת בשוק אספקת המוליכים למחצה מאמצע השנה. "הייתי אומר שנראה הקלה לקראת אמצע השנה, ובמחצית השנייה שלה אנו צריכים להיות במצב טוב יותר - אם המצב לא יחמיר, ואני לא חושב שזה יקרה", אמר דיאז. אמנם לא מדובר בסוף המשבר, אבל מסתמנת הקלה.
- הכנס הכלכלי החשוב בעולם - מה היה עד כה בכנס בדאבוס?
- בלי ביידן אבל עם מקרון וראשי חברות ענק, הפורום הכלכלי בדאבוס יוצא לדרך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.דויד - הצבר 25/05/2022 10:20הגב לתגובה זוממש תמיכה בגרמנים משנות השלושים של המאה הקודמת לקחו עבדים מטורכיה וממדינות האיסלאםואז יתעוררו ויגלו שיש יותר מדי מוסלמים גרמנים ואז התוצאות יהיו ברורות. הגרמנים אותם גרמנים והערבים אותם ערבים והים אותו הים! חרם על גרמניה!
- 4.נהג 25/05/2022 10:02הגב לתגובה זולחשמל רכב זה פחות מסובך
- 3.טסלה יקרה מאד 25/05/2022 09:02הגב לתגובה זולמרות שמחיר המניה ירד ב-50%, עדיין היא צריכה לרדת לפחות עוד 50%, וגם אז לא בטוח שהיא תהיה שווה את המחיר. אם היו לי מניות טסלה, מזמן מזמן הייתי מוכר אותן, ובודאי עתה. מחיר 100 דולר אולי יתאים יותר למניה זו, אולם עדיין צריכה בדיקה.איך זה עלה כל כך, לאמריקנים הפתרונים.
- 2.שרון 24/05/2022 23:15הגב לתגובה זוהיא פחות מ 5% משוק הפרטיות ושווי שוק שלה כמו כל החברות לייצור רכבים. הם ייצרו וישווקו פי 10 יותר מטסלה מכוניות חשמליות. לטסלה גם אין פיתוח טכנולוגי מנצח. סתם בשביל שתדעו איפה לא כדאי להפסיד.
- איש 26/05/2022 13:22הגב לתגובה זולדוגמא לטסלה כ18 מילארד במזומן כאשר החוב שלה כ-5 מיליארד לעומת GE אשר יושבת על 20 מילארד מזומן ו 75 מיליארד חוב בנוסף אנחנו עכשיו בתנאי שוק ממש לא טובים להלוואות. רוב החברות של המכוניות מוכרות פחות ופחות רכבים לעומת טסלה שמשנה לשנה רק גודלים וגודלים מהותית
- אריה 25/05/2022 07:37הגב לתגובה זוותרוויח מיליוני דולרים על נפילה שלה
- 1.זאב לבן 24/05/2022 22:31הגב לתגובה זוזה טוב זה חחחחחחחח

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7