סובארו E-STI. קרדיט יצרןסובארו מחזירה את ה STI בגירסאות חשמלית ובנזין
סובארו חושפת בטוקיו תכניות עתידיות לרבות דגמי STI ספורטיביים הן בדגם חשמלי והן בדגם בנזין.
בנוסף דגם קונספט חשמלי חדש Trailseeker לצד דגמי קונספט המצוידים לשטח של הפורסטר והאאוטבק.
סובארו מחזירה את ה STI בגרסאות חשמל או בנזין. החברה חשפה היום בתערוכת טוקיו את חזרתה של הסובארו STI הן בגרסאות חשמליות מלאות והן בגרסאות בנזין. בנוסף הציגה סובארו אב טיפוס של ה טריילסיקר Trailseeker, יחד עם גרסאות מאובזרות לשטח של הפורסטר והאאוטבק.
תחת הסלוגן “Driving the Subaru Difference” לוקחת סובארו את חווית הנהיגה לצד חווית אאוטדור משודרגת.
דגמי ה STI
ה E-STI הוא דגם קונספט לרכב חשמלי ספורטיבי המביא את חווית הנהיגה הקיצונית של דגמי ה STI של סובארו. העיצוב מוחצן כמקובל במשפחת STI כשבסובארו מציינים כי שמרו על המורשת הספורטיבית של המותג, יחד עם עיצוב ידידותי לנהג ותא נוסעים נוח ומרווח. לדברי סובארו מדובר בדגם המשלב טכנולוגיות חדשניות יחד עם חווית נהיגה אינטואיטיבית ומלהיבה.
- סובארו פורסטר 2024 - ללא מתחרים ישירים בנישה ייחודית
- אחריות לרכב חדש - אצל מי האחריות הכי מקיפה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ה B-STI חוזר למקורות של סצנת הביצועים של סובארו ספורט עם מנוע בעירה פנימית ICE. יש לצפות למנוע בוקסר והנעה כפולה סימטרית כמקובל בסובארו. בסובארו ישלבו ב B-STI את כל הידע והטכנולוגיה שצברה החברה לאורך עשרות שנים של מירוצי ראלי הקשוחים ביותר בעולם.
דגם ה Trailseeker
הבכורה היפנית של ה-Trailseeker החדש לגמרי, הדגם השני החשמלי המלא של סובארו המשלב את טכנולוגיות בקרות הנהיגה של היצרן עם הפרקטיות של רכב שטח. ה-Trailseeker, לדברי סובארו "אידיאלי הן לטיולים יומיומיים והן לנסיעות יוצאות דופן, הוא שותף מושלם לאלו המחפשים אורח חיים חדש ופעיל".
- העשור האבוד של פורשה: בלומה מפנה את הכיסא
- המהפכה בשיפוט עבירות תנועה תחכה עוד
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
דגמי Forester Wilderness ו Outback Wilderness
ה Forester Wilderness, המבוסס על הפורסטר, כולל פגושים קדמיים ואחוריים שעוצבו במיוחד, חיפויי קשת גלגלים מורחבים ופנסי ערפל LED בלעדיים. אב הטיפוס של Wilderness עושה שימוש ביכולות הבסיסיות של הפורסטר כרכב שטח ומוסיף אלמנטים חדשים – כולל, לדברי סובארו "עיצוב קשוח ומחוספס ויכולות ופונקציונליות משופרות בשטח - המעניקים לדגם אופי ייחודי".
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד.
הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.
פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו.
אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.
בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.
מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.
צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8.
- יונדאי אלנטרה N ידנית - משפחתית ספורטיבית מענגת
- קבוצת כלמוביל משיקה פעילות ליסינג משמעותית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.
עיצוב חיצוני ופנימי
