סובארו E-STI. קרדיט יצרןסובארו E-STI. קרדיט יצרן

סובארו מחזירה את ה STI בגירסאות חשמלית ובנזין

סובארו חושפת בטוקיו תכניות עתידיות לרבות דגמי STI ספורטיביים הן בדגם חשמלי והן בדגם בנזין. 

בנוסף דגם קונספט חשמלי חדש Trailseeker  לצד דגמי קונספט המצוידים לשטח של הפורסטר והאאוטבק. 

יואב פולס |

סובארו מחזירה את ה STI בגרסאות חשמל או בנזין. החברה חשפה היום בתערוכת טוקיו את חזרתה של הסובארו STI הן בגרסאות חשמליות מלאות והן בגרסאות בנזין. בנוסף הציגה סובארו אב טיפוס של ה טריילסיקר Trailseeker,  יחד עם גרסאות מאובזרות לשטח של הפורסטר והאאוטבק.  

תחת הסלוגן Driving the Subaru Difference  לוקחת סובארו את חווית הנהיגה לצד חווית אאוטדור משודרגת.

דגמי ה STI

ה E-STI הוא דגם קונספט לרכב חשמלי ספורטיבי המביא את חווית הנהיגה הקיצונית של דגמי ה STI של סובארו. העיצוב מוחצן כמקובל במשפחת STI כשבסובארו מציינים כי שמרו על המורשת הספורטיבית של המותג, יחד עם עיצוב ידידותי לנהג ותא נוסעים נוח ומרווח. לדברי סובארו מדובר בדגם המשלב טכנולוגיות חדשניות יחד עם חווית נהיגה אינטואיטיבית ומלהיבה.

ה B-STI חוזר למקורות של סצנת הביצועים של סובארו ספורט עם מנוע בעירה פנימית ICE. יש לצפות למנוע בוקסר והנעה כפולה סימטרית כמקובל בסובארו. בסובארו ישלבו ב B-STI את כל הידע והטכנולוגיה שצברה החברה לאורך עשרות שנים של מירוצי ראלי הקשוחים ביותר בעולם.


סובארו B-Sti דגם הבנזין. קרדיט יצרן

דגם ה Trailseeker

הבכורה היפנית של ה-Trailseeker החדש לגמרי, הדגם השני החשמלי המלא של סובארו המשלב את טכנולוגיות בקרות הנהיגה של היצרן עם הפרקטיות של רכב שטח. ה-Trailseeker, לדברי סובארו "אידיאלי הן לטיולים יומיומיים והן לנסיעות יוצאות דופן, הוא שותף מושלם לאלו המחפשים אורח חיים חדש ופעיל".

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"


סובארו Trailseeker. צילום יצרן

דגמי  Forester Wilderness ו Outback Wilderness

ה Forester Wilderness, המבוסס על הפורסטר, כולל פגושים קדמיים ואחוריים שעוצבו במיוחד, חיפויי קשת גלגלים מורחבים ופנסי ערפל LED בלעדיים. אב הטיפוס של Wilderness עושה שימוש ביכולות הבסיסיות של הפורסטר כרכב שטח ומוסיף אלמנטים חדשים – כולל, לדברי סובארו "עיצוב קשוח ומחוספס ויכולות ופונקציונליות משופרות בשטח - המעניקים לדגם אופי ייחודי".


סובארו Forester Wilderness. צילום יצרן
באופן דומה ה Outback Wilderness המבוסס על האאוטבק יורש את תפיסת העיצוב של האאוטבק של "ליווי סגנונות חיים מגוונים של לקוחות, בהרמוניה עם הטבע", תוך שיפור נוסף של יכולות ופונקציונליות, ומעלה את אופיו הקשוח והמחוספס של הדגם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולס

ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים

בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד. 

הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.

פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו. 

יואב פולס |
נושאים בכתבה כלמוביל ג'אקו 8

אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.

בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.

מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.

צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8. 


ג'אקו 8 PHEV - ישר ממסלול הסלאלום הבוצי משהו. צילום יואב פולס

הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.

עיצוב חיצוני ופנימי