זיקר (זיקר)זיקר (זיקר)

הלחץ של יבואני הרכב - הטבות על כל דגמי Zeekr ל-4 ימים בלבד

רן קידר | (2)
נושאים בכתבה זיקר מחירי הרכב

הנחות, מימון של עד 180,000 שקלים ללא ריבית ומבצעי טרייד-אין וליסינג בהתאמה אישית - כשיבואן רכב מציע הצעות כאלו זה מבטא את הלחץ הגדול. יש מלאים מאוד גדולים אצל היבואנים, יש שדרוג טכנולוגי בדגמים חדשים שכבר נמצאים בסין, והצורך למכור מהר עולה - אבל הציבור לא קונה. הוא כבר יודע שיבואני הרכב שולחים אותו לקנות כי "מהר, מהר, פן תאחר", אלא שבעבר זה לא הצדיק את עצמו - המחירים המשיכו לרדת. הסיבה העיקרית היא חדשנות ותחרות. 

ומכאן, שלא ברור אם זה העיתוי לקנות, אבל נביא לכם כאן את המבצעים וההנחות,. הפעם זו זיקר. גיאו-מוביליטי מבית יוניון, יבואנית מותג רכבי הפרימיום-טק בישראל ZEEKR, תקיים למשך ארבעה ימים בלבד בין התאריכים 28-31.10 את ה-Zeekr DAYZ, ימי מכירות במיוחד שייערכו במרכזי Zeekr בתל-אביב, ראשל"צ וחיפה, וכן בחנות הקונספט Zeekr Space שבמתחם ביג גלילות ובמתחם ה-Pop-up של המותג בגרנד קניון באר-שבע.

במסגרת ימי המכירות, יוצעו רכבי Zeekr עם הטבת מימון של עד 180,000 שקלים ללא ריבית (באשראי צמוד מדד) לדגמים ורמות גימור נבחרים (בהתאם לתקנון), ויותאמו באופן אישי לכל לקוח על-פי צרכיו מסלולי רכישה משתלמים במיוחד של טרייד-אין וליסינג. זאת, לצד הנחות ממחיר הרכב של עד 5,000 שקלים בהתאם לדגם ורמת הגימור.

Zeekr הוא מותג עם למעלה מ-4,500 רכבים שעלו על כבישי ישראל. הדגם החדש של Zeekr, ה-Zeekr 7X, מציב סטנדרט חדש בקטגוריית ה-SUV החשמלי עם טעינה מהירה: מ-10% ל-80% תוך 13-16 דקות בלבד; מרחב פנימי מוביל בקטגוריה: 83% מנפח הרכב הוא מרחב פנימי; טכנולוגיה עלית מתקדמת, כולל מערכת Mobileye הישראלית החדשה; ציון הבטיחות המרבי של משרד התחבורה הישראלי וארגון הבטיחות האירופי; ועוד.

ה-Zeekr 7X מוצע בישראל בשלוש רמות גימור: ה- Zeekr 7X Essence עם 422 כ"ס והנעה אחורית וטווח של 476 ק"מ (לפי תקן WLTP); ה-Zeekr 7X Long Range – מלך הטווח עם 610 ק"מ (לפי תקן WLTP), HUD ענק בגודל 36.21", מערכת שמע Zeekr Sound Pro  עם 21 רמקולים; וה-Zeekr 7X Krypton - עם הנעה כפולה 646 כ"ס, תאוצה מרגשת מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות, מתלי אוויר אדפטיביים, מצב Off-Road ועוד.

שני הדגמים הנוספים של Zeekr בישראל הם ה-Zeekr X, SUV אורבני עם מפרט טכנולוגי הכולל בין היתר גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כוחות סוס, תאוצה של 3.8 שניות מ-0 ל-100 בגרסת ההנעה הכפולה, וטווח של עד 445 ק"מ בגרסת ה-Beyond;Zeekr  001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake"  עם בסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור וסוללות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים של עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP).


ההנחה האפקטיבית כוללת בעצם שני סוגי הנחות - הנחה ישירה שכנראה מסתכמת בכמה אלפי שקלים והנחת מימון שמסתכמת בהערכה גסה בכ-5-10 אלף שקל (אי תשלום ריבית). מדובר על הנחה שכוללת של כ-7-15 אלף שקל זה משמעותי לרכב שמחירו כ-180 אלף שקל. 

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"




תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רק טסלה 27/10/2025 15:57
    הגב לתגובה זו
    רק טסלה
  • 1.
    דר דום 27/10/2025 14:30
    הגב לתגובה זו
    7X עם 784 כוח סוס ארכיטקטורה 900 וולט טעינה בדקות ספורות מתלי אוויר גבוהים יותר ושיפורי עיצוב ואיכות חומרים.זיקר 001 שנמכר בארץ הוא משנת 2023. דגם 2026 עם אותה טכנולוגיה כמו ה7X. היבואן בישראל מוכר דגמים היסטוריים ולא רלוונטיים שישבו חודשים ושנים במגרש.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולס

ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים

בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד. 

הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.

פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו. 

יואב פולס |
נושאים בכתבה כלמוביל ג'אקו 8

אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.

בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.

מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.

צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8. 


ג'אקו 8 PHEV - ישר ממסלול הסלאלום הבוצי משהו. צילום יואב פולס

הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.

עיצוב חיצוני ופנימי