
אופל פרונטרה עם חמישה או שבעה מקומות - כוכב נולד
לובינסקי יבואנית אופל לישראל השיקה את האופל פרונטרה, קרוסאובר בסגמנט B, עם דגמי חמישה או שבעה מקומות (5+2). המחירים מעניינים מאוד 145.0 אש"ח לדגם חמישה מקומות, ו - 157.0 אש"ח לדגם שבעה מקומות.
לובינסקי יבואנית דגמי אופל לישראל השיקה את האופל פרונטרה החדש עם שתי בשורות – תצורת מושבים – דגם בעל חמישה מושבים, ודגם בעל שבעה מושבים, ומחיר אטרקטיבי מאוד.
אופל פרונטרה הוא קרוסאובר בסגמנט B-Suv עם מנוע טורבו בנזין אותו ניתן למצוא בדגמים רבים של קבוצת סטלנטיס (חברת האם של אופל, כמו גם פיג'ו, סיטרואן, ג'יפ, פיאט, אלפא רומיאו ועוד), וגם בפרונטרה הוא מצויד עם מערכת היברידית קלה.
העיצוב החיצוני של הפרונטרה הוא קרוסאוברי טיפוסי, עם חזית אנכית וחתימת האור הייחודית של אופל. מרכב 'זקוף' המודגש גם על ידי צביעה דו גוונית של המרכב (ללא תוספת מחיר). גם מאחור נראה הפרונטרה גבוה וזקוף, עם קו חלונות גבוה יחסית, יחידות תאורה מפוצלות, וצביעה כסופה בתחתית הפגוש.
פנים הרכב תכליתי עם מבנה דומה לזה שראינו באופל גרנדלנד. לשימוש הנהג צג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''10 משולב עם מסך מולטימדיה בגודל דומה וקישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. הפרונטרה תשווק ברמת איבזור יחידה GS, הכוללת בקרת שיוט (לא אדפטיבית) כולל מגביל מהירות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ואור, יחידות תאורה קדמיות ואחוריות משולבות לד, חלונות אחוריים כהים ועוד.
- לא מחיר 'מבצע' - הוזלות במחיר קטלוגי של דגמי MG
- אופל גרנדלנד החדש - החל מ 187.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפרונטרה החדשה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 136 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ. למנוע זה משודכת מערכת היברידית קלה עם הספק של 22 כ"ס ומומנט של 5.2 קג"מ, כך שההספק המשולב עומד על 145 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית רובוטית דו-מצמדית בעלת שישה הילוכים, וההנעה קדמית.
המימדים החיצוניים קומפקטיים, עם אורך כולל של 4.385 מטר, רוחב של 1.795 מטר וגובה של 1.655 מטר. בסיס הגלגלים חריג לקטגוריה והוא מסתכם ב 2.67 מטר, (יותר גדול מקרוסאוברים שנחשבים בסגמנט C).
- עשרת הרכבים הפופולריים ביותר בישראל בכל הזמנים
- יונדאי אלנטרה N ידנית - משפחתית ספורטיבית מענגת
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- BYD מחזירה 115 אלף רכבים לתיקון בגלל בעיות בטיחות קריטיות
הסיפור המעניין של הפרונטרה, וזה שבזכותו היא גם תהיה אחת המכוניות הנמכרות ביותר עוד השנה, וככל הנראה גם בשנת 2026 הוא שהפרונטרה משווקת בשתי גירסאות מושבים, הראשונה עם חמישה מושבים, והשניה עם שבעה מושבים בתצורת 5+2. זה המקום לציין כי המושב האחורי המכיל שני נוסעים (6+7) לא מיועד לאדם בוגר, אלא לילדים צעירים ממש. כאשר יש שימוש במושבים אלו, תא המטען הופך להיות סמלי, ובאופל יציעו פתרון אחסון שיתחבר על גג הרכב, בשני נפחים שונים.
המחירים של האופל פרונטרה יסייעו מאוד לרכב להיות רב מכר, כאשר הדגם עם חמישה מקומות עולה 145.0 אש"ח, ואילו זה עם שבעה המקומות משווק במחיר של 157.0 אש"ח. לתקופת השקה יציעו באופל את דגם החמישה מקומות עם צבע מטאלי ללא תוספת (שווי של 1900 ₪), ואת גם השבעה מקומות בהנחת השקה של 3000 ₪, כך שמחירו יעמוד על 154.0 אש"ח.
האחריות לאופל פרונטרה עומדת על ארבע שנים / 120,000 ק"מ, המוקדם מביניהם.
בלובינסקי צופים כי דגם השבעה מקומות יקח כ 60%-70% מהיקף מכירות הפרונטרה בארץ, אני לא בטוח שההערכה הזו תתממש, מהסיבה הפשוטה לדעתי והיא שהדגם בעל החמישה מקומות מציע VFM (Value For Money) ללא תחרות כרגע, ואני מצפה שהוא יהיה מבוקש מאוד.
לעניות דעתי – האופל פרונטרה צפויה להיות להיט הן בקרב לקוחות פרטיים והן בקרב ציי רכב. בשיקולי עלות / מרווח פנימי, ועלות / מספר מקומות, מציגה הפרונטרה יתרונות משמעותיים על פני המתחרות. הפרונטרה צריכה להימכר באלפי יחידות בשנה, ולהתברג בטופ 5 מבין כל כלי הרכב שימכרו בארץ. היא זו שצריכה להחזיר את מותג אופל לקדמת המודעות של הלקוחות, לסייע ללקוחות להתגבר על דעות קדומות, ולקבל בתמורה נוסחה ייחודית ואטרקטיבית.
- 4.אנונימי 12/09/2025 16:07הגב לתגובה זובמקום להמשיך את הפרונטרה כרכב שטח קשוח הם קברו עוד רכב שהיה טוב!!!!
- 3.טל בר 06/09/2025 15:41הגב לתגובה זולהתרחק כמו ממגיפה
- 2.אנונימי 03/09/2025 20:06הגב לתגובה זובחישוב קל כמות כוחות הסוס הוא 155 ולא 145 כמו שכתוב בכתבה אם שאר הנתונים נכונים
- לא טעות. הסכום הכולל הוא אף פעם לא אחד ועוד השני אלא פחות מכך. (ל"ת)אנונימי 03/09/2025 21:11הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 03/09/2025 16:48הגב לתגובה זואיזו אשליה.....

BYD מחזירה 115 אלף רכבים לתיקון בגלל בעיות בטיחות קריטיות
התקלה הרחבה ביותר שהיתה ב-BYD; ככל הנראה אין נגיעה לרכבי BYD בישראל
חברת BYD הסינית הודיעה על ריקול לתיקון של יותר מ-115 אלף רכבים בעקבות ליקויים הנדסיים ברכיבי ההנעה והסוללה. מדובר בתקלה הרחבה ביותר בתולדות החברה, מהלך שמעלה מחדש שאלות לגבי איכות הרכבים של יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם, דווקא בתקופה שבה היא מנסה להפוך למותג עולמי מוביל.
לפי נתונים רשמיים מהרשות הסינית לפיקוח על השוק (SAMR), הריקול כולל בדיוק 115,783 כלי רכב. החברה נאלצה להגיש את תוכנית הריקול לרגולטור הממשלתי, שפירסם את הפרטים זמן קצר לאחר חקירה מקיפה שחשפה כשלים בתכנון ובייצור.
מדובר בשני דגמים עיקריים: כ-44 אלף רכבים מדגם Tang ההיברידי שיוצרו בין מרץ 2015 ליולי 2017, וכ-71 אלף רכבים מדגם Yuan Pro החשמלי שיוצרו בין פברואר 2021 לאוגוסט 2022. התהליך יתבצע ללא עלות לבעלי הרכבים, ו-BYD התחייבה לסיים את התיקונים עד סוף השנה באמצעות מרכזי שירות מורחבים בכל רחבי סין.
בדגמי Tang התגלה כי בקר מנוע ההנעה עלול לגרום לשריפת לוח חשמלי ואף להפסקת כוח פתאומית. הבעיה נובעת מכשל בתכנון ובחירת רכיבים שעלול לגרום לפריקה חשמלית לא תקינה, מצב שמוביל לשריפה פוטנציאלית או אובדן כוח במהלך נסיעה ומסכן נהגים והולכי רגל.
- עודפי מלאי והנחות חריגות: שוק הרכב לקראת סוף השנה
- ענף הרכב - 249,101 כלי רכב- דגמים, מותגים, יצרנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקביל, בדגמי Yuan Pro נמצאה בעיה בתכנון אטימת מארז הסוללה שיכולה להוביל לחדירת מים ולירידה בכושר ההנעה. האיטום הלקוי במארז הסוללה, שמקורו בשגיאת ייצור באטם, עלול לאפשר חדירת מים שתפגע בביצועי הסוללה ותגביר סיכון לקצר חשמלי. BYD מסרה כי תתקן את הליקוי באמצעות הוספת חומר איטום למארז.

BYD מחזירה 115 אלף רכבים לתיקון בגלל בעיות בטיחות קריטיות
התקלה הרחבה ביותר שהיתה ב-BYD; ככל הנראה אין נגיעה לרכבי BYD בישראל
חברת BYD הסינית הודיעה על ריקול לתיקון של יותר מ-115 אלף רכבים בעקבות ליקויים הנדסיים ברכיבי ההנעה והסוללה. מדובר בתקלה הרחבה ביותר בתולדות החברה, מהלך שמעלה מחדש שאלות לגבי איכות הרכבים של יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם, דווקא בתקופה שבה היא מנסה להפוך למותג עולמי מוביל.
לפי נתונים רשמיים מהרשות הסינית לפיקוח על השוק (SAMR), הריקול כולל בדיוק 115,783 כלי רכב. החברה נאלצה להגיש את תוכנית הריקול לרגולטור הממשלתי, שפירסם את הפרטים זמן קצר לאחר חקירה מקיפה שחשפה כשלים בתכנון ובייצור.
מדובר בשני דגמים עיקריים: כ-44 אלף רכבים מדגם Tang ההיברידי שיוצרו בין מרץ 2015 ליולי 2017, וכ-71 אלף רכבים מדגם Yuan Pro החשמלי שיוצרו בין פברואר 2021 לאוגוסט 2022. התהליך יתבצע ללא עלות לבעלי הרכבים, ו-BYD התחייבה לסיים את התיקונים עד סוף השנה באמצעות מרכזי שירות מורחבים בכל רחבי סין.
בדגמי Tang התגלה כי בקר מנוע ההנעה עלול לגרום לשריפת לוח חשמלי ואף להפסקת כוח פתאומית. הבעיה נובעת מכשל בתכנון ובחירת רכיבים שעלול לגרום לפריקה חשמלית לא תקינה, מצב שמוביל לשריפה פוטנציאלית או אובדן כוח במהלך נסיעה ומסכן נהגים והולכי רגל.
- עודפי מלאי והנחות חריגות: שוק הרכב לקראת סוף השנה
- ענף הרכב - 249,101 כלי רכב- דגמים, מותגים, יצרנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקביל, בדגמי Yuan Pro נמצאה בעיה בתכנון אטימת מארז הסוללה שיכולה להוביל לחדירת מים ולירידה בכושר ההנעה. האיטום הלקוי במארז הסוללה, שמקורו בשגיאת ייצור באטם, עלול לאפשר חדירת מים שתפגע בביצועי הסוללה ותגביר סיכון לקצר חשמלי. BYD מסרה כי תתקן את הליקוי באמצעות הוספת חומר איטום למארז.