מיצובישי אאוטלנדר. מתיחת פנים. צילום יצרןמיצובישי אאוטלנדר. מתיחת פנים. צילום יצרן

מיצובישי אאוטלנדר - מתיחת פנים החל מ 192.0 אש"ח

מיצובישי מרעננת את האאוטלנדר, הקרוסאובר הפופולרי של החברה בעל שבעה מקומות. עידכוני עיצוב חיצוני ובתא הנוסעים. שמונה רמות איבזור החל מ 192.0 אש"ח ועד 257.0 אש"ח. 

יואב פולס | (2)

כלמוביל יבואנית דגמי מיצובישי לישראל הודיעה על תחילת השיווק של דגם האאוטלנדר שעבר מתיחת פנים קלה.

האאוטלנדר שצבר לעצמו קהל אוהדים בזכות הגודל, השימושיות ושבעת המושבים, היה בעבר סמן ימני לרכב שבעה מושבים אמין ומוכח. לראיה, כ - 70,000 אאוטלנדרים נמכרו בישראל מאז השקתו, מהן כ 18,000 מהדגם החדש.

האאוטלנדר שומר על הפרופורציות והמידות המקוריות (פלוס מינוס כמה ס"מ של עיצוב) עם אורך כולל של 4.72 מטר ובסיס גלגלים של 2.706 מטר.

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, כלומר מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 181 כ"ס ומומנט של 24.9 קג"מ, עם תיבת הילוכים רציפה. הביצועים עומדים על תאוצה של כ – 10 שניות מעמידה ל – 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 190 קמ"ש.


מיצובישי אאוטלנדר העדכני. צילום יצרן


האאוטלנדר החדש מכיל שיפורים האמורים לסייע לו בהתנהגות כביש מדויקת יותר באמצעות כיוונון חדש למתלי הרכב (קפיצים, בולמים ומוטות מייצבים) וכן לשיפור בנוחות לנוסעים בזכות שיפורים אלו.

במיצובישי טוענים לבידוד רעשים משופר אשר הצליח להפחית את רעשי הכביש בלא פחות מ 6db בהשוואה לדגם היוצא. מערכת השמע תוכננה בסיוע YAMAHA והיא כוללת 8 או 12 רמקולים בהתאם לרמת הגימור.  

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

עיצוב הפנים עודכן גם הוא והוא כולל משטח טעינה אלחוטי, מולטימדיה בגודל ''12.3 הכוללת קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, וכן שפע של שקעי טעינה USB ו type c.

גם העיצוב החיצוני עבר שדרוג קל הכולל גריל קדמי חדש, שימוש בתאורת לד בחזית ובחלק האחורי ועוד.


מיצובישי אאוטלנדר העדכני. סביבת נהג. צילום יצרן


האאוטלנדר החדש ישווק בלא פחות משמונה רמות גימור, שש מהן עם הנעה קדמית ועוד שתיים עם הנעה כפולה. ההנעה הכפולה אינה מיועדת לשטח אלא לתנאי כביש חלקים כמו שלג וקרח על הכביש.

כבר בדגם הכניסה, אינטנס, הרכב מגיע עם מולטימדיה מקורית כאמור, מצלמת רוורס, מתג התנעה, חמישה מצבי נהיגה, חישוקי ''18, תאורת לד מראות מתקפלות ועוד. בתחום הבטיחות הרכב מצויד ב- 11 כריות אוויר, בלימה אוטומטית ניטור נהג, התרעה על שטח מת וסטייה מנתיב ועוד. ציון אבזור הבטיחות 5. המחיר 192.0 אש"ח.

מבלי להיכנס להבדלי האבזור לשבע רמות הגימור הנוספות, נציין כי בכולן רמת אבזור הבטיחות 6 בזכות תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. המחירים נעים בין 205.0 אש"ח לדגם האקזקיוטיב ועד 257.0 אש"ח לדגם הלקשרי 4X4.

האאוטלנדר העדכני אמור לתת מענה למתחרים החדשים עימם הוא מתמודד על ליבו של הלקוח, החל בקודיאק העדכני, הניסן אקסטרייל ועד דגמי השבעה מקומות כמו צ'רי טיגו 8 המציע הן מנוע טורבו בנזין והן גירסת פלאג אין חסכונית.


תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דוריטוס 05/08/2025 13:22
    הגב לתגובה זו
    יש דגם היברדי באירופה ובכלל את חושבים להביא את זה כי זה לא יוכלו להרוויח מספיק על היברידי.
  • 1.
    אנונימי 05/08/2025 13:16
    הגב לתגובה זו
    כל עוד לא משדרגים לחשמלי או הברידי לא שווה לבזבז שקל אלו שדרוגים מינורים וצחוק על הצרכן . חבל שכך
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

המחיר האמיתי של הרכב החדש וכמה תפסידו מירידת ערך?

השאלה הכספית שכל קונה רכב חייב לשאול: כמה הרכב יהיה שווה רגע אחרי שקניתי ואיזה רכבים מאבדים הכי הרבה ערך בשנים הראשונות?


עמית בר |

ירידת ערך היא אולי הפרמטר הכי פחות מדובר בזמן רכישת רכב חדש, אבל בפועל מדובר בגורם שיכול להכריע אם העסקה משתלמת או לא. ברוב המקרים, נהגים לא מתכננים להחזיק את הרכב עשרים שנה, אלא למכור או להחליף אותו אחרי כמה שנים. אבל אחרי כמה שנים הרכב כבר שווה משמעותית פחות - אפילו חצי מהמחיר המקורי. יש רכבים שירידת הערך בהן גדולה יותר. אז כמה אתם מפסידים על קניית רכב חדש, והאם זה הגיוני-כלכלי לקנות רכב חדש? 

דמיינו שאתם קונים טסלה מודל 3 חדשה ב-250-270 אלף שקלים - בעוד שלוש שנים, היא עלולה להיות שווה רק 130-150 אלף שקל. היא מאבדת קרוב ל-50% מערכה שזה 120-130 אלף שקל. לעומת זאת, יונדאי טוסון בנזין עשויה לשמור על 75%-80% מערכה - ירידה של  עד 25% בלבד בתקופה זו. לקחתם את זה בחשבון? זה פרמטר כלכלי מאוד חשוב, ובוא נתחיל במה זו ירידת ערך ולמה בכלל היא קיימת?  

ירידת ערך היא ההפרש בין מחיר המחירון של רכב חדש לבין המחיר שבו ניתן למכור אותו בשוק היד השנייה. כל רכב מאבד מערכו - זו עובדה כלכלית פשוטה. הסיבות לכך מגוונות ורבות, הרכב מתיישן, טכנולוגיות חדשות נכנסות לשוק, הביקוש משתנה, ועלויות התחזוקה עולות ככל שהשנים חולפות.

בשוק הישראלי, שבו מחירי רכב חדש ממוצעים עומדים על כ-150-160 אלף שקלים, ירידת ערך של 20%-25% בשנה הראשונה פירושה הפסד של 30 עד 40 אלף שקלים. דוגמה קלאסית, היא הטויוטה קורולה המבוקשת. היא נמכרה לפני שנה כרכב חדש במעל 150 אלף שקל, כעת היא שווה במקרה הטוב 120-125 אלף שקל. עוד שנתיים היא ב-80-90 אלף שקל. 


הירידה תלויה בסוג הרכב - רכבי יוקרה כמו ב.מ.וו סדרה 3 עלולים לאבד 40% בערך בשלוש שנים, בעוד רכבי משפחה יפניים כמו הסובארו XV שומרים על ירידה של כ-15%.

רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

המחיר האמיתי של הרכב החדש וכמה תפסידו מירידת ערך?

השאלה הכספית שכל קונה רכב חייב לשאול: כמה הרכב יהיה שווה רגע אחרי שקניתי ואיזה רכבים מאבדים הכי הרבה ערך בשנים הראשונות?


עמית בר |

ירידת ערך היא אולי הפרמטר הכי פחות מדובר בזמן רכישת רכב חדש, אבל בפועל מדובר בגורם שיכול להכריע אם העסקה משתלמת או לא. ברוב המקרים, נהגים לא מתכננים להחזיק את הרכב עשרים שנה, אלא למכור או להחליף אותו אחרי כמה שנים. אבל אחרי כמה שנים הרכב כבר שווה משמעותית פחות - אפילו חצי מהמחיר המקורי. יש רכבים שירידת הערך בהן גדולה יותר. אז כמה אתם מפסידים על קניית רכב חדש, והאם זה הגיוני-כלכלי לקנות רכב חדש? 

דמיינו שאתם קונים טסלה מודל 3 חדשה ב-250-270 אלף שקלים - בעוד שלוש שנים, היא עלולה להיות שווה רק 130-150 אלף שקל. היא מאבדת קרוב ל-50% מערכה שזה 120-130 אלף שקל. לעומת זאת, יונדאי טוסון בנזין עשויה לשמור על 75%-80% מערכה - ירידה של  עד 25% בלבד בתקופה זו. לקחתם את זה בחשבון? זה פרמטר כלכלי מאוד חשוב, ובוא נתחיל במה זו ירידת ערך ולמה בכלל היא קיימת?  

ירידת ערך היא ההפרש בין מחיר המחירון של רכב חדש לבין המחיר שבו ניתן למכור אותו בשוק היד השנייה. כל רכב מאבד מערכו - זו עובדה כלכלית פשוטה. הסיבות לכך מגוונות ורבות, הרכב מתיישן, טכנולוגיות חדשות נכנסות לשוק, הביקוש משתנה, ועלויות התחזוקה עולות ככל שהשנים חולפות.

בשוק הישראלי, שבו מחירי רכב חדש ממוצעים עומדים על כ-150-160 אלף שקלים, ירידת ערך של 20%-25% בשנה הראשונה פירושה הפסד של 30 עד 40 אלף שקלים. דוגמה קלאסית, היא הטויוטה קורולה המבוקשת. היא נמכרה לפני שנה כרכב חדש במעל 150 אלף שקל, כעת היא שווה במקרה הטוב 120-125 אלף שקל. עוד שנתיים היא ב-80-90 אלף שקל. 


הירידה תלויה בסוג הרכב - רכבי יוקרה כמו ב.מ.וו סדרה 3 עלולים לאבד 40% בערך בשלוש שנים, בעוד רכבי משפחה יפניים כמו הסובארו XV שומרים על ירידה של כ-15%.