
מיצובישי אאוטלנדר - מתיחת פנים החל מ 192.0 אש"ח
מיצובישי מרעננת את האאוטלנדר, הקרוסאובר הפופולרי של החברה בעל שבעה מקומות. עידכוני עיצוב חיצוני ובתא הנוסעים. שמונה רמות איבזור החל מ 192.0 אש"ח ועד 257.0 אש"ח.
כלמוביל יבואנית דגמי מיצובישי לישראל הודיעה על תחילת השיווק של דגם האאוטלנדר שעבר מתיחת פנים קלה.
האאוטלנדר שצבר לעצמו קהל אוהדים בזכות הגודל, השימושיות ושבעת המושבים, היה בעבר סמן ימני לרכב שבעה מושבים אמין ומוכח. לראיה, כ - 70,000 אאוטלנדרים נמכרו בישראל מאז השקתו, מהן כ 18,000 מהדגם החדש.
האאוטלנדר שומר על הפרופורציות והמידות המקוריות (פלוס מינוס כמה ס"מ של עיצוב) עם אורך כולל של 4.72 מטר ובסיס גלגלים של 2.706 מטר.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, כלומר מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 181 כ"ס ומומנט של 24.9 קג"מ, עם תיבת הילוכים רציפה. הביצועים עומדים על תאוצה של כ – 10 שניות מעמידה ל – 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 190 קמ"ש.
- סיכום ינואר - נובמבר 291,617 כלי רכב חדשים
- מיצובישי אאוטלנדר FL - מנסה לסגור פערים מול התחרות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האאוטלנדר החדש מכיל שיפורים האמורים לסייע לו בהתנהגות כביש מדויקת יותר באמצעות כיוונון חדש למתלי הרכב (קפיצים, בולמים ומוטות מייצבים) וכן לשיפור בנוחות לנוסעים בזכות שיפורים אלו.
במיצובישי טוענים לבידוד רעשים משופר אשר הצליח להפחית את רעשי הכביש בלא פחות מ 6db בהשוואה לדגם היוצא. מערכת השמע תוכננה בסיוע YAMAHA והיא כוללת 8 או 12 רמקולים בהתאם לרמת הגימור.
- עקב העלאת מחירי ביטוחי הרכב: קנסות לחברות ביטוח
- קבוצת כדורי מתחילה בשיווק דגמי BAIC בישראל
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
עיצוב הפנים עודכן גם הוא והוא כולל משטח טעינה אלחוטי, מולטימדיה בגודל ''12.3 הכוללת קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, וכן שפע של שקעי טעינה USB ו type c.
גם העיצוב החיצוני עבר שדרוג קל הכולל גריל קדמי חדש, שימוש בתאורת לד בחזית ובחלק האחורי ועוד.
האאוטלנדר החדש ישווק בלא פחות משמונה רמות גימור, שש מהן עם הנעה קדמית ועוד שתיים עם הנעה כפולה. ההנעה הכפולה אינה מיועדת לשטח אלא לתנאי כביש חלקים כמו שלג וקרח על הכביש.
כבר בדגם הכניסה, אינטנס, הרכב מגיע עם מולטימדיה מקורית כאמור, מצלמת רוורס, מתג התנעה, חמישה מצבי נהיגה, חישוקי ''18, תאורת לד מראות מתקפלות ועוד. בתחום הבטיחות הרכב מצויד ב- 11 כריות אוויר, בלימה אוטומטית ניטור נהג, התרעה על שטח מת וסטייה מנתיב ועוד. ציון אבזור הבטיחות 5. המחיר 192.0 אש"ח.
מבלי להיכנס להבדלי האבזור לשבע רמות הגימור הנוספות, נציין כי בכולן רמת אבזור הבטיחות 6 בזכות תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. המחירים נעים בין 205.0 אש"ח לדגם האקזקיוטיב ועד 257.0 אש"ח לדגם הלקשרי 4X4.
האאוטלנדר העדכני אמור לתת מענה למתחרים החדשים עימם הוא מתמודד על ליבו של הלקוח, החל בקודיאק העדכני, הניסן אקסטרייל ועד דגמי השבעה מקומות כמו צ'רי טיגו 8 המציע הן מנוע טורבו בנזין והן גירסת פלאג אין חסכונית.
- 2.דוריטוס 05/08/2025 13:22הגב לתגובה זויש דגם היברדי באירופה ובכלל את חושבים להביא את זה כי זה לא יוכלו להרוויח מספיק על היברידי.
- 1.אנונימי 05/08/2025 13:16הגב לתגובה זוכל עוד לא משדרגים לחשמלי או הברידי לא שווה לבזבז שקל אלו שדרוגים מינורים וצחוק על הצרכן . חבל שכך

התקלה החמורה ברכב שקשה לגלות; והאם היא גם ברכב שלכם?
ריקולים ענקיים בעולם, אבל לא תמיד הבעיה נפתרת, והבעיה הגדולה יותר - שיעור היענות לא מלא לריקולים - על הבעיות של כריות האוויר
התקלה שלא רואים בעין אבל עלולה להכריע בשנייה. מיליוני רכבים בעולם נוסעים עם כריות אוויר שלא נפתחות בזמן תאונה, או גרוע מזה, עם כריות שעלולות להתפוצץ ולשגר רסיסים. חלק מהתקלות כבר הובילו לריקולים רחבים, חלק עדיין בבדיקה רגולטורית, אבל בשטח התמונה מטרידה: גם אחרי שנשלחות הודעות, בערך רבע עד שליש מהרכבים לא עוברים תיקון. במילים אחרות, יש לא מעט מכוניות על הכביש עם מערכת בטיחות שלא בטוח שתעבוד.
מה בדיוק התקלה, ולמה היא מסוכנת כל כך
ברוב המקרים מדובר בתקלה מסוג "אי פתיחה ופריסה" - כריות האוויר פשוט לא נפתחות בתאונה חזיתית קשה. התקלה לא תמיד נובעת מהכרית עצמה, אלא מהמערכת שמחליטה אם ומתי לפרוס אותה: חיישני תאונה, מודול בקרה, חיווט חשמלי ותוכנה. אם אחד המרכיבים האלה נפגע או מקבל נתון שגוי, המערכת עלולה לא לשלוח פקודת פתיחה. לפעמים היא גם לא מתעדת "אירוע אי פריסה", למרות שמדובר בדרישה רגולטורית בתאונות חמורות. בפועל, הנהג והנוסעים נשארים בלי שכבת ההגנה המרכזית שלהם, בזמן שגוף הרכב נזרק קדימה.
הסכנה כאן כפולה. ראשית, בתאונות במהירות בינונית עד גבוהה, כרית האוויר אמורה למנוע פגיעה ישירה בהגה, בלוח המחוונים או בשמשה. בלי הפריסה, הסיכוי לפגיעות ראש וחזה קשות עולה משמעותית. שנית, גם אם חגורת הבטיחות פועלת, היא לא תמיד מספיקה לבדה בתרחישי התנגשות חזיתית חזקה. לכן כריות אוויר נחשבות לאחד מחידושי הבטיחות שמנעו עשרות אלפי מקרי מוות בעשורים האחרונים.
אילו יצרניות ודגמים נמצאים במוקד
בין השנים 2015 עד 2024 נרשמו עשרות ריקולים בארצות הברית בלבד בגלל תקלות אי פריסה, בהיקף מוערך של 12-14 מיליון כלי רכב, כשבעולם מדובר על סדרי גודל של פי 3-4. המותגים כוללים טויוטה, ניסאן, ג'נרל מוטורס, פורד, פולקסווגן, קיה, מרצדס-בנץ, אאודי וסובארו, לצד דגמים נוספים. מדובר לא רק במותגים עממיים אלא גם בפרימיום, מה שמחדד שהבעיה קשורה לספקי מערכות ולמורכבות הטכנולוגית, לא רק לאיכות ייצור של יצרן מסוים.
- נפצע בטרמפולינה בטיול בית ספר - וזה הסכום שיקבל
- המשחק הסתיים באשפוז: "המועצה ומשרד החינוך התרשלו"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
טויוטה נדרשה להחזיר כמעט 2.9 מיליון רכבים - כולל קורולה, קאמרי, ראב4 ויאריס, בגלל מערכת שאינה מזהה נכון את עוצמת התאונה. בקיה, דגמי סול, פורטה וריו סבלו מתקלות חשמליות שגרמו לאי פריסת כריות. פורד ביצעה ריקול ליותר מ-700 אלף רכבים, ביניהם פוקוס, פיוז'ן ואקספלורר, בעקבות תקלות דומות.
