ללא תחרות - MG Cyberster הספורטיבית החל מ 349.0 אש"ח
לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל החלה בשיווק הרודסטאר היפהפיה של MG - ה Cyberster. המחיר החל מ 349.0 אש"ח
כשהיצרנית הסינית SAIC MOTOR הציגה בשנת 2021 את הסייברסטר (Cyberster) רכב קונספט ספורטיבי, חשמלי, דו מושבי תחת המיתוג של MG נפלו כמה לסתות, אבל העולם כבר התרגל לדגמי קונספט מרהיבים שלא מגיעים לייצור. אבל ל - MG היו תכניות אחרות, וכך בשנת 2023 היא הציגה רכב ספורט דו מושבי חשמלי מוכן לייצור ושיווק דומה עד כדי זהה לאותו רכב קונספט, ועם אותו שם Cyberster.
אם הייתם שואלים את 'מומחי' הרכב בישראל האם נראה את הסייברסטר בישראל, התשובה כנראה היתה 'סיכוי נמוך', אבל באותו הזמן אנשי לובינסקי יבואנית דגמי MG לישראל כבר הכינו תכניות לייבוא הרכב, שהושק היום באולם של MG בקומפלקס של היבואנית בשורק.
תעודת חובה:
קטגוריה ספורט, דו מושבית מימדים (מטר) אורך 4.535 /רוחב 1.913 /גובה 1.329 /בסיס גלגלים 2.691 מספר מושבים שניים הנעה חשמלית אחורית RWD / חשמלית כפולה AWD הספק ומומנט 340 כ"ס ו 48.43 קג"מ ל RWD / 510 כ"ס ו 73.92 קג"מ ל AWD סוללה וטעינה 77Kwh / AC 11Kw / DC 144Kw טווח ותקן 507 ק"מ להנעה
 האחורית / 443 ק"מ להנעה הכפולה בטיחות ציון איבזור בטיחות 0. (הערה בנושא בגוף הידיעה) מחיר 349.0 אש"ח להנעה האחורית, 379.0 אש"ח להנעה הכפולה 
הסייברסטר הוא רכב ספורט פתוח (גג בד), חשמלי, דו מושבי, נטול פשרות, שמחזיר את מותג MG לתחילת דרכו כאשר היה מזוהה עם רכבי ספורט טהורים, דו מושביים ופתוחים.
- אופל פרונטרה עם חמישה או שבעה מקומות - כוכב נולד
 - לא מחיר 'מבצע' - הוזלות במחיר קטלוגי של דגמי MG
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
הסייברסטר מרהיב מכל זווית בה תסתכלו עליו עם 'תא מנוע' ארוך, נהג ונוסע שיושבים ממש במרכז הרכב, דלתות מספריים הנפתחות חשמלית כלפי מעלה, בתי גלגלים מנופחים על מנת להכיל את הצמיגים, והמון קסם.
ב MG לא עצרו בעיצוב חיצוני, והקדישו תשומת לב גם לפן הדינמי של הרכב, ולדוגמה ניתן לציין כי חלוקת המשקל של ה Cyberster מושלמת 50:50, כלומר 50% ממשקל הרכב נמצא על הגלגלים הקדמיים, ו – 50% על הגלגלים האחוריים.
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
 - פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
 - תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
 - שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
 
ה Cyberster אמנם נראית קטנה, אבל היא ממש לא, עם אורך כולל של 4.535 מטר ובסיס גלגלים של 2.691 מטר (בסיס הגלגלים גדול יותר מזה של ספורטאז' / טוסון ). ל Cyberster שתי גירסאות לבחירה, הראשונה עם הנעה אחורית ומנוע בהספק של 340 כ"ס ומומנט של 48.4 קג"מ. הגירסה הבכירה עם הנעה כפולה ושני מנועים בהספק משולב של 510 כ"ס ומומנט של 73.9 קג"מ. שתי הגירסאות מצויידות בסוללה בקיבולת של 77Kwh הנטענת בטעינה איטית AC בהספק של 11Kw או טיענה מהירה DC בהספק של עד 144Kw.
הטווח המוצהר של ה Cyberster עומד על 507 ק"מ לדגם ההנעה האחורית ו – 443 ק"מ להנעה הכפולה.
הביצועים בהתאם, דגם ההנעה האחורית מאיץ מעמידה ל – 100 קמ"ש ב – 5 שניות ומהירות מירבית של 195 קמ"ש, ודגם ההנעה הכפולה מאיץ מרביצה ל – 100 קמ"ש ב 3.2 שניות ומהירות מירבית של 200 קמ"ש.
לרשות הנהג עומד קוקפיט מתקדם בעל ארבעה מסכים – לוח מחוונים בגודל של ''10.25 ועוד שני מסכי מגע בגודל ''7 כל אחד. בנוסף יש גם מסך מולטימדיה בגודל ''7 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
רשימת האיבזור ארוכה מאוד לרבות קילס מלא, התנעה בלחיצה על דוושת הבלם, פקודות קוליות, מערכת שמע BOSE מקורית בעלת שמונה רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים חשמליים מחוממים ועוד.
לרכב גג חשמלי העשוי בד, עם קיפול בתוך 10 שניות כל עוד המהירות מתחת ל – 50 קמ"ש.
על מנת להזמין את הרכב יש לבחור את הקונפיגורציה המתאימה, והרכב ייוצר אישית בהתאם להזמנה. לזכות הלקוח האפשרות לבחור בין סוגי ההנעה, צבע חיצוני (אדום מטאלי, צהוב מטאלי, בז', כסוף מטאלי, ירוק מטאלי ואפור כהה מטאלי). אחרי בחירת הצבע החיצוני יש לבחור בצבע הגג – שחור או אדום, ואז צבע תא הנוסעים – גווני אפור / שחור או שחור / אדום. זמן האספקה נע בין ארבעה לחמישה חודשים שכן הייצור הוא אישי לפי הזמנה. צרות של עשירים, לי תביאו מה שיוצא.
בתחום הבטיחות מצויידת ה Cyberster במרבית אביזרי הבטיחות האקטיביים המוכרים – בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, התראה על שטח מת ועוד. על אף האמור ציון איבזור הבטיחות עומד על 0, שכן לרכב ארבע כריות אוויר ועל פי הגדרות משרד התחבורה, כל רכב שיש לו פחות משש כריות אוויר מקבל ציון 0.
האחריות ל Cyberster היא כמו יתר דגמי MG, שבע שנים לרכב / 150,000 ק"מ המוקדם מביניהם ולסוללה האחריות שמונה שנים / 150,000 ק"מ.
מחיר ה Cyberster מתחיל ב - 349.0 אש"ח לדגם ההנעה האחורית ו – 379.0 אש"ח לדגם ההנעה הכפולה,
- 1.אנונימי 26/05/2025 18:18הגב לתגובה זואתם מדומיינים לגמרי חחח תקנו כן אחלה אוטו חחחחח
 
ג'ילי  STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
 - ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
 - ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
