ללא תחרות - MG Cyberster הספורטיבית החל מ 349.0 אש"ח
לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל החלה בשיווק הרודסטאר היפהפיה של MG - ה Cyberster. המחיר החל מ 349.0 אש"ח
כשהיצרנית הסינית SAIC MOTOR הציגה בשנת 2021 את הסייברסטר (Cyberster) רכב קונספט ספורטיבי, חשמלי, דו מושבי תחת המיתוג של MG נפלו כמה לסתות, אבל העולם כבר התרגל לדגמי קונספט מרהיבים שלא מגיעים לייצור. אבל ל - MG היו תכניות אחרות, וכך בשנת 2023 היא הציגה רכב ספורט דו מושבי חשמלי מוכן לייצור ושיווק דומה עד כדי זהה לאותו רכב קונספט, ועם אותו שם Cyberster.
אם הייתם שואלים את 'מומחי' הרכב בישראל האם נראה את הסייברסטר בישראל, התשובה כנראה היתה 'סיכוי נמוך', אבל באותו הזמן אנשי לובינסקי יבואנית דגמי MG לישראל כבר הכינו תכניות לייבוא הרכב, שהושק היום באולם של MG בקומפלקס של היבואנית בשורק.
תעודת חובה:
קטגוריה ספורט, דו מושבית מימדים (מטר) אורך 4.535 /רוחב 1.913 /גובה 1.329 /בסיס גלגלים 2.691 מספר מושבים שניים הנעה חשמלית אחורית RWD / חשמלית כפולה AWD הספק ומומנט 340 כ"ס ו 48.43 קג"מ ל RWD / 510 כ"ס ו 73.92 קג"מ ל AWD סוללה וטעינה 77Kwh / AC 11Kw / DC 144Kw טווח ותקן 507 ק"מ להנעה
האחורית / 443 ק"מ להנעה הכפולה בטיחות ציון איבזור בטיחות 0. (הערה בנושא בגוף הידיעה) מחיר 349.0 אש"ח להנעה האחורית, 379.0 אש"ח להנעה הכפולה
הסייברסטר הוא רכב ספורט פתוח (גג בד), חשמלי, דו מושבי, נטול פשרות, שמחזיר את מותג MG לתחילת דרכו כאשר היה מזוהה עם רכבי ספורט טהורים, דו מושביים ופתוחים.
- אופל פרונטרה עם חמישה או שבעה מקומות - כוכב נולד
- לא מחיר 'מבצע' - הוזלות במחיר קטלוגי של דגמי MG
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הסייברסטר מרהיב מכל זווית בה תסתכלו עליו עם 'תא מנוע' ארוך, נהג ונוסע שיושבים ממש במרכז הרכב, דלתות מספריים הנפתחות חשמלית כלפי מעלה, בתי גלגלים מנופחים על מנת להכיל את הצמיגים, והמון קסם.
ב MG לא עצרו בעיצוב חיצוני, והקדישו תשומת לב גם לפן הדינמי של הרכב, ולדוגמה ניתן לציין כי חלוקת המשקל של ה Cyberster מושלמת 50:50, כלומר 50% ממשקל הרכב נמצא על הגלגלים הקדמיים, ו – 50% על הגלגלים האחוריים.
- הרובוטקסי של גוגל יתחיל לפעול בשדה התעופה סן פרנסיסקו
- הדבר הגדול הבא של BYD דגמי Fang Cheng Bao
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- כך חוסכים אלפי שקלים בשנה בטיפולי רכב - מדריך פרקטי עם...
ה Cyberster אמנם נראית קטנה, אבל היא ממש לא, עם אורך כולל של 4.535 מטר ובסיס גלגלים של 2.691 מטר (בסיס הגלגלים גדול יותר מזה של ספורטאז' / טוסון ). ל Cyberster שתי גירסאות לבחירה, הראשונה עם הנעה אחורית ומנוע בהספק של 340 כ"ס ומומנט של 48.4 קג"מ. הגירסה הבכירה עם הנעה כפולה ושני מנועים בהספק משולב של 510 כ"ס ומומנט של 73.9 קג"מ. שתי הגירסאות מצויידות בסוללה בקיבולת של 77Kwh הנטענת בטעינה איטית AC בהספק של 11Kw או טיענה מהירה DC בהספק של עד 144Kw.
הטווח המוצהר של ה Cyberster עומד על 507 ק"מ לדגם ההנעה האחורית ו – 443 ק"מ להנעה הכפולה.
הביצועים בהתאם, דגם ההנעה האחורית מאיץ מעמידה ל – 100 קמ"ש ב – 5 שניות ומהירות מירבית של 195 קמ"ש, ודגם ההנעה הכפולה מאיץ מרביצה ל – 100 קמ"ש ב 3.2 שניות ומהירות מירבית של 200 קמ"ש.
לרשות הנהג עומד קוקפיט מתקדם בעל ארבעה מסכים – לוח מחוונים בגודל של ''10.25 ועוד שני מסכי מגע בגודל ''7 כל אחד. בנוסף יש גם מסך מולטימדיה בגודל ''7 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
רשימת האיבזור ארוכה מאוד לרבות קילס מלא, התנעה בלחיצה על דוושת הבלם, פקודות קוליות, מערכת שמע BOSE מקורית בעלת שמונה רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים חשמליים מחוממים ועוד.
לרכב גג חשמלי העשוי בד, עם קיפול בתוך 10 שניות כל עוד המהירות מתחת ל – 50 קמ"ש.
על מנת להזמין את הרכב יש לבחור את הקונפיגורציה המתאימה, והרכב ייוצר אישית בהתאם להזמנה. לזכות הלקוח האפשרות לבחור בין סוגי ההנעה, צבע חיצוני (אדום מטאלי, צהוב מטאלי, בז', כסוף מטאלי, ירוק מטאלי ואפור כהה מטאלי). אחרי בחירת הצבע החיצוני יש לבחור בצבע הגג – שחור או אדום, ואז צבע תא הנוסעים – גווני אפור / שחור או שחור / אדום. זמן האספקה נע בין ארבעה לחמישה חודשים שכן הייצור הוא אישי לפי הזמנה. צרות של עשירים, לי תביאו מה שיוצא.
בתחום הבטיחות מצויידת ה Cyberster במרבית אביזרי הבטיחות האקטיביים המוכרים – בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, התראה על שטח מת ועוד. על אף האמור ציון איבזור הבטיחות עומד על 0, שכן לרכב ארבע כריות אוויר ועל פי הגדרות משרד התחבורה, כל רכב שיש לו פחות משש כריות אוויר מקבל ציון 0.
האחריות ל Cyberster היא כמו יתר דגמי MG, שבע שנים לרכב / 150,000 ק"מ המוקדם מביניהם ולסוללה האחריות שמונה שנים / 150,000 ק"מ.
מחיר ה Cyberster מתחיל ב - 349.0 אש"ח לדגם ההנעה האחורית ו – 379.0 אש"ח לדגם ההנעה הכפולה,
- 1.אנונימי 26/05/2025 18:18הגב לתגובה זואתם מדומיינים לגמרי חחח תקנו כן אחלה אוטו חחחחח

קבוצת כלמוביל משיקה פעילות ליסינג משמעותית
קבוצת כלמוביל השיקה את פעילות 'כלמוביל ליסינג לעסקים' תחת 'כלמוביל מימון'. החברה תתמקד בפעילות ליסינג תפעולי מלא ללחברות מובילות במשק, תוך שהיא מציעה כלי רכב של כל יבואני רכב, ולא מתמקדת רק במותגי הבית.
בינואר האחרון ניתחנו את מה שאנחנו בביזפורטל רואים כהתארגנות מחדש של הקבוצות הגדולות בענף הרכב המקומי. שמנו דגש על כמה יבואנים כמו דלק מוטורס, ובנוסף ציינו שלושה יבואנים שעדיין טרם נקטו בצעדים פומביים בתחום – כלמוביל, טלקאר וסמלת.
כבר אז היה לנו מידע שלא יכולנו לאמת (ולכן לא פרסמנו) כי גם קבוצת כלמוביל ראתה בדיוק את מה שאנחנו רואים על הענף, ומתארגנת להרחבה משמעותית של פעילות הליסינג של החברה.
אתמול, 15.9.25 השיקה החברה את פעילות הליסינג של הקבוצה תחת המיתוג 'כלמוביל ליסינג לעסקים'. במבנה הארגוני של חברת ענק כמו כלמוביל, פעילות הליסינג נמצאת תחת חברת 'כלמוביל מימון' (חברה בע"מ ) בניהולה של גב' דנה יגרמן, בכירה לשעבר בבנק הפועלים.
לניהול פעילות 'כלמוביל ליסינג לעסקים', גייסה החברה את גב' יעל מינץ ששמה אינו מוכר לציבור הרחב. עם זאת, כל מי שעוסק בתחום הליסינג בחברות הגדולות בישראל מכיר את גב' מינץ היטב והיא נחשבת לאחד הטאלנטים הגדולים בתחום, עם נסיון עשיר בחברת דומיקאר (זכיינת מותג באדג'ט בישראל) ובחברת MAX EV זרוע עמדות הטעינה של קבוצת MAX שנמכרה לאחרונה לחברת וימור. בנוסף לידע המקצועי שהיא מביאה עימה לחברה, הגיוס של מינץ נועד לייצר לכלמוביל את הגישה הישירה למנהלי הרכש והתחבורה בכל החברות הגדולות בזכות ההיכרות העמוקה בענף.
- מלחמת מחירים כבר כאן- דגם מוזל לג'אקו 7 PHEV
- מיצובישי אאוטלנדר - מתיחת פנים החל מ 192.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הרובוטקסי של גוגל יתחיל לפעול בשדה התעופה סן פרנסיסקו
לאחר שנים של משא ומתן, חתמה חטיבת הרובוטקסי של גוגל, וואימו, על הסכם מול הנהלת שדה התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו וקיבלה אישור רשמי להתחיל בניסוי כלי הרכב האוטונומיים שלה בנמל; , האישור מגיע כשבועיים בלבד לאחר שוויימו קיבלה אישור לפעילות ניסיונית
גם בשדה התעופה של סן חוזה
חטיבת הרובוטקסי של גוגל Alphabet -0.18% , וואימו, קיבלה אישור רשמי להתחיל בניסוי כלי הרכב האוטונומיים שלה בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, אחד מיעדי הדגל של החברה בשנים האחרונות. ההסכם שנחתם מול הנהלת שדה התעופה, לאחר שנים של משא ומתן, מגיע כשבועיים בלבד לאחר שוויימו קיבלה אישור לפעילות ניסיונית גם בשדה התעופה של סן חוזה, בעוד טסלה, למשל, מנסה להכניס את הרובוטקסי שלה לשדות התעופה, ללא הצלחה.
האישור החדש מחולק לשלושה שלבים: בשלב הראשון ייערכו נסיעות במצב אוטונומי
מלא אך עם מומחה נהיגה מאומן מאחורי ההגה. בשלב השני, כלי הרכב ישמשו להסעת עובדים וצוותי שדה התעופה, ורק לאחר מכן, בשלב השלישי, יושק השירות המסחרי לציבור הרחב, בתשלום. בשלב זה איסוף והורדת נוסעים יתבצעו באזור “Kiss & Fly”, המרוחק מהטרמינלים ודורש שימוש ב-AirTrain,
אך החברה מתכננת להרחיב את הנגישות לנקודות נוספות בעתיד.
הדרך לאישור הנוכחי לא הייתה חלקה: כבר ב-2023 דחו רשויות SFO את בקשות וויימו לפעול בשדה, אך השנה נרשמה תפנית חיובית כאשר הותר לה למפות את אזורי השדה, וזו היתה נקודת השינוי בגישה. כעת, עם ההסכם
החדש, וויימו רואה בכך הישג משמעותי המקרב אותה להשקת שירות מלא בחצר האחורית של עמק הסיליקון. "נמשיך לעבוד עם הנהלת השדה כדי לקדם רישיון מסחרי מתמשך," אמר דובר החברה כריס בונלי, אך סירב להתחייב על לוחות זמנים מדויקים.
המהלך בסן פרנסיסקו מצטרף להצלחות נוספות של וויימו, שכבר פועלת בנמל התעופה Sky Harbor בפניקס מאז 2023, ובקרוב צפויה להשיק שירות גם בשדה התעופה של סן חוזה. בכך היא מחזקת את נוכחותה בשוק הרובוטקסי המתפתח, שבו היא משתפת פעולה גם עם שותפים כמו Uber, וממשיכה להרחיב את אזורי השירות בעמק הסיליקון. ראש העיר סן פרנסיסקו, דניאל לורי, בירך על המהלך והדגיש כי "המטרה היא לאפשר לנוסעים לנחות בעיר ולהשתמש ברכב אוטונומי כבר מהדקה הראשונה".
- "החיפוש מתרחב, לא נעלם", גוגל מרוצה מה-AI Mode, שהגיע למעל 100 מיליון משתמשים
- גוגל מפסידה בערעור באירופה; תשלם קנס של יותר מ-4 מיליארד יורו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שחקניות הרובוטקסי והרכב האוטונומי
וואימו נחשבת לשחקנית המובילה בשוק הרובוטקסי עם ניסיון של למעלה מעשור
בתחום. נכון לספטמבר 2025, החברה מפעילה כאלפיים רכבים אוטונומיים בחמש ערים מרכזיות בארצות הברית, ביניהן פיניקס, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, אוסטין ואטלנטה, והשלימה יותר מעשרה מיליון נסיעות נטולות נהג אנושי.