
בין שלוש הנעות - MG-HS החדשה משאירה לכם את הבחירה
קבוצת לובינסקי יבואנית דגמי MG לישראל החלה בשיווק ה MG-HS החדשה עם אפשרות לבחירה בין דגם טורבו בנזין, הייבריד או פלאג אין הייבריד.
המחיר החל מ 172,888 ש"ח ועד 202,888 ש"ח
קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל, השיקה את הדור החדש של ה MG-HS. ה – HS של MG הוא קרוסאובר גדול, המגיע לישראל עם שלושה סוגי הנעה – טורבו בנזין, היברידי ופלאג אין.
ההחלטה של קבוצת לובינסקי לייבא במקביל מגוון של צורות הנעה נובעת מההבנה כי אין פתרון קסם אחד ויחיד שהוא הכי מתאים לכולם, אלא לצרכנים שונים וללקוחות שונים יש צרכים שונים, ואין מענה אחד מוחלט, אלא יש לתת ללקוח להחליט מה הכי נכון עבורו.
המימדים של ה - MG-HS מצביעים על קרוסאובר גדול, עם אורך של 4.655 מטר (דגם הטורבו בנזין) או 4.67 מטר (ההיברידי והפלאג אין). הרוחב 4.89 מטר בכל הדגמים, ובסיס הגלגלים באורך של 2.767 מטר, גדול משמעותית מהמתחרים בסגמנט C-Suv.
העיצוב נאה, וממשיך את הקו העיצובי שראינו מ MG עם הקרוסאובר ZS ההיברידי והסופר מיני MG3, רק בגדול יותר. פנים הרכב מודרני ונקי, עם שני מסכי ''12.3 האחד כלוח מחוונים מול הנהג, השני מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מושבים קדמיים חשמליים מחוממים, טעינה אלחוטית, אפליקציה לשליטה על הרכב מהסלולרי ועוד. ה MG-HS ישווק ברמת גימור יחידה וזהה בכל גירסאות ההינע.
ההנעה מתבצעת כאמור באמצעות שלוש צורות הנעה. דגם הטורבו בנזין עושה שימוש במנוע בנפח 1.5 ליטר המפתח הספק של 170 כ"ס ומומנט של 28 קג"מ. תיבת ההילוכים רובוטית דו מצמדית בעלת שבעה הילוכים, וההנעה קדמית. הביצועים טובים עם תאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש ב 9.6 שניות, עם מהירות מירבית של 195 קמ"ש.
הדגם ההיברידי עושה שימוש באותו המנוע אולם ההספק ממנוע הבנזין עומד על 143 כ"ס והמומנט 23.4 קג"מ. להנעה בדגם הזה מצטרף מנוע חשמלי בהספק של 198 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ. ההספק המשולב של שני המנועים יחד עומד על 224 כ"ס והמומנט 34.6 קג"מ. הדגם ההיברידי נעזר בסוללה בקיבולת של 1.83Kwh. התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות, והמהירות המירבית 190 קמ"ש.
- צה"ל שוב מגייס רכבים: 478 שקל ליום לטנדר
- אודי A6/S6 e-tron - חשמליות פרימיום החל מ 525.0 אש"ח
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
דגם הפלאג אין עושה שימוש באותו מנוע טורבו בנזין בהספק של 143 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ, יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 184 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 272 כ"ס והמומנט המשולב 37.2 קג"מ. לדגם זה סוללה בקיבולת של 21.4kwh, הנטענת בטעינת AC בלבד בהספק של עד 6.6Kw. הטווח החשמלי המקסימלי בתקן WLTP עומד על 109 ק"מ.
ל HS יכולת גרירה, וניתן להזמין וו גרירה במעמד הזמנת הרכב.
דגם חשמלי ל HS כרגע לא צפוי, אולם אנשי לובינסקי כבר נעצו את ה 26.5 ביומנים לטובת השקת רכב הספורט המהמם של MG הסייברסטר. עוד חדשות מ MG הם 17 דגמים חדשים שהיצרנית תציג בשלוש השנים הקרובות, כשישה דגמים כל שנה, או דגם חדש כל חודשיים.
המחירים של ה MG-HS מתחילים ב 172,888 ₪ לדגם הטורבו בנזין, 192,888 ₪ לדגם ההיברידי, ו 202,888 ₪ לדגם הפלאג אין.
ל MG-HS מגוון צבעים זמינים, אולם רק האדום והכחול הם ללא תוספת תשלום, ואילו יתר הצבעים – לבן פנינה, שחור מטאלי, אפור כהה וכסוף מטאלי הם בתוספת של 1888 ₪. בנוסף, ריפוד הבסיס הוא בצבע שחור. ניתן להזמין ריפוד חום בהיר בתוספת של 1555 ₪.
האחריות עומדת על 5 שנים או 150,000 ק"מ, המוקדם מביניהם לדגם הטורבו בנזין, 7 שנים או 150,000 ק"מ לדגמים ההיברידי והפלאג אין, בנוסף של 8 שנים או 150,000 ק"מ לסוללה.
כרגיל, נמתין לקבל כל אחד מהדגמים למבחן ממצה.