ג'נסיס פותחת אולם לרכבי יד שניה - ג'נסיס סרטיפייד
כלמוביל יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל פותחת אולם תצוגה לרכבי יד שניה העומדים בקריטריונים מחמירים של היבואנית.
כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל השיקה את ג'נסיס Certified – רכבי ג'נסיס מיד ראשונה עבור לקוחות ההמשך של המותג.
כלי הרכב שיימכרו תחת ג'נסיס Certified יקבלו תו קן בינלאומי של היצרן, על מנת להבטיח ללקוחות חווית רכישה שהיצרן סבור שמתאימה ללקוחות המותג, גם ביד השניה. כדי לקבל את התקן הנדרש עוברים כלי הרכב קרוב ל – 200 בדיקות שונות הכוללות נסיעת מבחן, בדיקת תקינות מערכות החשמל, המערכות המכניות, מרכב הרכב ותא הנוסעים ועוד.
לפי כלמוביל, רכבי ג'נסיס Certified הם כלי רכב מיד ראשונה ללא תאונות מהותיות, ואשר עברו לא יותר מ 60,000 ק"מ. תו התקן יוכר גם על ידי לוי יצחק ויתומחרו בהתאם. בנוסף, כלי הרכב יקבלו אחריות מורחבת בהתאם לתנאים שקבעה כלמוביל.
לקוחות ג'נסיס Certified יהנו מנציג אישי של ג'נסיס בדומה לרוכשי רכב חדש. הנציג זמין 24/7 והוא זה שמנהל את כל הקשר עם הלקוח – קביעת תור לטיפול, איסוף הרכב והחזרתו ועוד.
- ג'נסיס G90 החדשה - החל מ 850,000 ש"ח
- ג'נסיס GV70 ספורט - קרוסאובר פרימיום מפנק ומחבק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לטובת פעילות ג'נסיס Certified הקימה כלמוביל אולם תצוגה ייעודי בראשון לציון אשר ישרת את פעילות היד השניה בתקן הנדרש.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
טויוטה פרואייס מקס. צילום יואב פולסטויוטה פרואייס מקס - באה לעבוד
הפרואייס מקס של טויוטה הוא רכב עבודה עם ארגז סגור ונפח הטענה עצום. הוא כאן כדי לעבוד, לא לשום מטרה אחרת.
אהבנו: נפח הטענה
פחות אהבנו: העדר התראת שטח מת, סביבת נהג פחות נעימה מהצפוי, משענות זקופות לנוסעים
הטויוטה פרואייס מקס הוא המסחרית הגדולה ביותר בליין של טויוטה, בוודאי בגרסת המבחן שקיבלנו עם בסיס הגלגלים הגדול והארגז הגבוה.
חברים בעלי עסקים שקיבלו פניה 'יש לכם איזו הובלה לעשות?' כדי שאוכל לבחון את הפרואייס מקס באמת, ניתקו לי ישר, כך שבמשך יומיים הסתובב וואן מסחרי גדול ולא חשוד בכלל כשהוא ריק ממטען.
תעודת חובה קטגוריה מסחרית סגורה עד 4.0 טון מימדים (מטר) אורך 5.998 /רוחב 2.05 /גובה
2.522 /בסיס גלגלים 3.705 מספר מושבים שלושה הנעה ותיבת הילוכים 2.2 ליטר, טורבו דיזל, אוטומטית, הנעה קדמית הספק ומומנט 140 כ"ס, 38.75 קג"מ / 180 כ"ס, 45.9 קג"מ נפח
מיכל דלק 90 ליטר כושר העמסה 3510 ק"ג צריכת דלק (משולב) 12 ק"מ לליטר.
תקן יצרן מחיר החל מ 295.0 אש"ח עד 310.0 אש"ח (לא כולל מע"מ)
עיצוב חיצוני ופנימי
על הפרואייס מקס באמת שאין הרבה מה להרחיב, חזית מעט בולטת כדי להכיל רדיאטור גדול שיקרר את מנוע הטורבו דיזל, סמל טויוטה, יחידות תאורה גדולות והרבה פלסטיקה שחורה. חישוקי ברזל פשוטים ופונקציונליים, מראות צד ענקיות מפוצלות כך שניתן לכוון את החלק התחתון לטובת ראות טובה יותר של צידי הרכב, וארגז ארוך. כמה ארוך? עוד יותר ארוך. מאחור שתי דלתות אנכיות הנפתחות לצדדים, ויכולות ממש להיצמד לדופן הטויוטה, על מנת שניתן להתקרב עם מלגזה לטובת העמסה. עוד לפרואייס מקס דלת הזזה גדולה ושימושית. סה"כ הטויוטה הזו הגיעה לעבוד, לא להשתתף בתחרות מלכת יופי.
- טויוטה הגדולה חלשה ברכבים חשמליים - מה הסיבה?
- סיכום ינואר - נובמבר 291,617 כלי רכב חדשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תא הנוסעים אמור לספק מרחב עבודה נוח ומודרני לנהג ולשני עוזריו הנאמנים שאיתו במכונית. בפועל הופתעתי דווקא מחוסר הנוחות. מושב הנהג הידראולי, שאישית לי היה פחות נוח. לוח מחוונים משולב צג דיגיטלי בגודל ''7, הגה שלפי הברושור מתכוונן לעומק ולגובה, אבל בפועל התכוונן רק לעומק, כשייתכן שלא הפעלתי מספיק כח. על ההגה מתגי שליטה על בקרת השיוט והמדיה. במרכז הדשבורד מולטימדיה בגודל ''10 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ומשמאל להגה מתג למעצור היד החשמלי.
