נעילה מעורבת בת"א: המעו"ף ירד 0.6%, ת"א 75 עלה 0.5%

מניות הגז-נפט הגיבו באדישות לפיצוץ השיחות בין הממשלה לחברות הגז
 | 
(130)
באחוזת בית
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו היום במגמה מעורבת כאשר המעו"ף הגביר את הירידות לקראת הנעילה, בהשפעת המגמה השלילית באירופה (הדאקס צולל כעת 2.5%) והפתיחה בניו-יורק. למרות זאת,  מדד ת"א 75 ממשיך במומנטום החיובי ועלה 0.5% אחרי קפיצה של 1.85% אתמול. מניות הגז-נפט הגיבו באדישות להודעה על פיצוץ השיחות הלילה בין נציגי הממשלה לחברות הגז.  רציו יהש -0.53% רציו יהש 223.9 -0.53% רציו יהש בסיס:225.1 פתיחה:225.1 גבוה:227 נמוך:223.9 תמורה:4,500,966 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ,ו- {אבנר יהש}.
מדד ת"א 35 +0.3% מדד ת"א 35 1,621.49 +0.3% מדד ת"א 35 בסיס:1,616.59 פתיחה:1,616.81 גבוה:1,625.47 נמוך:1,613.5 תמורה:944,910,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.46% מדד ת"א 90 1,333.2 +0.46% מדד ת"א 90 בסיס:1,327.12 פתיחה:1,328.47 גבוה:1,334.01 נמוך:1,327.45 תמורה:324,662,213 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.03% מדד ת"א בנק 2,448.19 -0.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,448.92 פתיחה:2,446.89 גבוה:2,461.76 נמוך:2,440.12 תמורה:262,191,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{מדד ת"א נפט-גז}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.33 מיליארד שקל.
מחיר הנפט ממשיך לרדת על רקע הודעה דרמטית של אופ"ק בנוגע לתפוקת הנפט. (לסיקור המלא)
היום באירופה - ירידות שערים של עד 2.5% בהובלת המדד הגרמני. למסחר ביבשת - לחץ כאן.  הירידות מגיעות דווקא למרות חתימה הסכם על תכנית החילוץ ליוון.
הבוקר באסיה: מגמה מעורבת. מדד שנחאי ביצע מהלך עליות של כ-2%, לאחר שהבנק המרכזי במדינה ביצע פיחות במטבע. לכתבה בנושא, ולהשפעות על הדולר - לחץ כאן.
ארז צדוק מקרנות אביב: "שוק המניות העולמי מחפש כיוון לאחר תשואה מינורית של כ-2% מתחילת השנה. הכוחות שפועלים על שוקי המניות מצד אחד הם הריבית הנמוכה עד אפסית וההתאוששות הכלכלית, האמריקאית והגלובלית, שמושכים את השוק למעלה, בעוד שהמשבר ביוון והחששות מפני האטה בכלכלה הסינית מהווים משקולת כבדה ומשמעותית מנגד. ההשפעה השלילית של העלאת הריבית הקרובה (או חיובית אם ההעלאה תידחה) על שוקי המניות תהיה רק בטווח מיידי ומשמעותית בטווח הארוך יותר, לכן רגיעה בגזרה הסינית ובגזרה היוונית, עשויות להביא לעליות שערים בטווח הקצר והבינוני".
מניות במרכז
מניות הגז דלק קבוצה -1.44% דלק קבוצה 46,450 -1.44% דלק קבוצה בסיס:47,130 פתיחה:47,500 גבוה:47,500 נמוך:46,450 תמורה:9,781,324 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רציו יהש -0.53% רציו יהש 223.9 -0.53% רציו יהש בסיס:225.1 פתיחה:225.1 גבוה:227 נמוך:223.9 תמורה:4,500,966 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש} נותרו אדישות לדיווח כי השיחות בין המדינה לחברות הגז עלו על שרטון - ממש לקראת החתימה על מתווה הגז. שר האנרגיה שטייניץ מסר כי "הוצגו בפנינו תנאים שלא יכולנו לקבלם".
ירושלים ברוקראז' צופה חולשה ברבעון השני למניית כיל -0.86% כיל 1,729 -0.86% כיל בסיס:1,744 פתיחה:1,730 גבוה:1,748 נמוך:1,724 תמורה:47,523,635 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זו הסיבה
אלביט מערכות +1.6% אלביט מערכות 57,100 +1.6% אלביט מערכות בסיס:56,200 פתיחה:56,600 גבוה:57,150 נמוך:56,260 תמורה:35,687,980 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה דו"חות לרבעון השני. (לסיקור המלא)
טאואר +1.01% טאואר 7,180 +1.01% טאואר בסיס:7,108 פתיחה:7,101 גבוה:7,180 נמוך:7,072 תמורה:14,242,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סיפקה את חלקה לת"א 75.
מניית קופיקס גרופ -1.09% קופיקס גרופ 390.7 -1.09% קופיקס גרופ בסיס:395 פתיחה:395 גבוה:398.9 נמוך:390 תמורה:23,932 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , של חברת קופיקס נסחרה במחזור ענק (יחסית) על רקע דיווחים כי רמי לוי 0% רמי לוי 19,640 0% רמי לוי בסיס:19,640 פתיחה:19,500 גבוה:19,870 נמוך:19,430 תמורה:4,408,656 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירכוש חלקים מהרשת. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
ננו דיימנשן +10.38% ננו דיימנשן 23.4 +10.38% ננו דיימנשן בסיס:21.2 פתיחה:22.4 גבוה:24.2 נמוך:22.3 תמורה:927,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מכרה היום לראשונה מדפסות תלת ממד. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מג'יק -0.84% מג'יק 3,202 -0.84% מג'יק בסיס:3,229 פתיחה:3,229 גבוה:3,234 נמוך:3,186 תמורה:455,077 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואלית, עלתה במחזור גבוה לאחר פרסום דו"חותיה הכספיים, בהם דיווחה על עלייה של 5% בהכנסות לסכום של 42.5 מיליון דולר ברבעון האחרון.
קמהדע -0.49% קמהדע 1,819 -0.49% קמהדע בסיס:1,828 פתיחה:1,828 גבוה:1,834 נמוך:1,816 תמורה:524,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להמלצת 'קנייה' מחודשת מבנק אגוד, עם אפסייד של 26%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(130):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 76.
    הקולים השבועיים שלי נמחקים השבוע בוודאות
    שושנה 11/08/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלכו להם 20,000 ש״ח . קונה קולים לשבוע הבא בסכום כפול
    סגור
  • 75.
    האט , ירידות חדות לפניך !! (ל"ת)
    אורי 11/08/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    מחר ירידות לצערי
    שושנה 11/08/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    7 10
    בשבוע הבא עליות
    סגור
  • לכבשה שושנה
    גרוש בלי גרוש 11/08/2015 18:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למה לצערך פרגני קצת גם לפוטים
    סגור
  • אבל הבטחת לנו ..את לא פיירית..מה? עבדת עלינו?
    לדודה שושנה 11/08/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וחוץ מזה סבתלה יקרה..אל תדחפי עצמך בכוח לחבורת הפוחלצים..השאירי זאת ל 29 הפוחזים עם מפקדם החתול בחיתול.
    סגור
  • 73.
    הירידות יגיעו בגלים מתגברים..גל ראשון בסוף היום (ל"ת)
    זו רק ההתחלה 11/08/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • מספיק כבר להפחיד
    מדוק 11/08/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אם אתה או אחרים פה הורידו את התחתונים זה לא אומר שיקרה לכולם.כנראה שלא הייתם חכמים מספיק לצאת בזמן כי הכל יכול לקרות רק צריך להיות עם היד על ההגה כל הזמן ומוכן לתזוזה.ולהזכירכם שאנשים שוכחים את כל הרווחים שגרפו לפני אז הם ברווח 100 אלף והפסידו 50 אלף.מסכנים.יש אנשים שמקבלים ריבית אפס בבנק.רוב האנשים....
    סגור
  • דיי
    למדוק 11/08/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מספיק שטויות להיום. באת ..קישקשת ונעלמת..
    סגור
  • זה ברור
    רמי 11/08/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הולך להיות גל של ירידות זה טיבעי אן דבר כזה עליות בלי סוף חייב מימוש בריאה
    סגור
  • 72.
    CORONADO SAN DIEGO
    IZ 11/08/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    75 0
    ........GOOD MORNING & WELCOME TO HELL
    סגור
  • לאיציק
    ד"ר אברטון 11/08/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    145 2
    בדקנו קצת את תנועות הכסף הגדול ומלחות המטבעות שכתבתם על הנושא..אכן..מלחמת כולם בכולם מתרגשת עלינו לרעה. וזאת בעוצמות שטרם חווינו. עד פה להיום. ביי איצאיש...
    סגור
  • ברקלי קליפורניה. לאיציק חברי.
    ד"ר אברטון 11/08/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    61 1
    1)אכן..אותה מכירת ענק בDJIA ב18300 נקודות..סימנה בגדול את התפנית שאנו חשים בה כבר מספר חדשים. 2)גם כאן באוניברסיטאות המערב כמו בקיסוס שלכם במזרח..הדעות אחידות בקשר לכיוון. וזאת למרות שעדיין 99% מהמומחים מכל הסוגים באשר הם..מדברים על שערים גבוהים דמיוניים. 3)את המשפט שכתבת בתגובה 72..קראתי לאחרונה מספר פעמים בזמן האחרון גם בבארונס..וגם באקונומיסט..וגם בוול סטריט ג'ורנל..אני רואה שאתם מטפטפים דרך ענקי המדייה. SEE U SOON & LOVE U
    סגור
  • 71.
    יש כאן אנשים שלא חוו מפולת...
    חיים בסרט 11/08/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לפני שתספיקו לפעול, השווקים יהיו 10% למטה...הסערה רק בתחילתה
    סגור
  • 70.
    כמו שהזהרנו...סין פוקחת עיני המשקיעים המקצועיים
    זקן חכם 11/08/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שטרם מכרו וברחו החוצה. החשש של הסינים מירידה חדה בצמיחה, פשיטות רגל ואבטלה שתערער את היציבות הפנימית, הביאה אותה לפחת את המטבע שלה. הסינים יכולים גם להמשיך ולהחליש את המטבע שלהם, והתחרות הבינלאומית לפיחותים במטבעות של המדינות הולכת ומחריפה כאשר הפד במילכוד. הוא דווקא תכנן להעלות ריבית, אבל כבר לא שולט באירועים והממשלות גם לא יכולות לבצע הרחבה פיזיקאלית לאור שעורי החוב הגבוהים והורדת הדירוג שתבוא אחריהם. הסופה עלולה לפרוץ בכל רגע. אני חוזר על המלצתי למשקיע הקטן ...ברח בשלב זה.
    סגור
  • לא נמאס לך שנים אותו דבר אתה אומר והשוק רק עולה (ל"ת)
    אמנון 11/08/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • חזור במיידית לפוחלצייאדה
    יאללא אמנון 11/08/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ואל תקשקש בלי רשות של החתול עם החיתול.
    סגור
  • טען עוד
  • 69.
    לגרושים ולגרושות שביננו
    מאוהב 11/08/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תנו שאנס לאהבה תמיד תנצח .
    סגור
  • במקום להתחרבש באתר כלכלי.
    אמרתי לך כבר אמש 11/08/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ומה אתה בכלל מדבר על אהבה? היום היא פה ומחר..אופס אייננה..אוקצור..אכול ושגול כי מחר תיבול.
    סגור
  • 68.
    שנים חפשתי
    מאוהב 11/08/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזו ואהבה מצאתי ..
    סגור
  • 67.
    יוניטרוניקס ננו טאואר בונוס
    צדוק 11/08/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא למכור חברים תנו להן צאנס עוד יעלו
    סגור
  • 66.
    CBLI כתבתי עליה אתמול והיום גם בגלובס
    מניית ביו בנאסדק 11/08/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיא עושיה להיות ה AQXP הבאה. כבר לפני הפתיחה היא עולה. עשוייה בשקט לעבור עוד השבוע את שער 6 ואם יגיעו הודעות טובות data, השמיים הם הגבול. 3.4מיליון מניות יש.הביליונר דויד דבידוביץ שם שם 25 מיליון דולר מכספו וזאת חברה ששוי השוק שלה רק 16 מיליון דולר. מי שמשלם פרמייה כזאת יודע משהו שאנחנו לא יודעים. אגב העסקה עם הבליונר שהוקצו לו מניות לא סחירות למשך שנתיים כך שסך המניות הנסחרות שנקראות גם OUTSTANDING נשאר זהה רק 4 מיליון.
    סגור
  • 65.
    בשקט בשקט השוק כבר 0.74 למטה מעניין (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    בוםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    בונוסססססס 11/08/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    גובוקיט הזהרו מחוסר סבלנות ומירידות שעלולות להגיע עד 46
    אחד שמבין 11/08/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל מי שקנוי המלצה כל ירידה משמעותית לקנות הריצה שתהיה למעלה לפחות לשער 120 בתור התחלה
    סגור
  • 62.
    למי שרצה למכור בשער 70 וביטל ...
    גובוקיט 11/08/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל שביטלת את ההוראה -אשמח מאוד לקנות עד 100 אלף שח בשער זה
    סגור
  • נראה לי שאתם טירונים בבורסה נראה לך שמישהו באמת שם
    אחד שמבין 11/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    350 אלף מניות ככה על המסך למכירה זה הרובוט על מנת להביא היצעים ומכירות
    סגור
  • 61.
    נקסט ג'ן-נסחרת בחסר שטרם נראה.
    וותק 11/08/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למשל נסחרת בשווי של רק 5.5 מיליון ש"ח וזה לאחר שהשלימה אתמול גיוס שהביא אותה מהון שלילי של 1.5 מיליון להון חיובי של 2. והיא נמצאת בשלב PHASE 2`3 יותר מתקדם מ AQXP (שזינקה 2000% בנאסדק ביומיםם), ואפילו לפני זמן לא רב קיבלה אישור על הפטנט עד 2026. זה לבד מצדיק שווי של פכ כמה וכמה מהשער הנכחי. שלא נדבר על השוק הפוטנציאלי של פסוריאזיס שהוא מיליארדים. החברה אגב הציגה כבר תוצאות חיוביות בשלבים המוקדמים ורק מחכה להשלים גיוס מצטבר של 7 מיליון על מנת להמשיך. לא להאמין איזה שווי מצחיק.בארה"ב השווי היה פי 50 מזה.
    סגור
  • אז למה אתה מחכה תרביץ קניות (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קניתי כבר. (ל"ת)
    וותק 11/08/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קניתי מיליון מניות זה שער בדיחה גם עבור שלד בורסאי (ל"ת)
    ניר 11/08/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    סוגרת מעל 80 היום
    גוגוגוגוגוגוגוגוג 11/08/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 13
    הרגשה בלבד לאור התרגיל שעשו פה עכשיו
    סגור
  • רבותיי אתם בגובקיט לחוצים מוות תקנו ותשבו בשקט מתי זה
    אחד שמבין 11/08/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעלה היום מחר חודש הבא מה איכפת לכם מספיק לעמוד עם סטופר ולמדוד כל דקה זה לא יביא לכם תוצאות טובות מלבד הפסדים
    סגור
  • 59.
    ג'ובוקיד תרגיל יפה רצו לקנות כמות יפה בזול
    חחח 11/08/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לכן שמו היתע גדול שנעלם פתאום,מי שנפל להטעייה אוכל אותה. זה רק מראה לי עד כמה רוצים לרכוש את המנייה הזו.
    סגור
  • 58.
    גובוקיט -מכירה גדולה ב שער 70 - אתה פראייר !!!
    יגאל 11/08/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם היה לי הייתי רוכש מיד . בשער 70 -הזדמנות נדירה שלא תחזור
    סגור
  • יבוא יום שהמחשב ישים היצע כזה ויקבל ממני הפתעה שיהיה גב
    אחד שמבין 11/08/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ר לשים היצע כזה בשער 50 או 55 שיראה מה אני עושה להיצע הזה סטייקים אני יעשה ממנו
    סגור
  • תרגילים ישנים של הרובוט גורם לבעלי המניות לחץ למכור
    אחד שמבין 11/08/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והכי גרוע הוא גורם לשים היצע ללחוצים חחחח אל תאמינו לרובוט כל ירידה משמעותית לקנות עוד ועוד ועוד
    סגור
  • נעלמה כלא היתה, מדובר על מחשב (ל"ת)
    אורן 11/08/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    ג'ובוקיט-אם לוקחים את הכמות המוצעת כעת
    ג'ובוקיט 11/08/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 8
    היא תטוס. מוצעת כמות של 350 אלף מניות,זה נראה כמו העברה מתוכננת מראש.
    סגור
  • ממש לא העברה מתוכננת היצע כזה זה רק בשביל להוריד שער
    אחד שמבין 11/08/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלי שהרובוט ימכור מניות משלו הוא בונה על זה שעם היצע כזה אנחנו נרוץ ונמכור ומי הקונה ניחוש אחד יש לך
    סגור
  • 56.
    איפה ההיא שממליצה על טאואר וכל שבוע מראה כמה
    הנעלמת 11/08/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גורביץ טעה לעומתה הצדיקה הידענית . אין מצב שהיא לא טועה ולראיה המלצתה על טאואר . לא משנה שהמניה ירדה לשפל משער 7200!!!!!!!!!!!!. הכל עובד לטובתה . אם המניה יורדת או מתרסקת היא בשלה לקנות. רק גורביץ טועה ומטעה ואם תקשיבו לה ותשמעו לחכמתה הנוטפת רק תרויחו. כולל אינסוליין.
    סגור
  • היום עושה ספונג'ה
    ראיתי אותה 11/08/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    15 0
    במשרד של גורביץ'
    סגור
  • עכשיו הבאת לי ת'ג'ננה.
    לאייל גורביץ' 11/08/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הגד נא לי התחרפנת אחי. מה אתה ממליץ להפקה של אקס פקטור לזרוק את המנחה הבלונדית היפייפיה שאיני זוכר את שמה ואתה מנסה לדחוף את אחת שמבינה / או שלא במקומה. מה עובר עליך גיסנו. ויותר מזה..הכרת לעדי עזרא המליארדר את אחת שמבינה והוא על המקום זרק את בארוש ההורסת מהמיטה. יאללא איילוש ..רד מהשטויות....
    סגור
  • 55.
    ג'ובוקיט נראה כמו העברות סחורה בין גופים
    עוקב 11/08/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 17
    גדולים כרגע. לדעתי משהו עומד לקרות-הודעה, דוח????
    סגור
  • עכשיו כבר הירגזתם אותי.
    לעוקב 11/08/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה באמת חושב שגופים גדולים נוגעים בצעצוע מקולקל שכזה. יאאללא תחפף.
    סגור
  • 54.
    יעד ראשון 58 שני 62 שלישי 73 ומשם בום ל130
    בונוס מעל 54 חיובית 11/08/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוצאות כל יום וכל עוד לא קיבלנו שום כישלון על הראשון אז תוצאות טובות לפי דעתי..בהצלחה לסבלנים
    סגור
  • 53.
    הרובוט בגובוקיט בבעיה וכל ירידה מחייבת קנייה (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    גובוקיט - באמת פספוס !!!
    מורן 11/08/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    נכנסתי בשער 76 . כל הגרפים מראים שהכיוון למעלה ושבתוך ימים תהיה פריצה ל 100 .
    סגור
  • הראי נא לי גרף אחד.
    למורנוש 11/08/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא את כולם. תודה. נכנסת ב 76. נראה לי כבר מופסדת הלא כן?
    סגור
  • 51.
    הדוח הרבעוני רק ב - 31 באוגוסט (כמו בתקופה המקבילה
    האם איתמר תפרסם את 11/08/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אשתקד), או אולי כבר קודם לכן?! יש מספר חברות שנוהגות תמיד לפרסם את הדוח שלהן ממש בדקה ה -90 וזאת על שום מה?! גם גבעות לדוגמא (שאינה נסחרת בינתיים) נוהגת תמיד לפרסם את דוחותיה רק בדקה ה -90 וזאת על שום מה?!
    סגור
  • 50.
    טאואר סוגרת מעל 4% רשמו לפניכם (ל"ת)
    מושון 11/08/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 49.
    מיקרומדיק
    ארי 11/08/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתי לב שהם פירסמו הודעה במאיה לפני מס' שבועות שהם מצפים לתוצאות ניסוי קליני שלהם במהלך חודש אוגוסט (חודש נוכחי), זאת אומרת שכל רגע אמור להתפרסם התוצאות שלהם - עד שבועיים מקסימום, בבדיקה בגרף של החברה ראיתי שבפעם האחרונה שהתפרסמו תוצאות לניסוי שלה היא טסה עשרות אחוזים באותו יום, אם התוצאות יראו על הצלחה בניסוי יש עכשיו הזדמנות פז להיכנס בשערים באיזור 30 ואולי לצאת תוך כמה ימים ב-40 פלוס ואולי אף יותר, כמובן שיש סיכון בכך שהניסוי לא יצליח ואז המניה תיפול. ג"נ אני קניתי היום. בהצלחה.
    סגור
  • צודק! אני לוקח סיכון (ל"ת)
    בניהו 11/08/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    בונוס עולה כרגע מעל 10%, ללא שום הודעה מיוחדת
    בונוס 11/08/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מצב שתוצאות הניסוי מתקרבות... מה אתם אומרים?
    סגור
  • 47.
    גובוקיט תגובה לשאול 39 ו 40
    יגאל 11/08/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 5
    שאול שלום , עקבתי אחר תגובותיך ולמעשה בסופו של דבר אתה זה שגרמת לי להיכנס למנייה כשהיתה בשער 61 .רכשתי 40 אלף ש"ח , ואם היתה לי יכולת כספית לרכוש עוד -לא הייתי מהסס . אין ספק בכלל שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן . היום לאחר כל העליות שווי החברה מצחיק - 31 מיליון ש"ח .כפי שכתבת רק לפני שנתיים החברה היתה שווה פי 3-4 .אין ספק בכלל שכל הודעה מהיום תטיס ובצדק את המנייה ואין ספק בכלל שדוח הכספי הקרוב שיפורסם בימים הקרובים ההכנסות יהיו גבוהות משמעותית מאוד . החברה והמנייה בכיוון הנכון . כל הכבווד לבעלי ומנהלי החברה
    סגור
  • אל תצטער.
    ליגאל במבי 11/08/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פשוט ניצלת.
    סגור
  • יכול להיות שנחזור לשערים אלו ומטה מ 60 ומי שלא קונה יצט
    אחד שמבין 11/08/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ער המחשב הרובוט חייב לאסוף מיליונים חזרה בשערים נמוכים והוא יעשה הכל על מנת לקנות למטה חזרה מה שמכר במידה וייתקל בביקושים הוא יקנה מלמעלה כך או כך כל קנייה שווה זהב
    סגור
  • 46.
    תנו גז
    אספן 11/08/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תהיה לאף אחד ברירה...הסכם יושג כי אף אחד מהצדדים לא כדאי לו לנטוש....לא יודע מה עם המשקיעים..אני אוסף..ואוסף
    סגור
  • 45.
    גובוקיט מי שמכר יכול להיכנס רק יותר גבוה מהמכירה חחחח (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 44.
    אין לחץ. (ל"ת)
    רציו בקרוב ירוקה 11/08/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    הייתי צריכה לקנות יותר אתמול
    שושה 11/08/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ג'ובוקיט. לא מתלוננת.
    סגור
  • 42.
    הקונה בגובוקיט בא כמו גנב בלילה בשקט ומרביץ קנייה מהמוכ
    אחד שמבין 11/08/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ר וכל בלוק נעצר מתמתן ועולה יותר גבוה מהבלוק קלאסי למניה עם פנים חזק למעלה
    סגור
  • 41.
    למה ננו עולה כל כך קצת, אמורה לזנק לפחות 5%, מה קרה? (ל"ת)
    יוסי 11/08/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    ג'ובוקיט-חובה לקרוא
    נסיקה ב 7 גי' 11/08/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 8
    תר EbaumsWorld.com – במספרים – שנת 2014 · 350 מיליון מבקרים בשנת 2014 · 172 מיליון מבקרים ייחודיים (Unique) · 4.6 מיליארד דפים נצפים ב- 2014 · הכנסות האתר בשנת 2014 הגיעו ל- 1.65 מיליון דולר · ברבעון הרביעי של 2014 עמדו הכנסות האתר על 712,000 דולר וברבעון השלישי עמדו ההכנסות 459,000 דולר, גידול של 55% רבעון אחר רבעון · זמן שהייה באתר למעלה מ- 5 דקות · משתמש ממוצע צופה ב- 13 דפים בכל ביקור · 48% מן הטראפיק מגיע מרשתות חברתיות · 25% נכנסים לאתר באופן ישיר · 23% נכנסים לאתר ממנועי החיפוש · דירוג גבוה בתוצאות חיפוש בגוגל בתחום הבידור · עמוד הפייסבוק של האתר מונה כ- 800,000 אוהדים (Like) · שלוש המדינות המרכזיות מהן מגיעים הגולשים: ארה"ב, קנדה ובריטניה · למעלה מ- 60% מן התעבורה מגיעה מן המובייל · 85% מן ההכנסות מגיע מפרסום במחשב אישיים · 15% מן ההכנסות נובע מפרסום במובייל. · לפי דירוג Alexa האתר ממוקם במקום החמישי · 75% מהקהל בגילאי 18-34
    סגור
  • אגב, זה היה רק תחילת הדרך,ולפני ההסכמים
    נסיקה ב 7 גי' 11/08/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 12
    המהותיים של השבועיים האחרונים. את הנתונים למעלה יש להכפיל לדעתי ואולי לשלש לשנת 2015 ו 2016 ולא לשכוח גם את ההקצאות הפרטיות שהיו לווי שווי של 75-80 מיליון ש"ח כמעט פי 3 מהשווי שהיא נסחרת בבורסה. לא סתם הבהיר המנכל בריאיון שהתמחור בתל אביב לא משקף וחברה יש "מגה סייט"
    סגור
  • כיוון שהייתי חייב ..
    למסיקה ג'י 11/08/2015 18:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז קראתי ונקרעתי מצחוקים.ראה תגובתי ל 39. תתאים גם לך. על רשימת שימור שמעת?
    סגור
  • 39.
    ג'ובוקיט - אפסייד נדיר
    שאול 11/08/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 9
    בחודשיים האחרונים כתבתי במדור זה על ג'ובוקיט לעיתים תכופות - נכנסתי לראשונה למנייה כשהשער היה בסביבות 30 . אינני יודע מה הבנתכם בתחום בו החברה פועלת - מי שיפנה זמן ויקרא על החברה , הכתבות והדיווחים בשנה האחרונה יבין מה יש לנו כאן . ביצועי המנייה בשנה האחרונה היו בניגוד גמור למצב החברה ולדיווחים החיובים שהחברה שחררה .קצרה היריעה במדור זה לפרט על החברה ועל הפוטניצאל העתידי ,למתעניינים באמת כנסו לגוגל ,מאיה ,יוטיוב וכיוצ"ב ותבינו איזו מציאה גדולה יש פה .על מנת להאיר את עיניכם לפני שנתיים שווי החברה היה 100 מיליון שח שער המנייה היה 220 . אז החברה היתה בשלבי הטמעה ראשונים של מוצריה מאז החברה עברה כברת דרך ארוכה ,היא נחשבת לשלישית בגודלה בתחומה בעולם ! אתם תופסים ,מאות מליוני משתמשים עם מוצרים מבטיחים הפונים למשתמשים רבים . כתבתי , אין להתרגש מהעליות האחרנות - החברה שווה במצבה היום לפחות פי 10 משוויה הנוכחי .אני אישית לא סוחר במניות .לאחר ההודעה שהחברה פרסמה בחודש מאי -בדקתי ביסודיות על החברה , והיה ברור לי שהחברה תגיע רחוק .העליות האחרונות הם קצה קצהו של מה שהיה ברור שיקרה .בהצלחה!
    סגור
  • טיילתי איתה בשורט כבד מאז שהייתה ב2011
    ואני לעומתך 11/08/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    53 0
    390 כמדומני..ומשכתי איתה עד 30(עלות גדולה להחזיק בשורט 4 שנים כנגד בטחונות ועמלות..אבל לעומת הרווח מ390 ל 30 זה זניח..אה כן..בתקופות מסויימות זה היה גם במינופים משתנים)ועכשיו בקטנה לוקחים פעם שנייה בלוקים לא רעים לשורט שהחל ב 81 לערך.
    סגור
  • 38.
    לפי הבלוקים בהיצעים בגובוקיט המניה עולה אין לי ספק (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 37.
    ננו
    סופר נני 11/08/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק ננו! לקנות לקנות לקנות
    סגור
  • 36.
    אגרי-הערכות באיזה פרמייה רמי לוי ירכוש אותה?
    משקיען 11/08/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה השווי הנכחי שלה עדיין בירידה של 66% מתחילת השנה ו 99% ירידה בשלוש שנים,.
    סגור
  • 35.
    הרגשה אישית שהיום ייצא הדו"ח של ג'ובוקיט
    שועלי 11/08/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסך הכל החברה הציגה שיפור מתמשך החל משנת 2015 וזה צפוי להמשך.יחד עם זאת ההסכמים המהותייים שנחתמו בשבועיים האחרונים שהעלו את החברה לליגת העל, צפויים להשפיע רק החל מהדוח הבא והלהה.
    סגור
  • מה קשור דוחות מה קשור מניות נסחרות על פי צפי דוחות זה
    אחד שמבין 11/08/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תירוצים למה עולה למה יורד
    סגור
  • 34.
    גובוקיט החופרים בהיצעים יחזרו ראו הוזהרתם (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    תיקון-נקסט ג'ן לפי ההודעה הם העבירו את המניות
    וותק 11/08/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבנק דיסקונט לבנק הפועלים. יש רק 11 מיליון מניות.
    סגור
  • 32.
    העצירה של גובוקיט היא זמנית השבוע עד שבוע הבא ואולי עד
    אחד שמבין 11/08/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 11
    חודש הבא אבל שערי בדיחה אלו יעלמו במהירות
    סגור
  • 31.
    נקסט ג'ן-בנק הפועלים דיוח היום על הגדלת השקעה
    וותק 11/08/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיווח במאיה
    סגור
  • 30.
    ישראל הכלכלה הכי חזקה בעולם. רק פה להשקיע (ל"ת)
    מנהל השקעות 11/08/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 29.
    גובוקיט עלולה להיות מיני פייסבוק ראו ערך פייסבוק 230 מי
    אחד שמבין 11/08/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 16
    מיליארד דולר שווי שוק
    סגור
  • נכון..עברית שפה קשה..אבל כדאי ללמוד אותה
    לאחד שלא מבין ראש קש 11/08/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לפני שמשקיעים כמה ג'ובות בבורסה..ואכן..ג'ובו עלולה עלולה עילולה להיות הבובת מחמד של פייס או כדור צמר מגולגל לכדור שיתנו לילידים להשתעשע. וכל זאת במחיר חברה ענק של מליונים בודדים..ואמור תודה אם לר תיכנס לרשימת שימור.
    סגור
  • 28.
    נקסט ג'ן קיבלה בפתיחה ביקושים כמו ליום שלם
    וותק 11/08/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתוך 5 דקות ריכזה מחזור ממוצע. תעקבו
    סגור
  • 27.
    לא לשכוח!! כל ירידה למטרת עליה (ל"ת)
    יוסף 11/08/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 16
    סגור
  • מה הולך פה?
    יא ווא ראדי 11/08/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    32 0
    גייסו פוחלץ חדש ושיגרו אותו לייצגם בבית המטבחיים. העם דורש להחזיר את אמנון. שושנה. שירי. חתיך. עילעי. ועוד.. סה"כ 29 עד עכשיו.
    סגור
  • ואיך שכחתי את ירון החתול עם החיתול
    יא ווא ראדי 11/08/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    12 0
    שמעתי מפקח בניה אתמול שהרסו לו את הווילה פחון בג'אסר א זרקא אשר לחופי הקאריבים. אולי התבאס קשות שגם לא התקבל לצבא(חכם גדול היכן היית לפני 62 שנה שהיית 18..אז דפקתה עריקות הא?)
    סגור
  • 26.
    עוד ירדו היום. זאת ההתחלה (ל"ת)
    מניות הגז 11/08/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    ....סיפורים כדי להבריח את המשקיעים....
    אור 11/08/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניות יתפוצצו למעלה ..... כרגיל ידיים חלשות מוכרות!!!!!
    סגור
  • 24.
    מי שמטומטם שימכור
    גיאולוג 11/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני שוב אומר..מי שמטומטם שימכור...הרי ידוע שבסוף וזה יקרה ממש בקרוב שזה ייסגר חיובי כי פשוט אין ברירה אחרת....זה בנארי- או לחיות או לחדול..ושימשיכו כל הקשקנים שמייללים וצועקים " ניצחנו את חברות הגז"...תקשיבו טוב- זה נצחום פירוס....הזמן יוכיח שכל התומכים במיתוה הגכז(ומקצוענים..לא חובבים) הם שצדקו..רק חבל יהיה שאם המיתוה ייכשל ותהיה בכייה יבואו כל המומחים האמיתיים ויגידיו- אמרנו לכם....במקום לרקוד תפגינו לפני הכנסת ותדרשו לתת גז וכמה שיותר מהר
    סגור
  • 23.
    אינסוליין ובונוס למתמידים ולסבלנים בהצלחה!!! (ל"ת)
    מניות השנה יהיו 11/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה? תסביר ...ככה סתם (ל"ת)
    עזרא 11/08/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תוצאות ניסוי ממש בקרוב ואינסוליין גרמניה על הפרק
    בונוס 11/08/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצלחות זו דעתי
    סגור
  • 22.
    אפריקה עולה
    מיכה 11/08/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתפסו מהר פתאום היא תקפוץ ביום 10-15% כמו כלכלית ומניות הסלולר זהו נגמרו הירידות שם
    סגור
  • למיכה מה קרה עד עכשיו היית נגד אז מה השתנה לפתע הסבר (ל"ת)
    משה 11/08/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למיכה
    אל שו 11/08/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה אידיוט! לי יש אפריקה בתיק כבר חצי שנה ואני אומר לכולם המניה הזו היא זבל, זבלה, מיץ של זבל. אז תעשה טובה תשתוק ושב בצד, אני מופסד 30% וכך זה ימשיך להיות עד לרגע שבו רוסיה תתיצב מבחינה כלכלית וכאשר האירו יתחיל לטפס לכיוון ה - 5 שקל.
    סגור
  • 21.
    כיטוב פארמה
    כיטוב 11/08/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התוצאות בפתח !! תוצאות חיוביות יטיסו את כיטוב לעננים
    סגור
  • 20.
    גובוקיט יעד הקרוב 200 עד 300 יעד הבא לפחות 490 (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 13
    סגור
  • גובוקיט
    אל שו 11/08/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 19
    יפה אמרת! אני קניתי ומחכה כמה שנים טובות איתה בתיק התכנון שלי זה שער 20,000. לפי איך שהיא רצה יש עתיד גדול לפניה
    סגור
  • נלקחה חבילה גדולה
    מנהל תיקים גדול 11/08/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שורט ג'ובו בגבוה יומי.
    סגור
  • 19.
    נקסט ג'ן. רק 5.5 מיליון שווי שוק. עברה מהון שלילי לחיוב
    וותק 11/08/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראו הדיווח במאיה. היה לה הון שלילי של 1.5 מיליון וכעת 2 מיליון חיובי,כחומר גייסה 3.5 מיליון.זה מהותי. שלב 2-3 לפסוריאזיס,שווי שוק פוטנציאלי מיליאדים.היו כבר תוצאות חיוביות ויש פטנט שרק עכשיו קילב עד 2028. אנשים תתעוררו חברות ביו דומות בארה"ב בשלב כזה מתקדם כבר נסחרות בשווי של מאות מילונים. החברה הודיעה שהיא תמשיך בניסויים ובשלבים לאחר שתשלים גיוס של 7.7 מיליון נוספים אבל זה ברור שזה יושלם. רק הפטנט לבד שווה מיליוני דולר לבד לדעתי.
    סגור
  • למה ללחוץ תקנה עוד ועוד ותמתין אני כבר בעל עניין (ל"ת)
    ניר 11/08/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    בזן וטבע
    גיא 11/08/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קורה עם בזן וטבע ?
    סגור
  • 17.
    מכירה של 5 מערכות
    ננו 11/08/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ננו חתמה על מכירה של 5 מדפסות תלת מימד לחברה בהודו. תתחילו להסוף כדי ממליץ.
    סגור
  • 16.
    הקאניבלים ינצלו את המומנט כדי להשפיע על שערי מניות הגז
    ארבל 11/08/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדובר במהומה על לא מאמה,שבעקבות הכותרות המתוזמנות ינסו הבוקר בתי השקעות, אנליסטים, מנהלי תיקים וספקולנטים למיניהם להשפיע על המסחר במניות הגז בבורסה ולהבריח משקיעים חלשים מהשקעתם.!..ובדרך זו לגרוף לעצמם סחורה נוספת במחירים שווים לכל נפש ...
    סגור
  • 15.
    בסוף לא הבנתי איך יפתח המעוף . (ל"ת)
    חיים גת 11/08/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    איך מצורפים לקבוצה? (ל"ת)
    סוחר וותיק מזוייף 11/08/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כנס..
    מישהו 11/08/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    soher.vatik@gmail.com
    סגור
  • 13.
    כדאי לגלגל את הפוטים לספטמבר, ממליץ, החודש הם למעלה
    אינדיאני 11/08/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגופים לא ייתנו להרוויח בפוטים ראו פוט 1710 חודשי שעמד החודש 3000 עומד 1000
    סגור
  • 12.
    ג׳ובוקיט
    זהבה 11/08/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה צפוי ב׳ ג׳ובוקיט היום? יש המלצות?
    סגור
  • לאחותי הקטנה יש בובה זהבה.
    ג'ובניק בקריה 11/08/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    21 2
    ואחותי רצתה לקנות לה ליומולדת ג'ובוקיט. אז הבובה זהבה אמרה לא רוצה צעצוע מקולקל ולא שווה כן רוצה מתנה רמי לוי שאמרו שיהיה 7000 וכל הזמו עולה ולאט לאט רוכש ת'עולם.
    סגור
  • מחכים לדוחות.ולהסכמים נוספים
    שלום זהבה 11/08/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה מעניין
    סגור
  • למה מה הדוחות של ננו הביאו אותה ל 700 ? איזה דוחות איזה
    אחד שמבין 11/08/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטיח תירוצים לא חסר מניה שצריכה לעלות ויש לה ביקוש עולה מניה שהיא חרטה שחיה על שמועות וסיפורים תרד בוא נראה אם גובו היא עוד אחת מהסיפורים או באמת שיש שם קונים
    סגור
  • ג׳ובוקיט
    זהבה 11/08/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה השתתקו כל הממליצים?
    סגור
  • השתתקו כי לא מבינים מה את רוצה כל יום 50 אחוז למעלה ? (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • ג׳ובוקיט
    זהבה 11/08/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לאחד שמבין, תודה על תשובתך. אני עוקבת מזה מספר ימים אחרי ההמלצות שלך.מקווה שאתה מבין וצודק.אני בפנים.
    סגור
  • 11.
    הבורסה תעלה חצי אחוז, בגלל שלא מעלים ריבית בארהב (ל"ת)
    אינדיאני 11/08/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 10.
    נקסט ג'ן אין דברים כאלה נדיר
    ותק 11/08/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק 6 מיליון שווי שוק לחברה פטנט שקיבלה לאחרונה עד 2028 הגדילה את ההון העצמי שבוע שעבר כך שהוא עומד בדרישות הבורסה.לא עוד הון שלילי.כרגע שמשלימה גיוס דל כמה מילוני דולר בודדים תזנק בשיעור תלת ספרתי לדעתי.
    סגור
  • phase 2'e3 בשלב הזה השווי צריך להיות פי 10 ויותר (ל"ת)
    ויותראמ 11/08/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מסכים איתכם נדיר לתפוס מניה כזו (ל"ת)
    אחד שמבין 11/08/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נקסט גן,גם שער 500 יהיה זול
    וותק 11/08/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלב 2,3 אחרי תוצאות חיוביות. לא ייקי הרבה זמן עד שמשקיעים יתעוררו ויבינו מה יש פה
    סגור
  • 9.
    הנהלת טאואר וibm נמצאות בהודו
    מושון יודע הכל 11/08/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    התחלת מיזם משותף כניראה מדובר בהרבה כסף. אולי ניזכה לקבל דיבידנד בפעם הראשונה בהסטוריה
    סגור
  • 8.
    הכל מתוכנן, להשחיל פוטים לאנשים, סקטור הגז יעלה היום (ל"ת)
    אינדיאני 11/08/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    מדיוי חזק למעלה (ל"ת)
    אלי 11/08/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מדיוי
    רחל 11/08/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על סמך מה למעלה?
    סגור
  • 6.
    עד מתי? (ל"ת)
    גז נפט רק צרות 11/08/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    מעוף יתקרב ל1730 (ל"ת)
    אורי 11/08/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • אני חושב
    למה רק? 11/08/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    17 1
    1900 בקטנה בלי להרגיש..ואף הבחנתי שכתוב באחת הכתבות: שער 2000 אינו דמיוני בקרוב. וגם קראתי : החוזים יורדים באופן מפתיע ולא ברורה שינוי המגמה בשווקים שהרי יון...הזוי משהו. לא?
    סגור
  • 4.
    ביבי נחוש. שטייניץ נחוש להביא את המתווה להצבעת אי אמון
    איזה מזל יש לביבי 11/08/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ונובל ברחו והצילו את ביבי וממשלתו מהצבעת אי אמון כמה חבל, יכלנו להיפטר מקחלון שבוזז את האזרחים למען המגלומניה שלו והאדרת שמו כמושיע הנדלן. ביבי נחוש להשאר בשלטון נובל עוד תתבע את מדינת הבננות הזאת עם התנהלותה העבריינית הפרת חוזים והבטחות כאחרוני הפושעים מדינת ישראל איבדה כל רסן. העיקר להישאר בשלטון ביבי הביצועיסט הכי טוב של שלי יחימוביץ וסתיו שפיר אפילו הרצוג לא היה מצליח יותר מביבי לבצע את מדיניות הכשלון והחזרה לאחור של המחנה הציוני מדינה מפחידה שאין לסמוך עליה. אסור להשקיע פה שקל והבורסה צריכה לתת לביבי את התשובה למדיניות האל תסמוך עלי שהוא מוביל. מחר הוא יעלה רטרואקטיבית את המס על הבורסה. זה עוד יגיע בעוד כמה חודשים
    סגור
  • 3.
    יוניטרוניקס תמשיך לטפס (ל"ת)
    יוניטרוניקס 11/08/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    בונוס תזנק היום (ל"ת)
    בונוס 11/08/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • שאלה
    גדי 11/08/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על סמך מה אתה מנבא זאת?
    סגור
  • אבל למה? (ל"ת)
    נראה שזה נכון... 11/08/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ירדו לפחות 5%. התנהלות המדינה בושה (ל"ת)
    מניות הגז בלוף 11/08/2015 08:18
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות