שיער
צילום: pexels

2020: הטרנדים החמים לעיצוב השיער

אופנה היא עניין דינאמי ובתוכה יש בעיקר את תחום עיצוב השיער שמשתנה בצורה הכי מהירה, מעניינת ורלוונטית. אז מה צפוי לנו בשנת 2020 ומה הרגע הנכון להתחיל? הנה כל התשובות

תוכן בחסות |

שינויים הם חלק בלתי נפרד מענף האופנה. לכל אורך ההיסטוריה אפשר לראות כיצד תהליכים תרבותיים, היסטוריים וגם טכנולוגיים השפיעו על הבגדים שאנחנו לובשים ועל איך שאנחנו נראים. עם זאת, גם בענף האופנה יש הבדלים בין התחומים השונים – כי עיצוב שיער למשל נחשב לתחום שמשתנה הכי מהר.

תחום עיצוב השיער משתנה במהירות כי הוא רלוונטי לכולנו. בניגוד לבגדים יקרים שלובשות דוגמניות על במות האופנה המובילות בעולם, כל אחד ואחת מאתנו יכולים להיכנס למעצב השיער לביתו ולהפוך השראה למציאות. מעבר לכך, התחום של עיצוב שיער מעניין מאוד והטרנדים של 2020 מוכיחים את זה בצורה הטובה ביותר.

בין הפטריה לצבע - מה שחוזר ומה שחדש

את הטרנדים של 2020 כדאי להתחיל דווקא עם תסרוקת הפטריה. כזכור, זו הייתה התסרוקת המועדפת על גברים ונשים בשנות ה-90 של המאה הקודמת, אך מסתבר שעכשיו היא עושה קאמבאק.

בנוסף, אפשר לעצב את השיער בתסרוקת פטריה כלפי חוץ - אבל להשאיר חלק מגולח מאחור ואף לצבוע בגוונים שונים קבוצות שיער קטנות שמפוזרות עליו. השילוב הזה גם מוביל אותנו לטרנד הבא של 2020, שעומד להיות מבוסס על צבע הלוונדר: מה שהוכרז על ידי בתי אופנה בינלאומיים כגוון השולט של השנה צפוי להתכתב נהדר עם צלליות העיניים או השפתון, מה גם שהוא הולם נשים בגילאים שונים.

במובן מסוים, 2020 עומדת להביא איתה שינוי בכל מה שנוגע לצבע השיער. אם בשנים הקודמות נאלצנו להתחייב לגוון ספציפי, הרי שכיום ישנם פתרונות שיער דינאמיים כגון ספריי שמתקבע ואינו יורד – עד החפיפה. מיד לאחר מכן ניתן שוב להקפיץ את הלוק, להיראות שונה בכל אירוע ולרענן את המראה הכללי.

מה לגבי הפוני?

תסרוקת הפוני יוצרת מסגרת עבור התספורת הקצרה ומשלימה את המראה הכללי עבור חובבי הפטריה או הקארה. את הפוני רצוי לגזור בעיקר בשיער חלק, אך יש גם אמיצות שעושות את זה עם שיער מתולתל. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שתסרוקת הפוני מחייבת תחזוקה מסוימת ולעיתים גם שימוש בפן או פתרונות החלקה ספציפיים.

לבסוף, הטרנדים המובילים של 2020 כוללים בתוכם את הצמות. גם כאן מדובר במובן מסוים על קאמבק של סגנון יחסית ותיק, אך הפעם הצמות מקבלות שדרוג בזכות צבע ותוספות שיער. אותן תוספות מאפשרות לכל אחת לשלב צמות בתספורת הכללית שלה ולהיראות צעירה וחיונית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.