הביקורת עבדה? מור בית השקעות בחר אישה כפרזנטורית

לאחרונה פורסם ב"ביז מדיה" כי אין כמעט נשים שמובילות קמפיינים בעולמות הפיננסים. הבוקר הודיע מור בית ההשקעות על בחירתה של קרן מור שתככב בקמפיין טלוויזיוני ראשון שלו
אלכסנדר כץ | (4)

השחקנית קרן מור נבחרה לפרזנטורית החדשה של מור השקעות 0.17% , ותוביל את פעילות הפרסום של הקבוצה. הקמפיין שיעלה הערב ויכלול תשדירים בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות, יושק במקביל לפתיחת קרן הפנסיה הנבחרת של החברה-הבת, מור גמל ופנסיה.

מדובר על קמפיין טלוויזיוני ראשון של מור בית השקעות, וחתום עליו משרד הפרסום סיטימדיה. הבמאי הוא אוהב פלנץ, ההפקה של אוג הפקות, וסמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות היא הדר רז.

  

מור בית השקעות הוקם בשנת 2006 ונסחר מ-2017 בבורסה בתל אביב. הקבוצה, שנהנית מצמיחה משמעותית, מציעה קופות גמל וקרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות השקעה ללקוחות כשירים וקרן פנסיה שפעילותה מתחילה השבוע. בסך הכל הקבוצה מנהלת נכון ל-15 במרץ האחרון, כ-68.3 מיליארד שקלים.

 

בעלי השליטה בבית ההשקעות הם משפחת מאירוב ומשפחת לוי, והוא מנוהל על ידי יוסי לוי ואלי לוי המשמשים כמנכ"לים משותפים במור השקעות. יו"ר הדירקטוריון הוא מאיר גרידיש. יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף, אמר כי "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, שמייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב. לצד זאת, אנו מקווים שנוכחות נשית בתשדירים של גופים פיננסים תסייע לשבירת הפרדיגמה המגדרית של עולם ההשקעות. אנו שמחים וגאים לצרף את קרן למשפחת מור בית השקעות".

 

תחום בלי נשים בפרונט

לפני כחודש פרסמנו כאן ב"ביז מדיה" כי בתי ההשקעות בישראל מעדיפים בצורה מובהקת פרזנטורים גברים. מבדיקה שערכנו באמצעות יפעת בקרת פרסום, עלה כי רק משרד אחד התהדר בפרזנטורית אישה - לימור גולדשטיין שעובדת עם בית ההשקעות IBI.

מנהל השיווק של IBI גדי שנבל, הסביר בשיחה עם "ביז מדיה" את החשש לכאורה מנשים בפרסומות לבתי השקעות: "תמיד נדמה היה שבקרב מוסדות פיננסיים היה את החשש להשתמש בדמויות נשיות. קהל היעד המיידי שלנו ושל שוק ההון הוא גברים. ההנחה היא שעל מנת שהקהל יוכל להקשיב למסר או להזדהות אתו, כדאי להציג פרזנטור שהוא רוצה להידמות אליו. בעקבות הקמפיין ברור לנו שזה לא נכון, אין שום סיבה שלא להשתמש בדמות נשית מובילה בקמפיין פיננסי. המספרים של המתעניינים והלידים שקיבלנו בעקבות הקמפיין היו גבוהים... פנינו לקהל היעד - ברובו גברי - אבל מה שמעניין פה הוא שהקהל היעד הגיב לפרסומת בהובלתה של אישה. בסוף כנראה מה שחשוב זה הקריאייטיב והמסר, כמה המסר נוגע בצרכן, וכמובן האמת של המוצר".

בנוסף, גם חברת הפינטק הישראלית BTB המאפשרת הלוואות משמעותיות לעסקים, מעסיקה כפרנזטורית את השחקנית יבגניה דודינה זו השנה השנייה ברציפות. לאחרונה אף צילמו קמפיין ל-BTB. ב-BTB מסרו כי "לאור ההצלחה של הקמפיין הראשון יחד עם יבגניה, הבחירה להמשיך לקמפיין שני נראתה לנו כדבר טבעי. יבגניה היא שחקנית מוערכת ואיכותית, ואנו שמחים שדמותה החיובית מלווה את חברתנו ומייצגת אותנו בכבוד זו השנה השנייה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שרה 24/04/2022 23:16
    הגב לתגובה זו
    באם כך אני יוצאת מהחברה הזאת, עדיף היה שידאגו לתת תשואות טובות לנו מאשר להשקיע בקרן מור.
  • 2.
    נמרוד פדלון 24/04/2022 12:48
    הגב לתגובה זו
    אתם אתר נהדר שמעלה נקודות חשובות וכתבות מזוויות נשאים בדרך כלל בתאריך אחרים. עם זאת, התקשרות עם פרזנטור כזה או אחר סביר להניח שהתרחשה הרבה לפני הכתבה שלכם.
  • *זוויות שאין בדרך כלל באתרים אחרים (ל"ת)
    נמרוד 24/04/2022 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יובלי 24/04/2022 12:24
    הגב לתגובה זו
    הוא יודע שנשים יש להם כישרון מבריק לשקר ולתחמן זה בטיבעם בלי להתאמץ ולהניד עפעף וזו הסיבה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.