קרן מור
צילום: שי פרנקו

הביקורת עבדה? מור בית השקעות בחר אישה כפרזנטורית

לאחרונה פורסם ב"ביז מדיה" כי אין כמעט נשים שמובילות קמפיינים בעולמות הפיננסים. הבוקר הודיע מור בית ההשקעות על בחירתה של קרן מור שתככב בקמפיין טלוויזיוני ראשון שלו
אלכסנדר כץ | (4)

השחקנית קרן מור נבחרה לפרזנטורית החדשה של מור השקעות 0% , ותוביל את פעילות הפרסום של הקבוצה. הקמפיין שיעלה הערב ויכלול תשדירים בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות, יושק במקביל לפתיחת קרן הפנסיה הנבחרת של החברה-הבת, מור גמל ופנסיה.

מדובר על קמפיין טלוויזיוני ראשון של מור בית השקעות, וחתום עליו משרד הפרסום סיטימדיה. הבמאי הוא אוהב פלנץ, ההפקה של אוג הפקות, וסמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות היא הדר רז.

  

מור בית השקעות הוקם בשנת 2006 ונסחר מ-2017 בבורסה בתל אביב. הקבוצה, שנהנית מצמיחה משמעותית, מציעה קופות גמל וקרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות השקעה ללקוחות כשירים וקרן פנסיה שפעילותה מתחילה השבוע. בסך הכל הקבוצה מנהלת נכון ל-15 במרץ האחרון, כ-68.3 מיליארד שקלים.

 

בעלי השליטה בבית ההשקעות הם משפחת מאירוב ומשפחת לוי, והוא מנוהל על ידי יוסי לוי ואלי לוי המשמשים כמנכ"לים משותפים במור השקעות. יו"ר הדירקטוריון הוא מאיר גרידיש. יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף, אמר כי "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, שמייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב. לצד זאת, אנו מקווים שנוכחות נשית בתשדירים של גופים פיננסים תסייע לשבירת הפרדיגמה המגדרית של עולם ההשקעות. אנו שמחים וגאים לצרף את קרן למשפחת מור בית השקעות".

 

תחום בלי נשים בפרונט

לפני כחודש פרסמנו כאן ב"ביז מדיה" כי בתי ההשקעות בישראל מעדיפים בצורה מובהקת פרזנטורים גברים. מבדיקה שערכנו באמצעות יפעת בקרת פרסום, עלה כי רק משרד אחד התהדר בפרזנטורית אישה - לימור גולדשטיין שעובדת עם בית ההשקעות IBI.

מנהל השיווק של IBI גדי שנבל, הסביר בשיחה עם "ביז מדיה" את החשש לכאורה מנשים בפרסומות לבתי השקעות: "תמיד נדמה היה שבקרב מוסדות פיננסיים היה את החשש להשתמש בדמויות נשיות. קהל היעד המיידי שלנו ושל שוק ההון הוא גברים. ההנחה היא שעל מנת שהקהל יוכל להקשיב למסר או להזדהות אתו, כדאי להציג פרזנטור שהוא רוצה להידמות אליו. בעקבות הקמפיין ברור לנו שזה לא נכון, אין שום סיבה שלא להשתמש בדמות נשית מובילה בקמפיין פיננסי. המספרים של המתעניינים והלידים שקיבלנו בעקבות הקמפיין היו גבוהים... פנינו לקהל היעד - ברובו גברי - אבל מה שמעניין פה הוא שהקהל היעד הגיב לפרסומת בהובלתה של אישה. בסוף כנראה מה שחשוב זה הקריאייטיב והמסר, כמה המסר נוגע בצרכן, וכמובן האמת של המוצר".

בנוסף, גם חברת הפינטק הישראלית BTB המאפשרת הלוואות משמעותיות לעסקים, מעסיקה כפרנזטורית את השחקנית יבגניה דודינה זו השנה השנייה ברציפות. לאחרונה אף צילמו קמפיין ל-BTB. ב-BTB מסרו כי "לאור ההצלחה של הקמפיין הראשון יחד עם יבגניה, הבחירה להמשיך לקמפיין שני נראתה לנו כדבר טבעי. יבגניה היא שחקנית מוערכת ואיכותית, ואנו שמחים שדמותה החיובית מלווה את חברתנו ומייצגת אותנו בכבוד זו השנה השנייה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שרה 24/04/2022 23:16
    הגב לתגובה זו
    באם כך אני יוצאת מהחברה הזאת, עדיף היה שידאגו לתת תשואות טובות לנו מאשר להשקיע בקרן מור.
  • 2.
    נמרוד פדלון 24/04/2022 12:48
    הגב לתגובה זו
    אתם אתר נהדר שמעלה נקודות חשובות וכתבות מזוויות נשאים בדרך כלל בתאריך אחרים. עם זאת, התקשרות עם פרזנטור כזה או אחר סביר להניח שהתרחשה הרבה לפני הכתבה שלכם.
  • *זוויות שאין בדרך כלל באתרים אחרים (ל"ת)
    נמרוד 24/04/2022 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יובלי 24/04/2022 12:24
    הגב לתגובה זו
    הוא יודע שנשים יש להם כישרון מבריק לשקר ולתחמן זה בטיבעם בלי להתאמץ ולהניד עפעף וזו הסיבה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.