קיאקים בחופש הגדול – מדוע כדאי לכם לבקר בקיאקי כפר בלום
קיאקים בחופש הגדול – מדוע כדאי לכם לבקר בקיאקי כפר בלום
החופש הגדול מציב אתגר מיוחד במינו עבור הורים ישראלים מדי שנה ושנה – הצורך להעסיק את הילדים במשך חודשיים שלמים, בנוסף למטלות היומיום הרגילות דוגמת עבודה, שמירת הסדר והניקיון (היחסי...) בבית וכו'. בעוד מרבית ההורים היו שמחים להעסיק את הילדים לפחות חלק מן הזמן בפעילויות הכרוכות בשהייה ב"עולם האמיתי" במקום מול המסך ובעולם הווירטואלי, תמיד נחמד לקבל הצעות לפעילויות לחופש הגדול מהן הילדים גם ייהנו וישמחו לצאת אליהם, וגם יפיקו משהו "על הדרך". אם אפשר שגם ההורים ייהנו מהפעילות – מה טוב...
בכל הקריטריונים הללו ובעוד רבים נוספים עומדת אחת הפעילויות המהנות והפופולאריות ביותר עבור חודשי הקיץ הלוהטים, לילדים ומבוגרים גם יחד – שייט קיאקים בירדן. קיאקי כפר בלום מציעים את אחת החוויות המיוחדות והמהנות ביותר בכל הנוגע לקיאקים, רפטינג ואבובים בנהר הירדן. להלן מספר מאפיינים מרכזיים של חוויית הביקור בקיאקי כפר בלום, מאפיינים בעלי ערך רב עבור הורים וילדים גם יחד, המספקים את כל הסיבות לקחת את כל המשפחה בחופש הגדול לחוויית קיאקים בלתי נשכחת –
מים צוננים בחום הלוהט – אולי הסיבה הראשונה שעולה לראש כאשר מדמיינים את חוויית הקיאקים בחופש הגדול היא המים הקרירים, הנקיים והמהנים כל כך של הירדן בתקופה זו של השנה. שייט קיאקים משפחתי ביולי – אוגוסט מהווה בראש ובראשונה מפלט מבורך מהחום הלוהט, שכן במהלך השייט נרטבים כמה שרוצים ונשארים צוננים ורעננים לאורך המסלול כולו, כמו גם כמה שעות טובות לאחר מכן.
חיק הטבע במלוא תפארתו – מי שביקר בירדן ובגליל העליון יודע כי מדובר באחד האזורים הירוקים והמרהיבים ביותר בארץ. חיק טבע חלומי ומרהיב, מהסוג שכבר הופך קשה יותר ויותר למצוא בארץ. בזמן מסלול השייט בקיאקים שוהים לרוב בצל הצמחייה המפותחת המעטרת את שתי גדות הנהר וזוכים להרגיש לכמה שעות כאילו אנחנו בעמק האמזונס או במקום טבעי אחר אשר עשיר בחיים ובנופים ירוקים ומהפנטים. חוויית ביקור בחיק הטבע שקשה להשתוות אליה, ואשר לא בהכרח תתקיים בכל נקודת זמן בעתיד
- מי האם - תורמת הביצית או זו שילדה את הילד?
- אושר: הורים לילדים בגילאים 6-12 יקבלו נקודת זיכוי נוספת עד סוף השנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חוויה ספורטיבית – שייט קיאקים הוא גם בראש ובראשונה פעילות ספורטיבית, וככזו פעילות מהנה ובעלת ערך הן לילדים והן למבוגרים. הילדים יכולים ליהנות מרכישת כישור ותחביב חדש ואילו ההורים זוכים להזיז מעט את הגוף לאחר עוד שבוע של עבודה וישיבה מול המחשב במשרד
גיבוש כלל משפחתי – חוויה זו מתאימה כאמור לכל המשפחה, כאשר עבור ילדים קטנים קיימות אופציות נוספות דוגמת שייט אבובים או סתם רחצה מהנה בירדן. לכן, מדובר בטיול מהנה ומרגש עבור כל המשפחה גם יחד, כזה אשר יכול להשאיר אתכם עם חוויות משפחתיות מתוקות מהחופש הגדול הזה, חוויות אותם ננצור בליבנו ונרצה כנראה לשחזר גם בחופש הגדול הבא...
המאמר בחסות קייקי כפר בלום, המציעה מגוון חבילות קיאקים בצפון.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
