קיאקים בחופש הגדול – מדוע כדאי לכם לבקר בקיאקי כפר בלום

תוכן בחסות |

קיאקים בחופש הגדול – מדוע כדאי לכם לבקר בקיאקי כפר בלום

החופש הגדול מציב אתגר מיוחד במינו עבור הורים ישראלים מדי שנה ושנה – הצורך להעסיק את הילדים במשך חודשיים שלמים, בנוסף למטלות היומיום הרגילות דוגמת עבודה, שמירת הסדר והניקיון (היחסי...) בבית וכו'. בעוד מרבית ההורים היו שמחים להעסיק את הילדים לפחות חלק מן הזמן בפעילויות הכרוכות בשהייה ב"עולם האמיתי" במקום מול המסך ובעולם הווירטואלי, תמיד נחמד לקבל הצעות לפעילויות לחופש הגדול מהן הילדים גם ייהנו וישמחו לצאת אליהם, וגם יפיקו משהו "על הדרך". אם אפשר שגם ההורים ייהנו מהפעילות – מה טוב...

בכל הקריטריונים הללו ובעוד רבים נוספים עומדת אחת הפעילויות המהנות והפופולאריות ביותר עבור חודשי הקיץ הלוהטים, לילדים ומבוגרים גם יחד – שייט קיאקים בירדן. קיאקי כפר בלום מציעים את אחת החוויות המיוחדות והמהנות ביותר בכל הנוגע לקיאקים, רפטינג ואבובים בנהר הירדן. להלן מספר מאפיינים מרכזיים של חוויית הביקור בקיאקי כפר בלום, מאפיינים בעלי ערך רב עבור הורים וילדים גם יחד, המספקים את כל הסיבות לקחת את כל המשפחה בחופש הגדול לחוויית קיאקים בלתי נשכחת –

 

מים צוננים בחום הלוהט – אולי הסיבה הראשונה שעולה לראש כאשר מדמיינים את חוויית הקיאקים בחופש הגדול היא המים הקרירים, הנקיים והמהנים כל כך של הירדן בתקופה זו של השנה. שייט קיאקים משפחתי ביולי – אוגוסט מהווה בראש ובראשונה מפלט מבורך מהחום הלוהט, שכן במהלך השייט נרטבים כמה שרוצים ונשארים צוננים ורעננים לאורך המסלול כולו, כמו גם כמה שעות טובות לאחר מכן.

 

חיק הטבע במלוא תפארתו – מי שביקר בירדן ובגליל העליון יודע כי מדובר באחד האזורים הירוקים והמרהיבים ביותר בארץ. חיק טבע חלומי ומרהיב, מהסוג שכבר הופך קשה יותר ויותר למצוא בארץ. בזמן מסלול השייט בקיאקים שוהים לרוב בצל הצמחייה המפותחת המעטרת את שתי גדות הנהר וזוכים להרגיש לכמה שעות כאילו אנחנו בעמק האמזונס או במקום טבעי אחר אשר עשיר בחיים ובנופים ירוקים ומהפנטים. חוויית ביקור בחיק הטבע שקשה להשתוות אליה, ואשר לא בהכרח תתקיים בכל נקודת זמן בעתיד

 

חוויה ספורטיבית – שייט קיאקים הוא גם בראש ובראשונה פעילות ספורטיבית, וככזו פעילות מהנה ובעלת ערך הן לילדים והן למבוגרים. הילדים יכולים ליהנות מרכישת כישור ותחביב חדש ואילו ההורים זוכים להזיז מעט את הגוף לאחר עוד שבוע של עבודה וישיבה מול המחשב במשרד  

 

גיבוש כלל משפחתי – חוויה זו מתאימה כאמור לכל המשפחה, כאשר עבור ילדים קטנים קיימות אופציות נוספות דוגמת שייט אבובים או סתם רחצה מהנה בירדן. לכן, מדובר בטיול מהנה ומרגש עבור כל המשפחה גם יחד, כזה אשר יכול להשאיר אתכם עם חוויות משפחתיות מתוקות מהחופש הגדול הזה, חוויות אותם ננצור בליבנו ונרצה כנראה לשחזר גם בחופש הגדול הבא...

 

המאמר בחסות קייקי כפר בלום, המציעה מגוון חבילות קיאקים בצפון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.