בגלל החנוכה, ולמרות הגשם: ירידה משמעותית לצפייה בפריים
הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) הובילה את הרייטינג אתמול (שבת) עם 15.2% בקרב היהודים ו-436 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה של 2.5 נקודות ביחס לשבת שלפני כן – אז קיבלה התכנית 17.7%. פרק ההשקה לפני שבועיים רשם נתונים דומים לאלה של אתמול.
מנגד ירדה הסדרה שנות ה-80 (רשת 13) מ-14.1% ל-12.4% (375K), גב האומה (ערוץ עשר) נחלשה אף היא מ-7.4% ל-6.2% (203K), ואילו רואים עולם (כאן 11) ניפקה 2.3% (60K), איבוד של 1.5 נקודות ביחס לשבוע שלפני כן.
בסך הכל איבדו כל תכניות הפריים טיים 6.9 נקודות, וירידה מ-43% מצרפי ל-36.1% - דווקא בערב גשום שאמור על פניו להשאיר את הצופים בבית, ומאידך - בתקופת חג שמוציאה את הצופים החוצה, וגורמת לירידה בצפייה בטלוויזיה.
שידור חוזר של 'כפולים' (קשת 12) - 4.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.7%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 2.9%, שידור חוזר של הסרט 'לא דופקות חשבון' (ערוץ עשר) - 1.9%, סדרת הטבע 'פלאי כדור הארץ' (כאן 11) - 1%.
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- האח הגדול מחזירה את רשת להוביל בפריים-טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (חדשות 2 ברשת) קיבלה 6.5%,
מול המטה המרכזי (ערוץ עשר) עם 4.8%.
שידור חזר של 'זמן אמת' (כאן 11) עם 1.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע בקשת הניבה 13.2% (334K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.1% (248K)
(בחישוב מצרפי: 21.3% ו-582K).
המגזין (ערוץ עשר) נחלשה ב-25% ביחס לשבוע לפני כן – כשירדה מ-8.7% ל-6.6% (213K),
חדשות השבת (כאן 11) הניבה 3.2% (78K).
יום ו'
2 פרקים של הסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר קיבלו 9.8% (319K) ו-9% (270K), מול דידי בשישי (רשת 13) שהניבה 4.9% (161K), ועקפה את הלקט של שי בשידור (ערוץ עשר) עם 3.8% (124K). 2 פרקי התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) בשידור חוזר הסתפקו ב-1.5% (38K) ו-1.9% (43K).
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.4%,
מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) שניפקה 3.8%,
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 8%,
'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) קיבלה 2.5%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.1%.
'בין השמשות' (כאן 11) רשמה 2.4% ואחריה 'סוכן תרבות' (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 9.3% (308K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 6% (185K)
(בחישוב מצרפי: 15.3% ו-493K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה 6.4% (230K) ועקפה את רשת,
חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3.2% (79K).
יום ה'
ערב חלש לערוצי הטלוויזיה עם רייטינג נמוך בשל החג. התכנית לאהוב את אנה (קשת 12) סגרה עונה עם 10.8% (293K), מול המשדר של פתחון לב (רשת 13) שהסתפק ב-6.8%. בערוץ עשר - מעורב ישראלי קיבלה 6.35 (201K) ואחריה לעוף על המיליון עם 3.8% (118K). התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) עם נתון חלש של 2.1% (52K).
'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5%, 'חופשה VIP' (קשת 12) - 5.4%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.7%,
ואחריה העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%,
בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבל 8.8%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.6%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.9%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4%,
חידון התנ"ך העולמי למבוגרים (כאן 11) קיבל 1.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.7% (359K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (189K)
(בחישוב מצרפי: 20.3% ו-548K).
חדשות עשר הניבה 6.1% (203K),
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 2.9% (88K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4% (32K).
- 2.טלוויזיה בישראל מתה, בודדים צופים, עיסוק מחתרתי (ל"ת)עסק מת 09/12/2018 18:15הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד משתרך מאחור באופן חמור. אבל יש לו מתחרה, ערוץ 20 (ל"ת)A 09/12/2018 10:27הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
