הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

בגלל החנוכה, ולמרות הגשם: ירידה משמעותית לצפייה בפריים

כל תכניות הפריים-טיים אמש איבדו 7 נק', שהם כ-16% מכלל הצפייה. 'הכוכב הבא' הובילה, אבל ירדה ל-15.2%
אלכסנדר כץ | (2)

הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) הובילה את הרייטינג אתמול (שבת) עם 15.2% בקרב היהודים ו-436 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה של 2.5 נקודות ביחס לשבת שלפני כן – אז קיבלה התכנית 17.7%. פרק ההשקה לפני שבועיים רשם נתונים דומים לאלה של אתמול.

 

מנגד ירדה הסדרה שנות ה-80 (רשת 13) מ-14.1% ל-12.4% (375K), גב האומה (ערוץ עשר) נחלשה אף היא מ-7.4% ל-6.2% (203K), ואילו רואים עולם (כאן 11) ניפקה 2.3% (60K), איבוד של 1.5 נקודות ביחס לשבוע שלפני כן.

בסך הכל איבדו כל תכניות הפריים טיים 6.9 נקודות, וירידה מ-43% מצרפי ל-36.1% - דווקא בערב גשום שאמור על פניו להשאיר את הצופים בבית, ומאידך - בתקופת חג שמוציאה את הצופים החוצה, וגורמת לירידה בצפייה בטלוויזיה. 

שידור חוזר של 'כפולים' (קשת 12) - 4.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.7%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 2.9%, שידור חוזר של הסרט 'לא דופקות חשבון' (ערוץ עשר) - 1.9%, סדרת הטבע 'פלאי כדור הארץ' (כאן 11) - 1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

פגוש את העיתונות (חדשות 2 ברשת) קיבלה 6.5%,

מול המטה המרכזי (ערוץ עשר) עם 4.8%.

שידור חזר של 'זמן אמת' (כאן 11) עם 1.4%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע בקשת הניבה 13.2% (334K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.1% (248K)

(בחישוב מצרפי: 21.3% ו-582K).

המגזין (ערוץ עשר) נחלשה ב-25% ביחס לשבוע לפני כן – כשירדה מ-8.7% ל-6.6% (213K),

חדשות השבת (כאן 11) הניבה 3.2% (78K).

יום ו'

 

2 פרקים של הסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר קיבלו 9.8% (319K) ו-9% (270K), מול דידי בשישי (רשת 13) שהניבה 4.9% (161K), ועקפה את הלקט של שי בשידור (ערוץ עשר) עם 3.8% (124K). 2 פרקי התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) בשידור חוזר הסתפקו ב-1.5% (38K) ו-1.9% (43K).

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.4%,

מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) שניפקה 3.8%,

ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 8%,

'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) קיבלה 2.5%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.1%.

'בין השמשות' (כאן 11) רשמה 2.4% ואחריה 'סוכן תרבות' (כאן 11) עם 1.6%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי בקשת קיבלה 9.3% (308K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 6% (185K)

(בחישוב מצרפי: 15.3% ו-493K).

שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה 6.4% (230K) ועקפה את רשת,

חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3.2% (79K).

יום ה'

 

ערב חלש לערוצי הטלוויזיה עם רייטינג נמוך בשל החג. התכנית לאהוב את אנה (קשת 12) סגרה עונה עם 10.8% (293K), מול המשדר של פתחון לב (רשת 13) שהסתפק ב-6.8%. בערוץ עשר - מעורב ישראלי קיבלה 6.35 (201K) ואחריה לעוף על המיליון עם 3.8% (118K). התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) עם נתון חלש של 2.1% (52K).

'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5%, 'חופשה VIP' (קשת 12) - 5.4%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.7%,

ואחריה העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%,

בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.4%.

ראש בראש בפרה-פריים:

לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבל 8.8%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.6%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.9%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 4%,

חידון התנ"ך העולמי למבוגרים (כאן 11) קיבל 1.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.7% (359K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (189K)

(בחישוב מצרפי: 20.3% ו-548K).

חדשות עשר הניבה 6.1% (203K),

חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 2.9% (88K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.4% (32K).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טלוויזיה בישראל מתה, בודדים צופים, עיסוק מחתרתי (ל"ת)
    עסק מת 09/12/2018 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    התאגיד משתרך מאחור באופן חמור. אבל יש לו מתחרה, ערוץ 20 (ל"ת)
    A 09/12/2018 10:27
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.