"לא בהכרח הופכים לפרילנס והכסף מתחיל ליפול מהשמיים"
בעליה של סוכנות Awesome, מעיין פרוינד, מתארח בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן, ומדבר בין היתר על ההבדל בין מיתוג לפרסום, ועל הקמפיין השנוי במחלוקת של הודיס
מעיין פרוינד, הבעלים של סוכנות המיתוג Awesome, הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן. בתוך מספר שנים הוא הצליח להקים סוכנות מיתוג שעובדת עם חלק מהמותגים הכי גדולים בארץ.
פרוינד מספר על ההחלטה לצאת לדרך עצמאית. "הגעתי למקום זה אחרי שלמדתי הרבה - עבדתי במקאן אריקסון 10 שנים. למדתי אצל האנשים הכי טובים ואז הרגשתי איזושהי תחושת מיצוי קלה והלכתי לעבוד מהבית, אבל לא עם תכנית סדורה. לא לכולם זה מתאים, ואם כן, הם צריכים לצבור קילומטרז' של ניסיון בתור שועלים בודדים שיכולים ללכת לעבוד לבד ולהפסיק ללמוד מאנשים לצידם. זה הרבה משמעת - פתאום אתה צריך להיות איש כספים, אסטרטגיה".
לדבריו, "לא לכולם יש את זה, אבל אני אומר קודם כל עופו על עצמכם, אבל יכול להיות מאד נחמד לשבת במטבח. אבל זה לא בהכרח שיוצאים ונהיים פרילנסרים ומקימים חברה, הכסף מתחיל ליפול מהשמיים - אבל מי אני שאחתוך ככה לאנשים את הכנפיים".
בראיון מספר פרוינד על מה ההבדל בין מיתוג לפרסום ומה הסיבה שהוא לא עושה כמעט פרסום, למה הוא מאמין כל כך בחשיבות העיצוב, על העבודה עם הודיס וגם למה אין לו בעיה עם הקמפיין האחרון של בר רפאלי ואחריה דור.
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
- 2.קנאה 23/12/2017 04:07הגב לתגובה זואנשים רזים כאלה
- 1.מעיין הוא הנמסיס שלי (ל"ת)רינה מצליח 20/12/2017 13:25הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
