בשנטי שלהם: 2 פיינליסטים לאדלר חומסקי ביורובסט
תחרות הפרסום האירופאית יורובסט נערכת בימים אלו בלונדון ותגיע לסיומה ב-30 בנובמבר. ביום שישי ה-1 בדצמבר יוכרזו הזוכים בטקס הענקת הפרסים. היום (יום ג') פורסמו רשימות השורטליסט בחלק מהקטגוריות: קריאייטיב דאטה, דיזיין, אנטרטיינמנט, דיירקט, חדשנות מדיה, חוצות, פרומו, PR ורדיו.
נכון לעכשיו משרד הפרסום אדלר חומסקי הוא היחיד שמחזיק בהגשה שהעפילה לגמר - מהלך הפרסום עבור בית השנטי שבמסגרתו חברו במשרד הפרסום לשף שגב משה ויחד איתו הכינו תפריט מפתיע עבור אורחיו של השף שהוזמנו לאירוע חגיגי להשקת התפריט החדש של מסעדת שגב-ארט לשנת 2017. המכנה המשותף לכל המנות הוא גם נקודת החיבור של המהלך לבית השנטי. כל המנות הוכנו ממרכיבים ומזון ששגב וילדי בית השנטי אספו מהפחים. רגע לפני שהאורחים נעצו את המזלג באוכל המונח על הצלחת הזמין אותם שגב לצפות בסרט שמראה להם איך האוכל הגיע לצלחת ומה הוא עבר בדרך.
המהלך העפיל לשב הגמר ב-2 קטגוריות: פרומו וחוצות. בקטגוריית הפרומו הוא עשה זאת בתת הקטגוריה "שיווק גרילה וליהטוט". בקטגוריית החוצות, תת הקטגוריה היא "פרסום חי ואירועים". משרד הפרסום מלווה את בית השנטי מזה מספר שנים והמהלך כבר זכה ל-2 שורטליסטים בפסטיבל קאן האחרון.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהל קריאייטב - זיו מאירי
קופירייטר - אסא קרן, יונתן טייטל
מנהלת לקוחות: מור פסו
סופרווייזרית: קרן שלוש
תקציבאית – מרגו רוזנברג
מפיקה בפועל – נעמה בלז
מנהלת ההפקה – גל יעקב,
פלנינג – דניאל אביטל
צלמים – אלון גרגו וסער מזרחי
עורך – תומר לוי
מוזיקה מקורית – תומר בירן
בית פוסט – פוסט אופיס
סאונדהאוס - בית סאונד
- 3.יגאל 29/11/2017 10:48הגב לתגובה זומילא גיליתם שעשו את אותו הרעיון בדיוק רגע אחרי שמכרו ללקוח, מילא גיליתם שעשו אותו הרעיון אחרי שעלה לאוויר וכולם בענף דיברו על זה, מילא גיליתם שעשו אותו הרעיון כשהוא הביא לכם את הנצחון בקקטוס על באומן וכולם כתבו בתגובות. אבל עכשיו? להגיש אותו לתחרויות? מה עמדתך בנושא? שאלה אמיתית ולא מתנשאת.
- 2.פרס 29/11/2017 09:27הגב לתגובה זושהוציאו את אותו קמפיין עם אותו השגב לפני אדלר
- 1.תתביישו 29/11/2017 08:36הגב לתגובה זומהלך מועתק ממקאן אריקסון שנת 2008. אותו הרעיון. אפילו אותו השף. משרד עלוב לא מאמין שאנחנו חלק מאותה הקבוצה. https://youtu.be/RWL1l5l004o
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
