arena
צילום: יח"צ

למה כולם כל כך ממליצים על סלון פינתי העיצוב אישי

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עיצוב

יש הרבה דרכים לעצב את הבית, ובמגוון רחב של סגנונות - בהם ניתן לבחור בין השאר סוגי ריהוט ספציפיים, אופי מיוחד למשחקי התאורה, לדון בשאלות על עיצוב חלל ועוד ועוד. אך יש המלצה אחת שחוזרת על עצמה שוב ושוב כאשר מדברים על עיצוב חדר אורחים ופינות ישיבה בבית, והוא סלון פינתי. למה הוא בעצם כל כך מומלץ, ומדוע יותר ויותר אנשים ומשפחות בוחרים בו? ובכן, יש לכך כמה סיבות מצוינות.

פינוק לפני הכל

לא משנה אם הסלון שלכם מיועד לאירוח רשמי או שאתם משפחה שמבלה את מרבית זמנה בסלון בלי טקסיות רבה מדי - האפשרות לפינוק תדבר תמיד לכולם, ובזכות סגנונות עיצוב אקלקטיים כמו שיש היום - במיוחד בחנויות נבחרות מחו"ל או יצרניות בוטיק ישראליות כמו רהיטי ארנה מעצבים בתל אביב, ניתן לשלב בקלות בין אותה אווירה "קוזית" וחמימה עם עיצוב נקי מסודר. גם אורחים חשובים וגם ילדים, כולם אוהבים להתפנק בישיבה על ספות עמוקות ונוחות, ולכן סלון פינתי הוא התשובה האולטימטיבית כמעט לכל מקרה וצורך בעיצוב הסלון שלכם. 

הפרדה בין החללים

היום, יותר מאי פעם, ההפרדה בין חללי הבית השונים - ובפרט הסלון והמטבח - הפכה לנזילה הרבה יותר, ולמעשה היא הפכה למרחב אחד ופתוח, הכולל את הכל יחד. עם זאת, ואולי אף בשל כך, יש צורך בהבחנה מסוג אחר בין אותם שני החללים, כך שיהיה ברור איזה שטח במרחב מיועד לאיזה צורך. סלון פינתי הוא המענה המושלם לכך, מאחר ועיצובו מאפשר לו מצד אחד נוכחות רבה מאד בשל גודל הספה, אך יחד עם זאת גם חלוקה ברורה של המתחם - וזאת בשל צורתה הייחודית של ספת הסלון הפינתי. כך, גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להבין באופן אינטואיטיבי ומידיי את הגבולות הבלתי נראים של כל אזור בחדר, וגם לנהוג באופן שונה בכל אחד מהם בהתאמה, מבלי שיהיה צורך להשקיע בכך כל מאמץ נוסף.

פונקציונליות

אל לכם לטעות, אותה הפרדה בין שני סוגי המרחבים הללו אינה רק ענין של אווירה או תכנון מדויק, אלא יש לה גם הכרח פונקציונלי בהרבה מהמקרים: כך למשל, הילדים יכולים לשחק באותו אזור באין מפריע (ומבלי להפריע לאחרים) בזכות אותה הפרדה, ובהתאמה ניתן גם לעשות בדיוק את ההיפך: לשבת עם המבוגרים בסלון, וכך לגרום לילדים להבין שהפעם פינה זו אינה מוקצית להם. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.