נבזי ומעולה: מאזדה מצילה גולשים מספויילר למשחקי הכס
לא לענות לטלפונים, אפילו אם זה אמא, לא להתכתב עם אף אחד בוואטסאפ, להסתובב עם פאה ומשקפי שמש, להתרחק מכל מסך טלוויזיה ולא, לא, לא, לא לגלוש בפייסבוק! אם אתם חסידים אדוקים ומכורים למשחקי הכס שלא מוכנים שאף אחד יספיילר לכם את הפרק הבא או חלילה וחס האחרון של העונה, אתם חייבים לנקוט במשנה זהירות, ואם אפשר להיעזר במנגנון שמונע חשיפת מידע מטרים, רקע לפני שהוא הורס לכם את היום אז מה טוב.
על בסיס ה"שגעת" סביב משחקי הכס, מותג הרכב מאזדה יצא במהלכון דיגיטלי, קטן, חביב, נבזי וחכם באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. המהלך שיכול "לדבר" גם בעולם, מחבר בין מנגנון ה-SCBS של מאזדה למניעת תאונות עם בלימה אוטומטית של הרכב בעת סכנה - לסכנה אחרת - סכנת הספויילרים של משחקי הכס ברשת.
המהלך מתחיל עם מודעת וידאו של מאזדה בפיד שנפתחת עם הטקסט: "איזה פרק סיום מטורף, מי היה מאמין שהדרקון הכחול..." ואז בדיוק במקום שהיה אמור להיכנס המשפט השלישי מתחת ל-2 המשפטים הראשונים מגיעה במרוצה מאזדה אדומה ומכסה את הטקסט המפליל שהיה הורס את חווית הצפייה לכל מי שלא צפה בפרק. בהמשך, מתחת לרכב נכתב משפט ההמשך "היה מדהים!!!"....ואז מגיעה שורת הפרסומת/מכירה: "מערכת SCBS עוצרת אותך בדיוק בזמן"
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
קופירייטר: אבנר רסל
ארט: אורי חסון, גל ממליה
סושיאל: דנה צנעני
מנהל קריאייטיב: עידן לוי
מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב
דיגיטל: עידן קליגרמן
סופרוויזר: אביב בנזיקרי
ניהול לקוח: הדר גורן, מתן דדוש
- 4.הפרסום מת 29/08/2017 12:44הגב לתגובה זומרוב שזה ישן אני אפילו לא זוכר את המותג שעשה את זה
- 3.הדרקון הכחול 28/08/2017 16:37הגב לתגובה זוחבל רק שהם לא המתינו עד לסוף העונה, חבל לבזבז כזה רעיון טוב כבר בתחילת עונה. אה... בעצם העונה כבר נגמרה...
- 2.אני 28/08/2017 14:52הגב לתגובה זוולא יותר מזה. בואו לא נעשה הוריקן "הארווי" מכל נאד.
- 1.יורם 28/08/2017 13:56הגב לתגובה זושמעת שהחליפו מסננים במזגנים ביום בבאומן? תן אייטם, הכל לטובה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.