נבזי ומעולה: מאזדה מצילה גולשים מספויילר למשחקי הכס
לא לענות לטלפונים, אפילו אם זה אמא, לא להתכתב עם אף אחד בוואטסאפ, להסתובב עם פאה ומשקפי שמש, להתרחק מכל מסך טלוויזיה ולא, לא, לא, לא לגלוש בפייסבוק! אם אתם חסידים אדוקים ומכורים למשחקי הכס שלא מוכנים שאף אחד יספיילר לכם את הפרק הבא או חלילה וחס האחרון של העונה, אתם חייבים לנקוט במשנה זהירות, ואם אפשר להיעזר במנגנון שמונע חשיפת מידע מטרים, רקע לפני שהוא הורס לכם את היום אז מה טוב.
על בסיס ה"שגעת" סביב משחקי הכס, מותג הרכב מאזדה יצא במהלכון דיגיטלי, קטן, חביב, נבזי וחכם באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. המהלך שיכול "לדבר" גם בעולם, מחבר בין מנגנון ה-SCBS של מאזדה למניעת תאונות עם בלימה אוטומטית של הרכב בעת סכנה - לסכנה אחרת - סכנת הספויילרים של משחקי הכס ברשת.
המהלך מתחיל עם מודעת וידאו של מאזדה בפיד שנפתחת עם הטקסט: "איזה פרק סיום מטורף, מי היה מאמין שהדרקון הכחול..." ואז בדיוק במקום שהיה אמור להיכנס המשפט השלישי מתחת ל-2 המשפטים הראשונים מגיעה במרוצה מאזדה אדומה ומכסה את הטקסט המפליל שהיה הורס את חווית הצפייה לכל מי שלא צפה בפרק. בהמשך, מתחת לרכב נכתב משפט ההמשך "היה מדהים!!!"....ואז מגיעה שורת הפרסומת/מכירה: "מערכת SCBS עוצרת אותך בדיוק בזמן"
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
קופירייטר: אבנר רסל
ארט: אורי חסון, גל ממליה
סושיאל: דנה צנעני
מנהל קריאייטיב: עידן לוי
מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב
דיגיטל: עידן קליגרמן
סופרוויזר: אביב בנזיקרי
ניהול לקוח: הדר גורן, מתן דדוש
- 4.הפרסום מת 29/08/2017 12:44הגב לתגובה זומרוב שזה ישן אני אפילו לא זוכר את המותג שעשה את זה
- 3.הדרקון הכחול 28/08/2017 16:37הגב לתגובה זוחבל רק שהם לא המתינו עד לסוף העונה, חבל לבזבז כזה רעיון טוב כבר בתחילת עונה. אה... בעצם העונה כבר נגמרה...
- 2.אני 28/08/2017 14:52הגב לתגובה זוולא יותר מזה. בואו לא נעשה הוריקן "הארווי" מכל נאד.
- 1.יורם 28/08/2017 13:56הגב לתגובה זושמעת שהחליפו מסננים במזגנים ביום בבאומן? תן אייטם, הכל לטובה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
