לימין שור: תא"ל במיל' גל הירש יגיש תכנית בגלי ישראל

הקצין הבכיר יגיש תכנית שבועית אקטואלית בסוגיות של סדר היום הציבורי, בתחנה שרוצה להרחיב את קהל המאזינים שלה - מעבר ליהודה ושומרון
אלכסנדר כץ |

תא"ל במיל' גל הירש מצטרף לרדיו גלי ישראל ויגיש בה תכנית אקטואליה שבועית. במסגרת התכנית יעסוק הירש בסוגיות אקטואליות שעל סדר היום, יסכם את האירועים המרכזיים של השבוע מנקודת מבטו האישית.

 

התכנית הראשונה תשודר ב-10 בפברואר, בכל שישי בשעה 12:00. הירש מילא שורה של תפקידים בכירים בצה"ל, בין היתר כמח"ט בנימין, מפקד בה"ד 1, מפקד שלדג ומפקד אוגדת הגליל. תפקודו במהלך מלחמת לבנון השנייה ספג ביקורת, והוא התפטר מהצבא בסוף 2006, במקביל להמלצה להדיחו מתפקידו הצבאי. כיום הירש הוא יו"ר המכון למנהיגות העתיד בישראל.

 

הצטרפותו של הירש לגלי ישראל היא חלק ממהלך של התחנה לעיבוי לוח השידורים, במטרה לפנות לקהל רחב יותר ובנושאים מגוונים יותר, מעבר להגדרת הרישיון של התחנה – שמיועדת במקור ליהודה ושומרון. לאחרונה גויס לתחנה כתב הדתות של חדשות 2 יאיר שרקי – להגיש את רצועת הבוקר האקטואלית המרכזית של התחנה, במקומו של קלמן ליבסקינד, שעבר לתאגיד השידור הציבורי כאן.

  

גל הירש מסר היום כי הוא "שמח להצטרף לרדיו גלי ישראל ומזמין את המאזינים לפגישה אישית בימי שישי בצהריים, קצת לפני שבת. בתכנית אדבר על נושאים אקטואליים חשובים שנוגעים בערכים, בעשייה, במנהיגות ובציונות בת זמננו".

 

מנכ"ל גלי ישראל, ישראל פריד, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של תא"ל במיל גל הירש למשפחת גלי ישראל המתרחבת.  ברמה האישית אני מאד מעריך את הירש, איש צבא משכמו ומעלה שהרבה בזכות הפעילות שלו ותרומתו העצומה למדינת ישראל, כולנו חיים כאן, וברמה הרדיופונית, הגיע הזמן שעם ישראל ישמע את מה שיש לו להגיד על כל מה שקורה במדינה. הבטחנו גיוסים מעניינים - קיימנו, וצפויות עוד הפתעות בהמשך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.