ריאלטי גרופ נדל"ן בע"מ
בעידן בו כולם רוצים לעסוק בנדל"ן, ריאלטי גרופ נדל"ן היא חברה המהווה דוגמא לחברת נדל"ן טובה ואמינה, ובמה נבדלת חברת נדל"ן ממשרד תיווך, מקבלן או ממשקיע פרטי שקונה ומוכר קרקעות
ריאלטי גרופ נדל"ן היא חברת נדל"ן המתמחה בשיווק, תיווך, מכירה והשקעות נדל"ן, ארבעת האתגרים המשמעותיים ביותר בעולם הנדל"ן, ארבעת האתגרים שמקיפים את כל המסחר בנדל"ן, ומשקפים הלכה למעשה את המשמעות והמהות של עולם הנדל"ן.
צוות שותפים בכירים בעולם הנדל"ן
חברת ריאלטי גרופ נדל"ן הוקמה ומנוהלת על ידי צוות שותפים הנמנים על בכירי ענף הנדל"ן בישראל, ובפרט ענף שיווק הנדל"ן ומכירות נכסים בישראל. את החברה מנהלים מספר שותפים מהוותיקים בענף , כשכל אחד מהם מביא איתו ידע מקצועי עשיר מאוד, ניסיון רב שנים במגוון היבטים בשוק הנדל"ן הישראלי ובכלל זה תחום הבנייה והיזמות, שיווק ומכירת נכסים וכן ליווי תכנוני מס וליווי משפטי בכל סוגי עסקאות המקרקעין.
מתחם האלף בראשון לציון הינו פרויקט נדל"ן יחיד מסוגו בישראל
מתחם ה 1000 בראשון לציון הינו פרויקט הדגל של החברה, פרויקט המשלב את כלל יכולות החברה בצורה מרוכזת ובמינון גבוה. פארק ה 1000 הינו פרויקט בנייה הקורם עור וגידים בראשון לציון וצפוי להימשך במהלך השנים הקרובות, התוכנית משתרעת על פני שטח עצום של 1000 דונם וכוללת מרכזי בילוי חדשניים , כ-4,900 יחידות דיור, כ- 1.7. מיליון מ"ר ייעודיים לתעשייה עתירת ידע ( הייטק ) פנאי ובילוי ,פארק ירוק רחב ידיים הממוקם בלב השכונה , והכל בסמוך לצירי תנועה מרכזיים , במרחק הליכה קצרה מהים. הפרויקט צפוי להתחיל להיבנות כבר בשנים הקרובות, ובריאלטי גרופ נדל"ן כבר ערוכים לקראת הפרויקט.
פרויקט פארק הים בבת ים
פרויקט נוסף בו מעורבת החברה הוא פרויקט פארק הים בבת ים, פרויקט מגורים הממוקם בין החוף הדרומי של בת ים והחוף הצפוני של ראשון לציון, ובו כ 4,000 יחידות דיור בבניינים משותפים של 3-4 קומות לצד מגדלי יוקרה בני 16-42 קומות, בתי מלון, שטחי מסחר ומבני ציבור, ובו אחראית החברה על שיווק קרקע לזכויות דיור בבניינים הממוקמים במיקום הטוב והאטרקטיבי ביותר בפרויקט.
- מחירי הדירות בירושלים בשיא כל הזמנים - הכיצד?
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עשרות פרויקטים נקודתיים ברחבי אזור המרכז
מעבר לכך, מנהלת החברה מספר פרויקטים נקודתיים ובהם שיווק ומכירה של יחידות דיור בבנייני יוקרה ברמת גן, בתורמוס 15 ראשון לציון , וילות יוקרה בשכונת נווה דקלים , נאות שיקמה, ליווי וריכוז בעלי קרקע לבנייה בשכונת נווה ים במערב ראשון לציון ובתים משותפים בערים וישובים בכל אזור המרכז. ניהול הפרויקטים בריאלטי גרופ נדל"ן מבוצע במסגרת 5 מחלקות מקצועיות, שאחראיות על כל השלבים בשרשרת הערך הנדל"נית, ובכלל זה תחומי השיווק ומכירת קרקעות לבנייה פרטית, פרויקטים למגורים, מכירה, השכרה וקנייה של נכסים יד שניה, איתור קרקעות להשקעה ומיסוי וליווי משפטי בשוק הנדל"ן.
מודל מנצח לניהול פעילות החברה
לאורך יותר מ 20 שנות של פעילות ורכישת יכולות מתקדמות בענף הנדל"ן, בנתה החברה מודל עבודה מאוד מסודר, שיטתי ומצליח לניהול פרויקטים, מודל המבוסס על 9 אבני יסוד ובהן: אפיון פרויקט, מחקר שוק מקיף ויסודי, מיתוג וגיבוש חומרים שיווקיים, ביצוע וניהול קמפיינים שיווקיים באינטרנט, גיבוש תכנית תקציבית לפעילות השיווק והפרסום, הקצאת אנשי מכירות מיומנים למשרדי מכירות לפרויקט, ניהול תהליכי משא ומתן מול רוכשים פוטנציאליים, הפקת דו"חות ופגישות עבודה מול בעלי הפרויקט ומתן שירותי סיוע וליווי לרוכשים.
ריאלטי גרופ נדל"ן –מובילה להצלחה
ריאלטי גרופ נדל"ן היא דוגמא קלאסית לגוף נדל"ני שעוסק בתחומים המאתגרים ביותר בעולם הנדל"ן, ומתמודד עם המטרות התובעניות ביותר של השקעה בפרויקטים בכל היקף, תוך הקפדה על רווחיות אטרקטיבית לבעלי הקרקעות והנכסים המיוצגים על ידה. עם צוות של ארבע דמויות מהמובילות בעולם הנדל"ן, ניסיון ארוך
שנים של קמפיינים וכנסי מכירות וידע מקצועי המקיף את כל השלבים העסקיים והמשפטיים של עולם הנדל"ן והמקרקעין, ריאלטי גרופ נדל"ן היא בהחלט חברה המובילה את לקוחותיה להצלחה.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
