'עד סוף העולם' מציגה - התרסקות: 26.6% בהשקה, אתמול צנחה ל-15.1%
שבוע לאחר ההשקה הנהדרת של עד סוף העולם, ריאליטי הגרושים-גרושות של ערוץ 10 מאבד גובה, מול משחק הגומלין בליגת האלופות בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'עד סוף העולם' (ערוץ 10) רשמה אמש 15.1% בלבד, ללא ברייקים בשעת השידור הראשונה, מול 26.6% שקיבלה בהשקה בשבוע שעבר.
משחק הגומלין בין באיירן מינכן לריאל מדריד (רשת, ערוץ 2) רשם אמש 18.7%, התחזקות מול המשחק ש'רשת' שידרה בשבוע שעבר באותה משבצת -המפגש הראשון בין אתלטיקו מדריד לצ'לסי בשלב חצי גמר ליגת האלופות, שהניב 16.1%.
יש לציין כי ב-2 הערוצים דאגו לגלוש עם מהדורות החדשות אל מעבר לשעה 21:00, וזאת כדי לנסות לחזק את המשדרים שלאחריהם.
עוד לפני משחק הכדורגל, הוצבה גרסה מקוצרת יחסית של כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) שרשמה 18.5%. לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' )ערוץ 10) קיבל 10.2%, 'היום שהיה' )ערוץ 10) הניבה 8.3%, ו'לילה כלכלי' )ערוץ 10) זכתה ב-6.9%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.7% מול 'צינור לילה' )ערוץ 10) עם 5.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'המלצת השף' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' )ערוץ 10) קיבל 7.2%, ושידור חוזר של 'עד סוף העולם - תכירו את הזוגות' )ערוץ 10) הסתפק ב-5.9%. הסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) רשמה 3.6%.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- באיירן, ריאל, דורטמונד ופריז בחצי הגמר: כמה הן הרוויחו עד עכשיו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.2%, מול 'חדשות 10' עם 9.2%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 6.1%. 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) קיבלה 2.7%.
- 3.אחלה תוכנית (ל"ת)הכי מעניינת היום!! 01/05/2014 10:05הגב לתגובה זו
- 2.זה הולך להיות הכפר 2 (ל"ת)דורי 30/04/2014 17:36הגב לתגובה זו
- 1.יפה 30/04/2014 12:28הגב לתגובה זואיכותית?

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
