אייל גולן יח"צנו לאן סקופ
צילום: סיגל נפתלי קסל
עולם היח"צ

יח"צנו לאן// קבלו סקופ: אחרי הראיון - אייל גולן הגיע לפרגן לחברה ליאת אשורי

כל תשומת הלב באירוע השקת קולקציית נעלי גברים של סקופ, הופנתה לגולן, אבל היי - לפחות שאר הסלבס הזנוחים קיבלו שוברים בסך 300 שקלים. צפו
נושאים בכתבה אייל גולן סקופ

רשת נעלי סקופ המתמחה בנעלי אופנה לנשים, החליטה להיכנס לקטגוריית נעלי הגברים, ואירוע השקה שקיימה השבוע בבר 'קוקיז קרים' ברחוב אלנבי בתל אביב, הייתה טבילת הרגל הראשונה של אייל גולן בציבור אחרי כתבת ה"האשכנזים שתו לי את הדם" בידיעות אחרונות, בעקבותיה זכה למטר ביקורות קטלני.

גולן הגיע לפרגן לחברה הקרובה שלו, הסטייליסטית ליאת אשורי, שעיצבה 5 דגמים מתוך קולקציית נעלי הגברים של הרשת, שעוצבו לקראת עונת הקיץ.

בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצנים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

הילה עטון ממשרד דניאלה רייבנבך תקשורת, מטפלת בתיק 'סקופ' כ-7 חודשים, התיק נמצא אצל רייבנבך 3.5 שנים.

הבוסית הגיעה?

דניאלה רייבנבך הגיעה גם הגיעה, ופקדה על האירוע ביד רמה, כרגיל.

הילה עטון (צילום: סיגל נפתלי קסל)

מימין: רוני אינסאנז, זוהר ליבה, דניאלה רייבנבך ופרדי אינסאנז (צילום: סיגל נפתלי קסל)

הסלבס הגיעו?

כאמור, הזמיר המסובך הגיע, ומשך את כל תשומת הלב. אבל היו גם אורנה בנאי, אורנה דץ, הפרזנטורים של המותג רותם סלע וזוהר ליבה, גיא זוארץ נטול יעל בר זוהר, עידו קרוננברג המאסטר-שפיסט, נתן גושן, סופי טייב, עמירם טובים וג'קי אזולאי, גילת אנקורי, מעצב האופנה יוסף, אורון פרנקו ולירן גרודה מ'משחקי השף', דובי גל ואלברט אילוז.

אגב, האם אפשר כבר להחשיב את פעילת השכונות הצעירה מאי גולן - שמככבת ב'צינור לילה' ובהפגנות נגד מסתננים בדרום תל אביב - כסלב? אנחנו החלטנו שעם הלוק הזה והנחישות, אז כן.

אייל גולן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

אורנה בנאי שהגיעה באיחור אופנתי (צילום: אסף לב)

רותם סלע (צילום: סיגל נפתלי קסל)

סופי טייב (צילום: סיגל נפתלי קסל)

כוכבת השכונות, מאי גולן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

מסיבת עיתונאים

בזכות אייל גולן, מערכות התקשורת לא יכלו לוותר על סיקור האירוע, ושלחו צוותים למקום - 'ערב טוב עם גיא פינס' מערוץ 10, 'חדשות הבידור' ותכנית האופנה 'סטייל' מערוץ 'HOT בידור ישראלי', וצוותי וידאו של 'פנאי פלוס', וואלה סלבס, ynet ו-mako.

מהפרינט והאינטרנט הגיעו גיא סילברמן מ'פנאי פלוס', שרון דובז'ינסקי ממוסף 'סגנון', צחי קומה מ'ידיעות אחרונות', איתי יעקב מאתר XNET, סיון אזולאי מ'ג'רוזלם פוסט', סמדר רוס ממגזין 'אוטו', ג'ו גרינבאום מ'טיים אאוט' ושי ארזוהן מ-ynet.

צוות צילום 'ערב טוב עם גיא פינס' (צילום: סיגל נפתלי קסל)

צחי קומה ואורנה דץ (צילום: סיגל נפתלי קסל)

ליאת אשורי ואייל גולן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

בלוגרים: אייל גולן אייל גולן, אבל הכוכבות האמיתיות - כרגיל - הן האחיות רונית ואירית מטיאס, שלא ויתרו על האירוע. עוד הגיעו חן דגן, קורין אברהם, ורד הורן ורומי דיין.

ובגזרת הסטיילינג: גל אפל (בעלה לשעבר של ליאת אשורי), מיכל כהן, רחלי קאופמן, יאיר ריחנה וסיגל גרוס.

האחיות רונית ואירית מטיאס (צילום: סיגל נפתלי קסל)

הסטייליסט גל אפל ו"העיניים" של אייל גולן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

ביזנס אנד פלז'ר

הבעלים של הרשת רוני ופרדי אינסאז, ומנהלת השיווק לימור קשקש, אירחו את החברים שבאו לפרגן - עמוס הורביץ, בעלי רשת 'קרוקס', עופרה וישראל רייף שמלצר מבעלי 'שלמה סיקסט', ועוד.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

שיא האירוע

טוב, אפשר להבין שאותו רגע בו הופיע אייל גולן במקום, והתנפלות הצלמים עליו, היה הפיק, וגנב את הפוקוס מהאירוע עצמו. אגב, אמנם הזרקורים הוסטו מהם בגלל גולן, אבל הנחמה הגיעה בדמות שוברים על סך 300 שקלים שהם קיבלו.

היה צפוף?

כ-100 איש מילאו את המקום.

בון אפטיט

עם כיוון עממי, הצד הקולינארי כלל עלי גפן, מיני כריכים ועמדה להכנת קוקטיילים.

(צילום: סיגל נפתלי קסל)

אורנה דץ, ליאת אשורי, רותם סלע ואייל גולן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

גילת אנקורי (צילום: אסף לב)

דובי גל ואלברט אילוז (צילום: סיגל נפתלי קסל)

ג'קי אזולאי (צילום: סיגל נפתלי קסל)

אורון פרנקו ולירן גרודה מ'משחקי השף' (צילום: סיגל נפתלי קסל)

ישראל רייף (צילום: סיגל נפתלי קסל)

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כולם צבועים שזה מגיע לכסף, לאן הגענו (ל"ת)
    בלה 10/04/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    למה לעשות עניים מאייל גולן (ל"ת)
    דנה 10/04/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״