"שנתיים שכולם מדברים על עלויות לליד - שוכחים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור"
סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום d-say אינטראקטיב, תימור בר-און (37) היא האורחת השבועית של מדור under 40 באייס.
.
1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך? הסיפור של המותג. בשנתיים האחרונות כולם מדברים רק על עלויות לליד ושוכחים שאנחנו כאן על מנת לספר סיפורים מעניינים של מותגים.
2.מה הכי אובר רייטד בתחום שלך? עלות לליד היא דוגמא למגמה שמובילה כיום בתחום הפרסום הדיגיטאלי בארץ, והיא לגמרי אובר רייטד. כחברה בוועד המנהל של וועדת המדרוג אנו בוועדה מנסים לשנות את המגמה הזו. השיח לגבי תוצאות באינטרנט הוא חשוב, אולם לא פחות חשוב ממנו הוא הערך התדמיתי והקריאיטיבי של קמפיין באינטרנט, פלטפורמה דרכה ניתן להעביר קריאיטיב בצורה הרבה יותר מגניבה שכוללת אינגיג'מנט והערך הזה לעיתים נשכח.
3.מה את עושה כשאת לא בעבודה? אני מכורה לספורט (עושה ולא רק צופה) ולקריאת ספרים, אז כמה שיותר משני אלה. אני גם אוהבת מאד את הארץ ומטיילת בה הרבה.
4.אם לא היית עוסקת בפרסום ומדיה, בטוח היית: מרצה לערבית ולהיסטוריה של המזרח התיכון או אשת שירות הביטחון. זה היה המסלול הטבעי שאליו כיוונתי מרגע שהשתחררתי מהצבא כולל בלימודיי באקדמיה, אבל החיים לקחו אותי למקומות אחרים.
5.מי פתח לך דלת? תמיר יולביץ' ואבי חנן מ- d-say שמהם למדתי המון ואורלי איתן, שהייתה מנהלת הדיגיטל של זרמון גולדמן ולימים של פוגל, שהאמינה בי וב-girl power וביחד היינו הראשונות שניסו להרים את מחלקת האינטרנט בזרמון גולדמן.
6.כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה? להסתכל על כולם בגובה העיניים. לעולם לא לשכוח מהיכן הגעתי.
7.כשהיית קטנה, מה רצית לעשות/ להיות כשתהיי גדולה? רציתי להיות כבאית. מצד שני, חצי מהזמן שלי אני עסוקה בלכבות שריפות, אז כנראה שבאיזה שהוא מקום הגשמתי את זה.
8.מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות? להיות מנכ"לית d-say... מישהו יכול לקחת כבר את תמיר מכאן? אני מאד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת, פרסום בדיגיטל, ראיתי לא מעט מהלכים יפים לאורך דרכי המקצועית. התחום הזה מרתק אותי והייתי רוצה להמשיך ולהתרחב בו למחוזות נוספים.
9.מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך? לנהל את הכסף של הלקוחות שלי על הצד הטוב ביותר. האחריות שלי היא לנצל בצורה המיטבית את הכסף שהלקוחות שלי משקיעים. לעיתים, זה נראה טריוויאלי לנהל תקציבים מאד גדולים. אולם, זו אחריות גדולה מאד לנהל תקציב של מיליוני שקלים במדיה ולייצר עבורם את הערך הגדול ביותר שניתן ובעיני זהו אתגר עצום.
10.פרגני למתחרים קסטרו ומשרד הדיגיטל של הלקוח הזה עושים עבודה מצוינת לטעמי. העבודה שלהם מעניינת מאד והיא דוגמא ומופת למותג אופנה בארץ שיודע איך לעבוד באינטרנט.
לסיכום, מהלך פרסומי מוצלח מאוד מהשנים האחרונות הקמפיין של סודה סטרים שנפסל לשידור בסופרבול, התחיל כפרסומת טלוויזיה ונפסל לשידור והפך בזכות כך ללהיט וויראלי עד לנשיקה המפורסמת של בר רפאלי. בזכות העובדה שנפסלה, זכתה הפרסומת לתפוצה שאפילו יוצריה לא ציפו לה.
והקמפיין המבריק של פולקסווגן בגוגל שהשתלטו באמצעות עבודת SEO מדהימה על תוצאות החיפוש תמונות ויצרו "באנר" ראשון מסוגו בגוגל. דרך מעולה לחשיבה מחוץ לקופסא.
- 21.אני 05/11/2013 07:26הגב לתגובה זואישה מדהימה, אסרטיבית, חכמה. מגיעה לה ההצלחה לה זכתה, הרוויחה אותה ביושר ובעבודה קשה.
- 20.מחמוד אחמדינג'ד 12/05/2013 13:37הגב לתגובה זוכי לא יודעת לייצר אותם בעצמה.....פשוט בדיחה עצובה. האינטרנט הוא מדיד - והמגמה לעבור לתוצאות (לידים) היא בלתי ניתנת לעצירה. שתו כוס מים קרים ותתרגלו לזה.
- 19.לא משנה 22/04/2013 10:50הגב לתגובה זואולי את מנהלת המרקום שלנו אתם מצליחים איך שהוא לסובב... אני לא מאמינה שלכם וליושרה שלכם. אין שקיפות בעבודה מולכם ואני נזהרת מלומר מילות גנאי יותר קשות. פרפורמנס עלאק.... לידים... אתם בושה לתעשייה.
- 18.שי 22/04/2013 02:50הגב לתגובה זוהיה הראשון והכניס אותך לעולם הדיגיטאל... רמז קטן מופיע בשם... בכל מקרה שמח בהצלחתך.
- 17.מר סיפיאל 15/04/2013 10:40הגב לתגובה זוכן כן....אבל את כל התוצאות אתם קונים מאחורי הקלעים בטוענה שאתם מייצרים וגובים מהלקוח פי ארבע , אז את אותה תעשיית הסיפורים שאת מנסה למכור , המשרד לא חי בלי זה שבוע בודד אחד, המילה ליד זה רק שם לתוצאה שמעולם לא הבאתם מאף קמפיין עם מיתוג או בלי, וחוזר חלילה , ולגבי הסמנכלית אני כבר למעלה מעשור בתעשייה , לא מכיר , ואם אני לא מכיר , אז תבינו לבד....
- 16.מהתעשייה 2 14/04/2013 18:47הגב לתגובה זוחבל על כל מילה שנכתבה כאן ובתגובות . חבל שאי אפשר לשלוח מיילים של תימור שדורשת להוריד קמפיין כי איין מספיק לידים או הקלקות . שטויות
- 15.אלופה :) (ל"ת)טל 14/04/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 14.אחד מהתעשייה 14/04/2013 16:50הגב לתגובה זוכן תימור, פרפורמנס זה הדבר בדיגיטל, גם אם זה מביא לך פחות עמלות - תלמדי ותיכנסי לעולם האמיתי. להסתכל לכולם בגובה העיניים - למה מי את בכלל? הדבר הכי בולט אצלך זה צרחות על לקוחות ועל גופי המדיה, אחד האנשים שהכי לא כיף לעבוד איתו בתעשייה, מה זה כל השטויות שכתובות פה בכתבה - כאילו אנשים לא מכירים אותך ולא יודעים מה זה לעבוד איתך..
- 13.תותחית לא כמו גל מynet (ל"ת)כייף לעבוד מולה. 14/04/2013 16:49הגב לתגובה זו
- 12.אלופים בלספר סיפורים ללקוחות.... (ל"ת)הנס כריסטיאן אנדרסן 14/04/2013 16:44הגב לתגובה זו
- 11.איה 14/04/2013 16:13הגב לתגובה זובחורה שתמיד כיף לעבוד איתה (למרות שהיום היא מסננת שיחות הסלבריקה ;-) ) את אדם מקצועי ומי שיגיד אחרת לא מבין!
- 10.יאללה תתחתני כבר, מה עם ילדים? לא הכל קריירה (ל"ת)שדכן 14/04/2013 15:51הגב לתגובה זו
- שנינו יודעים שהתחתנת עם הלא נכונה.מייד מתקשרת (ל"ת)דנה 20/04/2013 09:43הגב לתגובה זו
- 9.biz 14/04/2013 15:22הגב לתגובה זומבינה עניין. אהובה על לקוחותיה ואגרסיבית עם המדיה. כל הכבוד לך!
- 8.פיידר 14/04/2013 15:19הגב לתגובה זולא היה אף רעיון מדיה מגניב שתימור פסלה על הסף ועשינו אחלה דברים יחד. רק כבוד ופרגון.
- 7.כל הכבוד תימור (ל"ת)ישראל 14/04/2013 12:00הגב לתגובה זו
- 6.גם כן וועדה מדרוג .... (ל"ת)14/04/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 5.מסורי 14/04/2013 11:57הגב לתגובה זואין עליך
- 4.חסויה 14/04/2013 11:54הגב לתגובה זומכירה אותך כבר הרבה זמן. בטוחה שתגיעי עוד יותר רחוק!
- 3.גמי 14/04/2013 11:54הגב לתגובה זומי ישמע, שמעון פרס מדבר. מתוקה בשביל להסתכל לאנשים בגובה העיניים מהמקום שאת נמצאת בו, תזדקקי בד"כ לסולם לטפס עליו. #שיט שאנשים פולטים בראיונות
- 2.תותחית על! (ל"ת)יוסי קובה 14/04/2013 11:47הגב לתגובה זו
- 1.מהממת שכמותך! אחלה כתבה (ל"ת)עידן 14/04/2013 11:46הגב לתגובה זו
- שלי גל 14/04/2013 16:18הגב לתגובה זואיכותית,חזקה ומקצועית.זכיתי להכירך..:-)