פרופיל אישי

"שנתיים שכולם מדברים על עלויות לליד - שוכחים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור"

מכורה לספורט וקריאת ספרים ומסתכלת על כולם בגובה העיניים, תימור בר און, סמנכ"ל המדיה של d-say היא האורחת השבועית ב-under 40 של אייס
נועה שנהב | (23)

סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום d-say אינטראקטיב, תימור בר-און (37) היא האורחת השבועית של מדור under 40 באייס.

.

1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

הסיפור של המותג. בשנתיים האחרונות כולם מדברים רק על עלויות לליד ושוכחים שאנחנו כאן על מנת לספר סיפורים מעניינים של מותגים.

2.מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

עלות לליד היא דוגמא למגמה שמובילה כיום בתחום הפרסום הדיגיטאלי בארץ, והיא לגמרי אובר רייטד. כחברה בוועד המנהל של וועדת המדרוג אנו בוועדה מנסים לשנות את המגמה הזו. השיח לגבי תוצאות באינטרנט הוא חשוב, אולם לא פחות חשוב ממנו הוא הערך התדמיתי והקריאיטיבי של קמפיין באינטרנט, פלטפורמה דרכה ניתן להעביר קריאיטיב בצורה הרבה יותר מגניבה שכוללת אינגיג'מנט והערך הזה לעיתים נשכח.

3.מה את עושה כשאת לא בעבודה?

אני מכורה לספורט (עושה ולא רק צופה) ולקריאת ספרים, אז כמה שיותר משני אלה. אני גם אוהבת מאד את הארץ ומטיילת בה הרבה.

4.אם לא היית עוסקת בפרסום ומדיה, בטוח היית:

מרצה לערבית ולהיסטוריה של המזרח התיכון או אשת שירות הביטחון. זה היה המסלול הטבעי שאליו כיוונתי מרגע שהשתחררתי מהצבא כולל בלימודיי באקדמיה, אבל החיים לקחו אותי למקומות אחרים.

5.מי פתח לך דלת?

תמיר יולביץ' ואבי חנן מ- d-say שמהם למדתי המון ואורלי איתן, שהייתה מנהלת הדיגיטל של זרמון גולדמן ולימים של פוגל, שהאמינה בי וב-girl power וביחד היינו הראשונות שניסו להרים את מחלקת האינטרנט בזרמון גולדמן.

6.כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?

להסתכל על כולם בגובה העיניים. לעולם לא לשכוח מהיכן הגעתי.

7.כשהיית קטנה, מה רצית לעשות/ להיות כשתהיי גדולה?

רציתי להיות כבאית. מצד שני, חצי מהזמן שלי אני עסוקה בלכבות שריפות, אז כנראה שבאיזה שהוא מקום הגשמתי את זה.

8.מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?

להיות מנכ"לית d-say... מישהו יכול לקחת כבר את תמיר מכאן? אני מאד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת, פרסום בדיגיטל, ראיתי לא מעט מהלכים יפים לאורך דרכי המקצועית. התחום הזה מרתק אותי והייתי רוצה להמשיך ולהתרחב בו למחוזות נוספים.

9.מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?

לנהל את הכסף של הלקוחות שלי על הצד הטוב ביותר. האחריות שלי היא לנצל בצורה המיטבית את הכסף שהלקוחות שלי משקיעים. לעיתים, זה נראה טריוויאלי לנהל תקציבים מאד גדולים. אולם, זו אחריות גדולה מאד לנהל תקציב של מיליוני שקלים במדיה ולייצר עבורם את הערך הגדול ביותר שניתן ובעיני זהו אתגר עצום.

10.פרגני למתחרים

קסטרו ומשרד הדיגיטל של הלקוח הזה עושים עבודה מצוינת לטעמי. העבודה שלהם מעניינת מאד והיא דוגמא ומופת למותג אופנה בארץ שיודע איך לעבוד באינטרנט.

לסיכום, מהלך פרסומי מוצלח מאוד מהשנים האחרונות

הקמפיין של סודה סטרים שנפסל לשידור בסופרבול, התחיל כפרסומת טלוויזיה ונפסל לשידור והפך בזכות כך ללהיט וויראלי עד לנשיקה המפורסמת של בר רפאלי. בזכות העובדה שנפסלה, זכתה הפרסומת לתפוצה שאפילו יוצריה לא ציפו לה.

והקמפיין המבריק של פולקסווגן בגוגל שהשתלטו באמצעות עבודת SEO מדהימה על תוצאות החיפוש תמונות ויצרו "באנר" ראשון מסוגו בגוגל. דרך מעולה לחשיבה מחוץ לקופסא.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    אני 05/11/2013 07:26
    הגב לתגובה זו
    אישה מדהימה, אסרטיבית, חכמה. מגיעה לה ההצלחה לה זכתה, הרוויחה אותה ביושר ובעבודה קשה.
  • 20.
    מחמוד אחמדינג'ד 12/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    כי לא יודעת לייצר אותם בעצמה.....פשוט בדיחה עצובה. האינטרנט הוא מדיד - והמגמה לעבור לתוצאות (לידים) היא בלתי ניתנת לעצירה. שתו כוס מים קרים ותתרגלו לזה.
  • 19.
    לא משנה 22/04/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    אולי את מנהלת המרקום שלנו אתם מצליחים איך שהוא לסובב... אני לא מאמינה שלכם וליושרה שלכם. אין שקיפות בעבודה מולכם ואני נזהרת מלומר מילות גנאי יותר קשות. פרפורמנס עלאק.... לידים... אתם בושה לתעשייה.
  • 18.
    שי 22/04/2013 02:50
    הגב לתגובה זו
    היה הראשון והכניס אותך לעולם הדיגיטאל... רמז קטן מופיע בשם... בכל מקרה שמח בהצלחתך.
  • 17.
    מר סיפיאל 15/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    כן כן....אבל את כל התוצאות אתם קונים מאחורי הקלעים בטוענה שאתם מייצרים וגובים מהלקוח פי ארבע , אז את אותה תעשיית הסיפורים שאת מנסה למכור , המשרד לא חי בלי זה שבוע בודד אחד, המילה ליד זה רק שם לתוצאה שמעולם לא הבאתם מאף קמפיין עם מיתוג או בלי, וחוזר חלילה , ולגבי הסמנכלית אני כבר למעלה מעשור בתעשייה , לא מכיר , ואם אני לא מכיר , אז תבינו לבד....
  • 16.
    מהתעשייה 2 14/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    חבל על כל מילה שנכתבה כאן ובתגובות . חבל שאי אפשר לשלוח מיילים של תימור שדורשת להוריד קמפיין כי איין מספיק לידים או הקלקות . שטויות
  • 15.
    אלופה :) (ל"ת)
    טל 14/04/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אחד מהתעשייה 14/04/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    כן תימור, פרפורמנס זה הדבר בדיגיטל, גם אם זה מביא לך פחות עמלות - תלמדי ותיכנסי לעולם האמיתי. להסתכל לכולם בגובה העיניים - למה מי את בכלל? הדבר הכי בולט אצלך זה צרחות על לקוחות ועל גופי המדיה, אחד האנשים שהכי לא כיף לעבוד איתו בתעשייה, מה זה כל השטויות שכתובות פה בכתבה - כאילו אנשים לא מכירים אותך ולא יודעים מה זה לעבוד איתך..
  • 13.
    תותחית לא כמו גל מynet (ל"ת)
    כייף לעבוד מולה. 14/04/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אלופים בלספר סיפורים ללקוחות.... (ל"ת)
    הנס כריסטיאן אנדרסן 14/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    איה 14/04/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    בחורה שתמיד כיף לעבוד איתה (למרות שהיום היא מסננת שיחות הסלבריקה ;-) ) את אדם מקצועי ומי שיגיד אחרת לא מבין!
  • 10.
    יאללה תתחתני כבר, מה עם ילדים? לא הכל קריירה (ל"ת)
    שדכן 14/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
  • שנינו יודעים שהתחתנת עם הלא נכונה.מייד מתקשרת (ל"ת)
    דנה 20/04/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    biz 14/04/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    מבינה עניין. אהובה על לקוחותיה ואגרסיבית עם המדיה. כל הכבוד לך!
  • 8.
    פיידר 14/04/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    לא היה אף רעיון מדיה מגניב שתימור פסלה על הסף ועשינו אחלה דברים יחד. רק כבוד ופרגון.
  • 7.
    כל הכבוד תימור (ל"ת)
    ישראל 14/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    גם כן וועדה מדרוג .... (ל"ת)
    14/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מסורי 14/04/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    אין עליך
  • 4.
    חסויה 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    מכירה אותך כבר הרבה זמן. בטוחה שתגיעי עוד יותר רחוק!
  • 3.
    גמי 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    מי ישמע, שמעון פרס מדבר. מתוקה בשביל להסתכל לאנשים בגובה העיניים מהמקום שאת נמצאת בו, תזדקקי בד"כ לסולם לטפס עליו. #שיט שאנשים פולטים בראיונות
  • 2.
    תותחית על! (ל"ת)
    יוסי קובה 14/04/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מהממת שכמותך! אחלה כתבה (ל"ת)
    עידן 14/04/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
  • שלי גל 14/04/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    איכותית,חזקה ומקצועית.זכיתי להכירך..:-)
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.