פרופיל אישי

"שנתיים שכולם מדברים על עלויות לליד - שוכחים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור"

מכורה לספורט וקריאת ספרים ומסתכלת על כולם בגובה העיניים, תימור בר און, סמנכ"ל המדיה של d-say היא האורחת השבועית ב-under 40 של אייס
נועה שנהב | (23)

סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום d-say אינטראקטיב, תימור בר-און (37) היא האורחת השבועית של מדור under 40 באייס.

.

1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

הסיפור של המותג. בשנתיים האחרונות כולם מדברים רק על עלויות לליד ושוכחים שאנחנו כאן על מנת לספר סיפורים מעניינים של מותגים.

2.מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

עלות לליד היא דוגמא למגמה שמובילה כיום בתחום הפרסום הדיגיטאלי בארץ, והיא לגמרי אובר רייטד. כחברה בוועד המנהל של וועדת המדרוג אנו בוועדה מנסים לשנות את המגמה הזו. השיח לגבי תוצאות באינטרנט הוא חשוב, אולם לא פחות חשוב ממנו הוא הערך התדמיתי והקריאיטיבי של קמפיין באינטרנט, פלטפורמה דרכה ניתן להעביר קריאיטיב בצורה הרבה יותר מגניבה שכוללת אינגיג'מנט והערך הזה לעיתים נשכח.

3.מה את עושה כשאת לא בעבודה?

אני מכורה לספורט (עושה ולא רק צופה) ולקריאת ספרים, אז כמה שיותר משני אלה. אני גם אוהבת מאד את הארץ ומטיילת בה הרבה.

4.אם לא היית עוסקת בפרסום ומדיה, בטוח היית:

מרצה לערבית ולהיסטוריה של המזרח התיכון או אשת שירות הביטחון. זה היה המסלול הטבעי שאליו כיוונתי מרגע שהשתחררתי מהצבא כולל בלימודיי באקדמיה, אבל החיים לקחו אותי למקומות אחרים.

5.מי פתח לך דלת?

תמיר יולביץ' ואבי חנן מ- d-say שמהם למדתי המון ואורלי איתן, שהייתה מנהלת הדיגיטל של זרמון גולדמן ולימים של פוגל, שהאמינה בי וב-girl power וביחד היינו הראשונות שניסו להרים את מחלקת האינטרנט בזרמון גולדמן.

6.כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?

להסתכל על כולם בגובה העיניים. לעולם לא לשכוח מהיכן הגעתי.

7.כשהיית קטנה, מה רצית לעשות/ להיות כשתהיי גדולה?

רציתי להיות כבאית. מצד שני, חצי מהזמן שלי אני עסוקה בלכבות שריפות, אז כנראה שבאיזה שהוא מקום הגשמתי את זה.

8.מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?

להיות מנכ"לית d-say... מישהו יכול לקחת כבר את תמיר מכאן? אני מאד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת, פרסום בדיגיטל, ראיתי לא מעט מהלכים יפים לאורך דרכי המקצועית. התחום הזה מרתק אותי והייתי רוצה להמשיך ולהתרחב בו למחוזות נוספים.

9.מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?

לנהל את הכסף של הלקוחות שלי על הצד הטוב ביותר. האחריות שלי היא לנצל בצורה המיטבית את הכסף שהלקוחות שלי משקיעים. לעיתים, זה נראה טריוויאלי לנהל תקציבים מאד גדולים. אולם, זו אחריות גדולה מאד לנהל תקציב של מיליוני שקלים במדיה ולייצר עבורם את הערך הגדול ביותר שניתן ובעיני זהו אתגר עצום.

10.פרגני למתחרים

קסטרו ומשרד הדיגיטל של הלקוח הזה עושים עבודה מצוינת לטעמי. העבודה שלהם מעניינת מאד והיא דוגמא ומופת למותג אופנה בארץ שיודע איך לעבוד באינטרנט.

לסיכום, מהלך פרסומי מוצלח מאוד מהשנים האחרונות

הקמפיין של סודה סטרים שנפסל לשידור בסופרבול, התחיל כפרסומת טלוויזיה ונפסל לשידור והפך בזכות כך ללהיט וויראלי עד לנשיקה המפורסמת של בר רפאלי. בזכות העובדה שנפסלה, זכתה הפרסומת לתפוצה שאפילו יוצריה לא ציפו לה.

והקמפיין המבריק של פולקסווגן בגוגל שהשתלטו באמצעות עבודת SEO מדהימה על תוצאות החיפוש תמונות ויצרו "באנר" ראשון מסוגו בגוגל. דרך מעולה לחשיבה מחוץ לקופסא.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    אני 05/11/2013 07:26
    הגב לתגובה זו
    אישה מדהימה, אסרטיבית, חכמה. מגיעה לה ההצלחה לה זכתה, הרוויחה אותה ביושר ובעבודה קשה.
  • 20.
    מחמוד אחמדינג'ד 12/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    כי לא יודעת לייצר אותם בעצמה.....פשוט בדיחה עצובה. האינטרנט הוא מדיד - והמגמה לעבור לתוצאות (לידים) היא בלתי ניתנת לעצירה. שתו כוס מים קרים ותתרגלו לזה.
  • 19.
    לא משנה 22/04/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    אולי את מנהלת המרקום שלנו אתם מצליחים איך שהוא לסובב... אני לא מאמינה שלכם וליושרה שלכם. אין שקיפות בעבודה מולכם ואני נזהרת מלומר מילות גנאי יותר קשות. פרפורמנס עלאק.... לידים... אתם בושה לתעשייה.
  • 18.
    שי 22/04/2013 02:50
    הגב לתגובה זו
    היה הראשון והכניס אותך לעולם הדיגיטאל... רמז קטן מופיע בשם... בכל מקרה שמח בהצלחתך.
  • 17.
    מר סיפיאל 15/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    כן כן....אבל את כל התוצאות אתם קונים מאחורי הקלעים בטוענה שאתם מייצרים וגובים מהלקוח פי ארבע , אז את אותה תעשיית הסיפורים שאת מנסה למכור , המשרד לא חי בלי זה שבוע בודד אחד, המילה ליד זה רק שם לתוצאה שמעולם לא הבאתם מאף קמפיין עם מיתוג או בלי, וחוזר חלילה , ולגבי הסמנכלית אני כבר למעלה מעשור בתעשייה , לא מכיר , ואם אני לא מכיר , אז תבינו לבד....
  • 16.
    מהתעשייה 2 14/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    חבל על כל מילה שנכתבה כאן ובתגובות . חבל שאי אפשר לשלוח מיילים של תימור שדורשת להוריד קמפיין כי איין מספיק לידים או הקלקות . שטויות
  • 15.
    אלופה :) (ל"ת)
    טל 14/04/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אחד מהתעשייה 14/04/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    כן תימור, פרפורמנס זה הדבר בדיגיטל, גם אם זה מביא לך פחות עמלות - תלמדי ותיכנסי לעולם האמיתי. להסתכל לכולם בגובה העיניים - למה מי את בכלל? הדבר הכי בולט אצלך זה צרחות על לקוחות ועל גופי המדיה, אחד האנשים שהכי לא כיף לעבוד איתו בתעשייה, מה זה כל השטויות שכתובות פה בכתבה - כאילו אנשים לא מכירים אותך ולא יודעים מה זה לעבוד איתך..
  • 13.
    תותחית לא כמו גל מynet (ל"ת)
    כייף לעבוד מולה. 14/04/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אלופים בלספר סיפורים ללקוחות.... (ל"ת)
    הנס כריסטיאן אנדרסן 14/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    איה 14/04/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    בחורה שתמיד כיף לעבוד איתה (למרות שהיום היא מסננת שיחות הסלבריקה ;-) ) את אדם מקצועי ומי שיגיד אחרת לא מבין!
  • 10.
    יאללה תתחתני כבר, מה עם ילדים? לא הכל קריירה (ל"ת)
    שדכן 14/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
  • שנינו יודעים שהתחתנת עם הלא נכונה.מייד מתקשרת (ל"ת)
    דנה 20/04/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    biz 14/04/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    מבינה עניין. אהובה על לקוחותיה ואגרסיבית עם המדיה. כל הכבוד לך!
  • 8.
    פיידר 14/04/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    לא היה אף רעיון מדיה מגניב שתימור פסלה על הסף ועשינו אחלה דברים יחד. רק כבוד ופרגון.
  • 7.
    כל הכבוד תימור (ל"ת)
    ישראל 14/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    גם כן וועדה מדרוג .... (ל"ת)
    14/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מסורי 14/04/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    אין עליך
  • 4.
    חסויה 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    מכירה אותך כבר הרבה זמן. בטוחה שתגיעי עוד יותר רחוק!
  • 3.
    גמי 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    מי ישמע, שמעון פרס מדבר. מתוקה בשביל להסתכל לאנשים בגובה העיניים מהמקום שאת נמצאת בו, תזדקקי בד"כ לסולם לטפס עליו. #שיט שאנשים פולטים בראיונות
  • 2.
    תותחית על! (ל"ת)
    יוסי קובה 14/04/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מהממת שכמותך! אחלה כתבה (ל"ת)
    עידן 14/04/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
  • שלי גל 14/04/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    איכותית,חזקה ומקצועית.זכיתי להכירך..:-)
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

יונית לוי
צילום: אלי דסה עבור חדשות 12

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות

מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש. 



מהדורות חדשות נוספות 

המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים. 

במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים. 

בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים. 

במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד.