30 השניות היקרות בעולם: קבלו טעימה מהפרסומות שישודרו בסופרבול 2013
הסופרבול, אירוע הספורט החשוב של השנה בארה"ב, ממחיש עד כמה זמן שווה כסף, והרבה כסף. בזמן המחצית ובין הרבעים במשחק בין סן פרנסיסקו פורטיניינרס לבולטימור רייבנס באצטדיון 'מרסדס-בנץ סופרדום' בניו אורלינס, תככבנה לא פחות מ-36 פרסומות, כשחלקן יופיעו בפעם הראשונה על המסך.
במשדר צפויים לצפות יותר מ-110 מיליון אמריקאים, אם תמשיך מגמת הגידול בצפייה בסופרבול כפי שקורה מדי שנה.
בין הפרסומות ניתן למצוא את skechers, שהביאו בשנה שעברה בולדוג צרפתי אהוב בשם מר קיגלי. השנה החליטו במותג הנעליים המצליח להחליף את הכלב בצ'יטה שתתחרה מול בן אדם, כאשר את דמות המנצח, נדע רק במשדר עצמו.
גם קוקה קולה מציגה פרסומת תחרותית משלה, כש-3 קבוצות רואות באמצע המדבר קולה, ושועטות לעברה. מי ינצח? הצופים הם אלו שיחליטו, ואת התשובה נקבל כאמור רק באירוע הגמר.
בזמן שבקוקה קולה מתחרים, ב'פפסי' כבר יודעים מי ניצח. הזמרת ביונסה, שחתומה על חוזה אצל ענקית המשקאות, תככב בפרסומת וגם תזכה להופיע במופע המחצית הנחשק, אותו הובילה אשתקד מדונה.
לא חשוב איזו קולה תחליטו לשתות, תצטרכו איזה חטיף בצד. בדוריטוס העמידו כרגיל לרשות הקהל האמריקאי לא פחות מ-5 פרסומות, כשההצבעה נמשכת ורק באירוע הגמר נדע איזו מהן תשודר.
אולי זאת תהיה הפרסומת של דוריטוס?
בגזרה המוטורית אנחנו מוצאים לא פחות מ-9 פרסומות למותגים שונים. לצד היוקרתיים כמו מרצדס, אאודי או לינקולן, יש גם עממיות יותר כמו פיאט, שמציגה 5 פרסומות - אחת מהן תופיע בערב הגמר. אנחנו כבר בחרנו את ה"פיאט שלנו".
גם הקוריאני המפורסם בעולם לא יעדר מהערב הנוצץ. לא, לא מדובר על באן קי-מון, אלא על PSY שהביא לנו את ה-Gangnam style, השיר הראשון שחצה את רף מיליארד הצפיות ביוטיוב. PSY יככב בפרסומת למותג הפסטוקים wonderful pistachios.
ואיך אפשר בלי הקשר הישראלי. אז כידוע בר רפאלי תככב בפרסומת לחברת האינטרנט Go daddy לצידה של נהגת המרוצים האמריקאית דניקה פטריק וזה מה שהשתיים עתידות ללבוש בפרסומת.
כמובן, יחד עם בר רפאלי תופיע סודה-סטרים הישראלית, שהפרסומת שלה תפסה כותרות הרבה לפני הסופרבול, בכך שנפסלה לשידור בבריטניה בטענה כי היא אכזרית מדי למתחרות.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
נשארת בשפה משפטית וכבדה יחסית. מונחים כמו "בגיר", "קטין" ו"הוראות הדין" מקבלים בולטות מיותרת, והטקסטים לא מזמינים. מי שמגיע להצטרפות אונליין מצפה להסבר אנושי ונגיש, לא לשיעור בביטוח פנסיוני.
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
ציון שפה וחיבור אנושי: מור 4, הראל 2
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
חוויית מובייל: כי רוב המשתמשים עושים זאת מהסמארטפון
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מור
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
