under 40: "העובדים שלי לא חייבים לי כלום, הם שיצרו את ההזדמנות לעצמם"
רובי ברזני הוא האורח בפינה השבועית של אייס under 40. ברזני, מנכ"ל משרד הפרסום 'ברזני לוי', החל את הקריירה בגיל 21, במשרד פרסום מקומי בשם ''פריור''. לאחר מכן עבד ביהושע, מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי וזרמון גולדמן במסלול של ניהול לקוחות, והגיע לתפקיד סמנכ"ל לקוחות באותו משרד.
.
1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
מחלקת הסטודיו. מבחינתי לפיניש, לגימור, יש המון משמעות. אני חושב שחברת אפל לימדה את כולנו שיעור בגימור ובחשיבות שלו, ולא ממש ברור לי למה ברוב המכריע של המשרדים, אור הזרקורים מאיר את כולם חוץ מהמחלקה הזאת.
2. מי הכי אובר רייטד בתחום שלך?
מחלקת הפלנינג. שלא תבינו אותי לא נכון, האסטרטגיה זה הדבר הכי חשוב בפרסום, הכי חשוב, לא פחות. ודווקא בשל כך לא ברור לי למה מחלקה אחת במשרד אמונה על העבודה הזאת. בעיני זו עבודה שצריכים לעשות כמה שיותר אנשים ודרך כמה שיותר פרספקטיבות - קריאייטיב, סטודיו, הנהלת חשבונות, מזכירות, תקציבאות, מדיה, הפקה ועוד - כדי להגיע לאסטרטגיה המדויקת ביותר. אנשי פלנינג טובים באמת הם בבחינת מתי מעט, מה שאי אפשר לומר על אנשי קריאייטיב, אנשי תקציבאות וכל השאר.
3. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
שבוע שלא עבדתי בגלל שפעת.
4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
תלוי את מי שואלים. אם שואלים את אמא שלי, אז התואר השני במנהל עסקים. את רוב האנשים אני מניח שיפתיע שהייתי טבח במעט זמן שהיה לי בצבא.
5. אם לא הייתי עוסק בפרסום, בטוח הייתי עוסק ב:
מכיוון שאף פעם לא העמקתי בשאלה הזאת וכל תשובה נראית לי הזויה, אני אלך על משהו אחר שאני מאוד אוהב, דיג. בעצם מוזיקה.
6. מי פתח לך דלת?
אף אחד. את כולן פתחתי בעצמי. חשוב לי שהעובדים שלי, המתחילים את דרכם בעולם הפרסום, יבינו שלא אני זה שנתתי להם את ההזדמנות והם לא חייבים לי כלום, אלא הם אלו שיצרו את ההזדמנות לעצמם וגורלם אך ורק בידיהם. רפי נמש, פריור.
7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?
העובדים של ברזני לוי במקום הראשון.
8. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
לא יודע, אל תוציאי אותי מפוקוס.
9. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
לגרום לעובדים שלי, ללקוחות שלי ולמי שעובד איתי, לקבל שינויים באהבה.
10. איזה מהלך של המתחרים שלך הרשים אותך?
אני לא אדבר על מהלך ספציפי, אבל נורא בא לי לפרגן לארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מ-TWENTY THREE. מעבר לזה שהם אחלה חבר''ה, הם עושים הרבה מהלכים יפים, מעניינים ורלוונטיים כגון מהלך קבוצות הדם, אפליקציית If I die, ועוד.
ולסיכום, המהלך הפרסומי המבריק של הזמן האחרון:
אהבתי במיוחד את המהלך המבריק, המדויק והסביר להניח מאוד אפקטיבי שנעלי SCOOP עשו. אה... בעצם הם לא עשו בסוף, הם סתם ניצלו את העובדה שאנחנו משרד רעב בתחילת דרכו, וגרמו לנו לעבוד על מהלך חודשיים וחצי לחינם. למשרד גדול לא היו להם את הביצים לעשות את זה.
מעבר לזה, יש לא מעט מהלכים מבריקים, הנה אחד מהם:
- 15.איה לאופר 28/01/2013 10:55הגב לתגובה זורובי אתה זן נדיר בתעשייה שלנו. לשם שינוי יש אמת בפרסום למדתי ממך לא מעט ותודה על כך.
- 14.טלי שכנר 28/01/2013 09:05הגב לתגובה זו"9. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך? לגרום לעובדים שלי, ללקוחות שלי ולמי שעובד איתי, לקבל שינויים באהבה." אכן לימדת אותי סעיף זה ועוד רבים אחרים, רובי אתה אדם מיוחד במינו שיודע בדרך כלשהי להיות חבר שיודע להקשיב, לתמוך, ולעזור ומנגד להיות בוס שדורש מהעובדים שלו את המקסימום וכך אתה הופך אותנו לעובדים ואנשים טובים יותר, מתגעגעת!!!!!
- 13.הכספרית 27/01/2013 19:01הגב לתגובה זואחד שלוקח את העובדים שלו ברצינות, מוכן לשמוע הצעות ורעיונות גם ממי שאינו בתחום הספציפי בחברה, והעובדים תמיד מקום 1 אצלו. רמת המקצוענות של העובדים אכן מראה תוצאות. מה גם שהוא נותן את מלוא תשומת הלב ללקוחות ועושה ככל שביכולתו להביא לתוצאות מדהימות, כמובן בעזרת כל המחלקות. כבוד הוא לי לעבוד לצידו. בהצלחה!
- 12.אהוד 27/01/2013 18:33הגב לתגובה זואם אני צריך לתאר אותו במילה אחת - תותח. ואם בשתי מילים - בחור זהב.
- 11.המזכירייטרית. 27/01/2013 15:47הגב לתגובה זורובי גורם לך להיות אדם טוב יותר, עובד טוב יותר, תלמיד טוב יותר. שם לך אמת בפרצוף בצורה כל כך עדינה ומרגשת, שאתה רק רוצה לקום כבר ולעשות נפלאות בחייך ובחיי אחרים. כזה מעצים הוא, כזה ממלא בביטחון. כזה אוהב אדם. והוא גם חתיך והורס מצחוק, אז מה עוד יש לבקש?? אוהבים אותך רובוס...
- 10.דיאנה 27/01/2013 14:20הגב לתגובה זובתור אחת שקלטה, הכירה ונהנתה לעבוד יחד מההתחלה התחלה, באותו "משרד מקומי". מרגישה גאה ושמחה לראות לאן הגעת. זה לא מפתיע כי תמיד ידענו והאמנו- כייף לראות אנושיות בצמרת!
- 9.אורן 27/01/2013 13:44הגב לתגובה זוהכרנו בבאומן ועבדנו תקופה במקביל. הוא קודם כל בן אדם ורק אחרי זה מנהל, ובביצה המ*ריחה של הפרסום זה דיי נדיר.
- 8.ארז רובינשטיין 27/01/2013 13:35הגב לתגובה זוגם עלינו עשו סיבוב. טוב מאד שהוצאת את השם שלהם לאור. באמת אנשים מהסוג השפל.
- 7.מיכל 27/01/2013 12:43הגב לתגובה זואתה טועה מזיינים את כולם. אפילו את מקאן
- 6.מריה 27/01/2013 12:32הגב לתגובה זובתור מי שמכירה את האיש (וללא ספק האגדה) כבר שנים ועובדת לצידו ואיתו בגאווה גדולה, כל מה שנשאר להגיד שכן ירבו מופלאים כאלה בענף שלנו וכולנו נוכל להיות בטוחים ורגועים שהדרך היחידה שנכיר היא רק הדרך למעלה. כבוד ואושר גדול להכיר, לאהוב, לעבוד ולחיות לצידך מר ברזני.
- 5.תותח על (ל"ת)אייל גלברג 27/01/2013 12:26הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לו (ל"ת)אליהו 27/01/2013 12:18הגב לתגובה זו
- 3.פיידר 27/01/2013 12:17הגב לתגובה זורובי הוא המנכ"ל הראשון שעבדתי אצלו בתחום והוא הראה כבר אז שלא מספיק להיות תותח במספרים ורעיונות אלא קודם כל בן אדם שמתייחס לעובדים שלו ככאלה. מגיע לו כל הפרגון שבעולם.
- אימא 27/01/2013 15:09הגב לתגובה זואדם שנחלתו אהבת הזולת ואל כל יכול - מצליח
- 2.שלי 27/01/2013 11:37הגב לתגובה זובן אדם מדהים, נשמה אמיתית, איש ישר, יקר ומוכשר. עבדתי אצלו במשך שנתיים, למדתי המון ממנו ונהנתי מכל רגע! בהצלחה כפרות!
- הוא עושה אותך שאת יודעת? (ל"ת)מרקו 27/01/2013 20:14הגב לתגובה זו
- 1.בחור חמוד לאללה ומוכשר. תמשיך ככה (ל"ת)ליהי 27/01/2013 11:29הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
