פרופיל אישי

under 40: "העובדים שלי לא חייבים לי כלום, הם שיצרו את ההזדמנות לעצמם"

השבוע בפרופיל האישי של אייס, מנכ"ל משרד הפרסום 'ברזני לוי' רובי ברזני. על חשיבות האסטרטגיה, שינויים, ולקוח פוטנציאלי שניצל את תמימותו
נועה שנהב | (17)

רובי ברזני הוא האורח בפינה השבועית של אייס under 40. ברזני, מנכ"ל משרד הפרסום 'ברזני לוי', החל את הקריירה בגיל 21, במשרד פרסום מקומי בשם ''פריור''. לאחר מכן עבד ביהושע, מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי וזרמון גולדמן במסלול של ניהול לקוחות, והגיע לתפקיד סמנכ"ל לקוחות באותו משרד.

.

1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך? מחלקת הסטודיו. מבחינתי לפיניש, לגימור, יש המון משמעות. אני חושב שחברת אפל לימדה את כולנו שיעור בגימור ובחשיבות שלו, ולא ממש ברור לי למה ברוב המכריע של המשרדים, אור הזרקורים מאיר את כולם חוץ מהמחלקה הזאת. 2. מי הכי אובר רייטד בתחום שלך? מחלקת הפלנינג. שלא תבינו אותי לא נכון, האסטרטגיה זה הדבר הכי חשוב בפרסום, הכי חשוב, לא פחות. ודווקא בשל כך לא ברור לי למה מחלקה אחת במשרד אמונה על העבודה הזאת. בעיני זו עבודה שצריכים לעשות כמה שיותר אנשים ודרך כמה שיותר פרספקטיבות - קריאייטיב, סטודיו, הנהלת חשבונות, מזכירות, תקציבאות, מדיה, הפקה ועוד - כדי להגיע לאסטרטגיה המדויקת ביותר. אנשי פלנינג טובים באמת הם בבחינת מתי מעט, מה שאי אפשר לומר על אנשי קריאייטיב, אנשי תקציבאות וכל השאר.

3. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה? שבוע שלא עבדתי בגלל שפעת.

4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך? תלוי את מי שואלים. אם שואלים את אמא שלי, אז התואר השני במנהל עסקים. את רוב האנשים אני מניח שיפתיע שהייתי טבח במעט זמן שהיה לי בצבא.

5. אם לא הייתי עוסק בפרסום, בטוח הייתי עוסק ב: מכיוון שאף פעם לא העמקתי בשאלה הזאת וכל תשובה נראית לי הזויה, אני אלך על משהו אחר שאני מאוד אוהב, דיג. בעצם מוזיקה.

6. מי פתח לך דלת? אף אחד. את כולן פתחתי בעצמי. חשוב לי שהעובדים שלי, המתחילים את דרכם בעולם הפרסום, יבינו שלא אני זה שנתתי להם את ההזדמנות והם לא חייבים לי כלום, אלא הם אלו שיצרו את ההזדמנות לעצמם וגורלם אך ורק בידיהם. רפי נמש, פריור. 7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר? העובדים של ברזני לוי במקום הראשון.

8. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות? לא יודע, אל תוציאי אותי מפוקוס.

9. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך? לגרום לעובדים שלי, ללקוחות שלי ולמי שעובד איתי, לקבל שינויים באהבה.

10. איזה מהלך של המתחרים שלך הרשים אותך? אני לא אדבר על מהלך ספציפי, אבל נורא בא לי לפרגן לארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מ-TWENTY THREE. מעבר לזה שהם אחלה חבר''ה, הם עושים הרבה מהלכים יפים, מעניינים ורלוונטיים כגון מהלך קבוצות הדם, אפליקציית If I die, ועוד.

ולסיכום, המהלך הפרסומי המבריק של הזמן האחרון: אהבתי במיוחד את המהלך המבריק, המדויק והסביר להניח מאוד אפקטיבי שנעלי SCOOP עשו. אה... בעצם הם לא עשו בסוף, הם סתם ניצלו את העובדה שאנחנו משרד רעב בתחילת דרכו, וגרמו לנו לעבוד על מהלך חודשיים וחצי לחינם. למשרד גדול לא היו להם את הביצים לעשות את זה. מעבר לזה, יש לא מעט מהלכים מבריקים, הנה אחד מהם:

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    איה לאופר 28/01/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    רובי אתה זן נדיר בתעשייה שלנו. לשם שינוי יש אמת בפרסום למדתי ממך לא מעט ותודה על כך.
  • 14.
    טלי שכנר 28/01/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    "9. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך? לגרום לעובדים שלי, ללקוחות שלי ולמי שעובד איתי, לקבל שינויים באהבה." אכן לימדת אותי סעיף זה ועוד רבים אחרים, רובי אתה אדם מיוחד במינו שיודע בדרך כלשהי להיות חבר שיודע להקשיב, לתמוך, ולעזור ומנגד להיות בוס שדורש מהעובדים שלו את המקסימום וכך אתה הופך אותנו לעובדים ואנשים טובים יותר, מתגעגעת!!!!!
  • 13.
    הכספרית 27/01/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    אחד שלוקח את העובדים שלו ברצינות, מוכן לשמוע הצעות ורעיונות גם ממי שאינו בתחום הספציפי בחברה, והעובדים תמיד מקום 1 אצלו. רמת המקצוענות של העובדים אכן מראה תוצאות. מה גם שהוא נותן את מלוא תשומת הלב ללקוחות ועושה ככל שביכולתו להביא לתוצאות מדהימות, כמובן בעזרת כל המחלקות. כבוד הוא לי לעבוד לצידו. בהצלחה!
  • 12.
    אהוד 27/01/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    אם אני צריך לתאר אותו במילה אחת - תותח. ואם בשתי מילים - בחור זהב.
  • 11.
    המזכירייטרית. 27/01/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    רובי גורם לך להיות אדם טוב יותר, עובד טוב יותר, תלמיד טוב יותר. שם לך אמת בפרצוף בצורה כל כך עדינה ומרגשת, שאתה רק רוצה לקום כבר ולעשות נפלאות בחייך ובחיי אחרים. כזה מעצים הוא, כזה ממלא בביטחון. כזה אוהב אדם. והוא גם חתיך והורס מצחוק, אז מה עוד יש לבקש?? אוהבים אותך רובוס...
  • 10.
    דיאנה 27/01/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    בתור אחת שקלטה, הכירה ונהנתה לעבוד יחד מההתחלה התחלה, באותו "משרד מקומי". מרגישה גאה ושמחה לראות לאן הגעת. זה לא מפתיע כי תמיד ידענו והאמנו- כייף לראות אנושיות בצמרת!
  • 9.
    אורן 27/01/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    הכרנו בבאומן ועבדנו תקופה במקביל. הוא קודם כל בן אדם ורק אחרי זה מנהל, ובביצה המ*ריחה של הפרסום זה דיי נדיר.
  • 8.
    ארז רובינשטיין 27/01/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    גם עלינו עשו סיבוב. טוב מאד שהוצאת את השם שלהם לאור. באמת אנשים מהסוג השפל.
  • 7.
    מיכל 27/01/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    אתה טועה מזיינים את כולם. אפילו את מקאן
  • 6.
    מריה 27/01/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    בתור מי שמכירה את האיש (וללא ספק האגדה) כבר שנים ועובדת לצידו ואיתו בגאווה גדולה, כל מה שנשאר להגיד שכן ירבו מופלאים כאלה בענף שלנו וכולנו נוכל להיות בטוחים ורגועים שהדרך היחידה שנכיר היא רק הדרך למעלה. כבוד ואושר גדול להכיר, לאהוב, לעבוד ולחיות לצידך מר ברזני.
  • 5.
    תותח על (ל"ת)
    אייל גלברג 27/01/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד לו (ל"ת)
    אליהו 27/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פיידר 27/01/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    רובי הוא המנכ"ל הראשון שעבדתי אצלו בתחום והוא הראה כבר אז שלא מספיק להיות תותח במספרים ורעיונות אלא קודם כל בן אדם שמתייחס לעובדים שלו ככאלה. מגיע לו כל הפרגון שבעולם.
  • אימא 27/01/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    אדם שנחלתו אהבת הזולת ואל כל יכול - מצליח
  • 2.
    שלי 27/01/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    בן אדם מדהים, נשמה אמיתית, איש ישר, יקר ומוכשר. עבדתי אצלו במשך שנתיים, למדתי המון ממנו ונהנתי מכל רגע! בהצלחה כפרות!
  • הוא עושה אותך שאת יודעת? (ל"ת)
    מרקו 27/01/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחור חמוד לאללה ומוכשר. תמשיך ככה (ל"ת)
    ליהי 27/01/2013 11:29
    הגב לתגובה זו