אחרי הטלוויזיה והקולנוע: מיזם ההפצה הדיגיטלי פליינט חודר גם לשוק המוזיקה
מיזם ההפצה הדיגיטלי 'פליינט', שהיה זמין עד כה בעיקר ללקוחות מתחומי הטלוויזיה, הקולנוע והצרכנות, מתרחב גם לשוק המוזיקה המקומי. המיזם, שהוקם לפני כחצי שנה, מציע תיק עיתונות דיגיטלי מקיף ושירות הפצה נרחב לאנשי התקשורות בישראל.
מאחורי המיזם עומדת ישראלי-עזריה, הבעלים של משרד היח"צ 'ישראלי-עזריה תקשורת', וביתה - היחצנית טל אוגש. האם וביתה, שפועלות בתחום התרבות, הקולנוע והטלוויזיה, מספרות כי הבינו את הצורך לפתרון זה מתוך הכרת התחום ומתוך מצוקת זמן וקשיים טכניים שאינם נוגעים לתפקיד היח"צ בהן נתקלו, במסגרת עבודתן בהפקות ובפרויקטים שונים.
שירות 'פליינט' מציע ללקוחותיו מתחום המוזיקה לרכז במקום אחד את כל המידע אודות האומן, תחת לינק ממותג. בנוסף, מאפשר המיזם להציג את הסינגל הספציפי שישוחרר לכלי התקשורת, ולאומן להוסיף מגוון תכנים כגון טקסטים, קטעי וידאו מהופעות, קטעים מתכניות אירוח בטלוויזיה, קליפים, סינגלים, 'אודות', גלריית תמונות, וריכוז מסודר של חומרים מרשת היוטיוב, שיהפכו את הלינק לכרטיס ביקור דיגיטלי עבורו. במקביל - בעזרת הלינק - יוכל האומן להפיץ את כל המידע אודותיו, לקדם עצמו ברשתות החברתיות ולהציע את עצמו לכתבות ולמועדוני הופעות.
יחד עם זאת, יציע השירות גם הפצה של התכנים הללו לתיבות דואר אישיות של אנשי התקשורת, המסקרים את תחום המוזיקה בישראל ואת יכולת המעקב המיידית שתבדוק אילו ערוצי תקשורת נחשפו לתכנים שהופצו.
בין לקוחות המיזם נמנים עד כה ערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 'רשת', הטלוויזיה החינוכית, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, סרטי יונייטד, גלובוס גרופ, קולנוע לב, ענני תקשורת ועוד.
- 6.חחח עטרה תפיץ לנו סינגלים כן כן (ל"ת)נרקיס 20/11/2012 11:16הגב לתגובה זו
- 5.מיזם ? חיקוי של לינקטון ופטיפון . (ל"ת)עטרחאחא 20/11/2012 11:08הגב לתגובה זו
- 4.עלמה 14/11/2012 14:36הגב לתגובה זושיהיהו בריאים.
- עטרה 15/11/2012 00:09הגב לתגובה זומה את יודעת על המיזם הזה שאת קוראת לו פלצני ומיותר?
- 3.בהצלחה, בנות!!! (ל"ת)זה שלא בא לפרימק 14/11/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 2.אחלה מיזם- משתמשת בו בתחום הקולנוע (ל"ת)שירה 14/11/2012 12:43הגב לתגובה זו
- 1.גיל 14/11/2012 12:23הגב לתגובה זולא מספיק לינקטון ופטיפון?
- הם מפיצים סרטים? (ל"ת)ירון 14/11/2012 12:56הגב לתגובה זו
- מסתבר שכן. גם חברות סלולר יש 5 לא? (ל"ת)לילי 14/11/2012 12:46הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.