אחרי הטלוויזיה והקולנוע: מיזם ההפצה הדיגיטלי פליינט חודר גם לשוק המוזיקה
מיזם ההפצה הדיגיטלי 'פליינט', שהיה זמין עד כה בעיקר ללקוחות מתחומי הטלוויזיה, הקולנוע והצרכנות, מתרחב גם לשוק המוזיקה המקומי. המיזם, שהוקם לפני כחצי שנה, מציע תיק עיתונות דיגיטלי מקיף ושירות הפצה נרחב לאנשי התקשורות בישראל.
מאחורי המיזם עומדת ישראלי-עזריה, הבעלים של משרד היח"צ 'ישראלי-עזריה תקשורת', וביתה - היחצנית טל אוגש. האם וביתה, שפועלות בתחום התרבות, הקולנוע והטלוויזיה, מספרות כי הבינו את הצורך לפתרון זה מתוך הכרת התחום ומתוך מצוקת זמן וקשיים טכניים שאינם נוגעים לתפקיד היח"צ בהן נתקלו, במסגרת עבודתן בהפקות ובפרויקטים שונים.
שירות 'פליינט' מציע ללקוחותיו מתחום המוזיקה לרכז במקום אחד את כל המידע אודות האומן, תחת לינק ממותג. בנוסף, מאפשר המיזם להציג את הסינגל הספציפי שישוחרר לכלי התקשורת, ולאומן להוסיף מגוון תכנים כגון טקסטים, קטעי וידאו מהופעות, קטעים מתכניות אירוח בטלוויזיה, קליפים, סינגלים, 'אודות', גלריית תמונות, וריכוז מסודר של חומרים מרשת היוטיוב, שיהפכו את הלינק לכרטיס ביקור דיגיטלי עבורו. במקביל - בעזרת הלינק - יוכל האומן להפיץ את כל המידע אודותיו, לקדם עצמו ברשתות החברתיות ולהציע את עצמו לכתבות ולמועדוני הופעות.
יחד עם זאת, יציע השירות גם הפצה של התכנים הללו לתיבות דואר אישיות של אנשי התקשורת, המסקרים את תחום המוזיקה בישראל ואת יכולת המעקב המיידית שתבדוק אילו ערוצי תקשורת נחשפו לתכנים שהופצו.
בין לקוחות המיזם נמנים עד כה ערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 'רשת', הטלוויזיה החינוכית, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, סרטי יונייטד, גלובוס גרופ, קולנוע לב, ענני תקשורת ועוד.
- 6.חחח עטרה תפיץ לנו סינגלים כן כן (ל"ת)נרקיס 20/11/2012 11:16הגב לתגובה זו
- 5.מיזם ? חיקוי של לינקטון ופטיפון . (ל"ת)עטרחאחא 20/11/2012 11:08הגב לתגובה זו
- 4.עלמה 14/11/2012 14:36הגב לתגובה זושיהיהו בריאים.
- עטרה 15/11/2012 00:09הגב לתגובה זומה את יודעת על המיזם הזה שאת קוראת לו פלצני ומיותר?
- 3.בהצלחה, בנות!!! (ל"ת)זה שלא בא לפרימק 14/11/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 2.אחלה מיזם- משתמשת בו בתחום הקולנוע (ל"ת)שירה 14/11/2012 12:43הגב לתגובה זו
- 1.גיל 14/11/2012 12:23הגב לתגובה זולא מספיק לינקטון ופטיפון?
- הם מפיצים סרטים? (ל"ת)ירון 14/11/2012 12:56הגב לתגובה זו
- מסתבר שכן. גם חברות סלולר יש 5 לא? (ל"ת)לילי 14/11/2012 12:46הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
