under 40: "מגניבות יתר זה 'אובר רייטד', הגולשים מעדיפים את המסר הפשוט"
נעמי וולפנר, סמנכ"ל לקוחות יוניברסל מקאן דיגיטל, היא האורחת שלנו השבוע בפינת פרופיל under 40.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
וידאו באינטרנט. אני מאמינה בכל מאודי שהווידאו באינטרנט הוא כלי משלים חשוב ביותר לכל קמפיין טלוויזיוני באשר הוא. הווידאו הוא הורטיקל הצומח ביותר בדיגיטל; בעקבות עליית מהירויות הגלישה, ירידת המחירים בהתאם וכניסת הטאבלטים בעוצמה לחיינו, יותר ויותר אנשים צורכים את התכנים הטלוויזיונים שהם אוהבים דרך הטאבלט/ הסמארטפון שלהם וחלקם כבר לא נמצאים בכלל בטלוויזיה המסורתית ואין דרך אחרת להגיע אליהם. הווידאו באינטרנט מאפשר להרחיב את הכיסוי של הטלוויזיה בעלות נמוכה משמעותית לקהל. לפני כשנה וחצי חברנו לחברת הטכנולוגיה HIRO ופיתחנו מערכת שתומכת בהגשת וידאו מטורגט לקהלים בכל האתרים המובילים בישראל. המערכת מאפשרת להגדיר frequency cap רצוי לקמפיין ולשלוט בתכנים בהם הפרסומת תופיע.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
מגניבות יתר בקמפיינים. אנחנו רואים בקמפיינים שלנו, שברוב המקרים הגולשים מעדיפים שהמסרים יוגשו בצורה פשוטה, בלי לסבך ובלי גימיקים מיותרים. מערכות הגשה מאפשרות להגיש מספר קריאטיבים ולמדוד את האפקטיביות של כל קריאטיב ולרוב אנו מוצאים שקריאטיב עובד טוב יותר כשהמסר ישיר וברור.
3. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
אחרי הצבא עבדתי במשרד של שלמה צח והייתי שותפה בניהול אמנים כמו אילנית, דץ ודצה, דפנה דקל ועוד. בין היתר הפקתי קליפ לחברים של נטאשה מהאלבום 'רדיו בלה בלה'.
4. מה את עושה כשאת לא בעבודה?
מבלה זמן איכות עם המשפחה שלי. לפני 3 שנים אימי נפטרה באופן מפתיע בטרם עת, וזה גרם לי להבין שהחיים קצרים והמשפחה חשובה יותר מהכל.
5. מי פתח לך דלת?
יאיר שיינפלד. נפגשנו במסגרת הדרכה שהעביר למנהלי מכירות ב'ערוצי זהב' וכבר אז הוא אמר לי 'אנחנו עוד נעבוד ביחד יום אחד'. שנתיים לאחר מכן, נפגשנו שוב והפעם השתכנעתי. עבדתי איתו בחברת 'להט מכירות' מעל 6 שנים וממנו קיבלתי 2 תובנות שמלוות אותי מאז כל חיי: הראשונה, האנשים שאיתך הם הכל ולכן תשכילי לבחור את הטובים ביותר ולשמר אותם. השנייה, ברגע שאת מפסיקה ללמוד ולהתפתח, כדאי שתחפשי את המשימה הבאה שלך.
למקאן הגעתי בהמלצתו של צביקה שיינפלד (אין קשר משפחתי ליאיר) שהיה משנה למנכ"ל ב-MSN ישראל ועם מעבר החברה לניהול מיקרוסופט, חיבר ביני לבין אמיר וייס, מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל ובוס מדהים ומאז אני כאן.
6. מה הדבר הראשון שאת עושה אחרי שאת פוקחת את העיניים בבוקר?
מודה לאלוהים על כל מה שיש לי ומיד פותחת את הסמארטפון ובודקת מה חדש.
7. באיזה בית גדלת?
גדלתי בבית עם משפחה חמה, מסורה ומלוכדת, אמא דאגנית שהשכילה ללכד אותנו ולתת לנו את ההרגשה שאנחנו אף פעם לא לבד בעולם, ולכן אובדנה היה ועדיין בלתי נתפס עבורי.
8. איזה מהלך של המתחרים שלך הרשים אותך?
מהלך הלוטו גוצ'ים שעיצבו חוליגנס והיווה שילוב של עיצוב מקסים, טכנולוגיה מתקדמת ופעילות פרסונאלית מוצלחת.
9. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
להוביל לקוח שלא מכיר דיגיטל, להבין את המדיה ולהגדיל את תקציב הפרסום שלו במדיה זו לאורך זמן, תוך שמירה על שביעות רצון ותוצאות עסקיות שמצדיקות את ההוצאה.
10. מהי החופשה האולטימטיבית בעיניך?
- 24.ליאור 12/09/2012 17:30הגב לתגובה זומהיכרות אישית...
- 23.פשוט עלובה! (ל"ת)מירית 10/09/2012 12:36הגב לתגובה זו
- 22.שירלי 10/09/2012 10:29הגב לתגובה זוכל מקום עבודה צריך להתפלל לעובדת כזאת חרוצה ומקסימה, וכל בנאדם צריך לשאוף לחברה כזאת מדהימה. נעמי, את מהממת!
- 21.נעמי מקצועית ואמינה ומעל הכל בן אדם מדהים! (ל"ת)שרון 10/09/2012 08:53הגב לתגובה זו
- 20.דני צ'כנובר 10/09/2012 00:03הגב לתגובה זורק מילים טובות. מצטרף לכל המפרגנים. תמשיכי ככה , רק טוב יצא מזה לכולנו . רק מבקש לוודא, הראיון נעשה ביום חול, ולפני שעברת את ה40, נכון?
- 19.עינב 09/09/2012 18:32הגב לתגובה זואחת הבחורות הכי הגונות ומקצועיות שיצא לי לעבוד איתה, היא הכי מהממת וראויה לכל פרגון!
- 18.גם יפה וגם אופה (הידעתם?) (ל"ת)מעריצה צמודה 09/09/2012 18:09הגב לתגובה זו
- 17.רוני 09/09/2012 17:52הגב לתגובה זולא רק בלונדינית אלא גם חכמה מסכימה לכל מילה על הוידאו והפשטות
- 16.א.ענבים 09/09/2012 17:38הגב לתגובה זוהספק אדיר, יש לה זמן לכל אחד,שדה משחת. רק בריאות,כפרה.
- 15.היא נראית כמו אחת שכל המחמאות כאן מגיעות לה. (ל"ת)עיתונאית 09/09/2012 15:55הגב לתגובה זו
- 14.אריאלה 09/09/2012 14:53הגב לתגובה זוכייף לראות שיודעים לפרגן במדיה לנשים מצליחות ואין ספק שנעמי אחת מהגדולות! טוב שיש עדיין כוכבים שנשארים פה ולא בורחים לעשות את הכסף הגדול בחו"ל. מפרגנים מכל הלב ! מ.ה.
- 13.אריאלה 09/09/2012 14:50הגב לתגובה זואיזה כייף שיודעים לפרגן במדיה לנשים מצליחות ואין ספק שהנ"ל אחת מהגדולות ביותר כייף שיש בישראל כוכבים שלא בורחים החוצה לעשות את הכסף הגדול... מ.ה.
- 12.מעריצה 09/09/2012 14:32הגב לתגובה זוגברת זיבי זיבי מסובבת את כולם על האצבע הקטנה. מקצוענית בנשמה
- 11.BIZ 09/09/2012 14:21הגב לתגובה זובאמת תותחית
- 10.אחת שעובדת איתה 09/09/2012 14:13הגב לתגובה זונעמי היא אחת הנשים בשוק שכיף ונעים לעבוד איתה.דלתה תמיד פתוחה לכולם: לכל תקציבאי ,איש מכירות או כל קולגה בשוק. כן ירבו כמון נעמי !!!
- 9.ריקי כהן 09/09/2012 13:59הגב לתגובה זונעמי וולפנר היא אחת מנשות המקצוע הטובות שפגשתי בתחום, חדה ומעולה, ומעל הכל, בעלת נשמה ואינטגריטי, נדירים בתחום.
- 8.ריקי כהן 09/09/2012 13:57הגב לתגובה זונעמי וולפנר היא מנשות המקצוע בעולם הפרסום המעולות והחדות שפגשתי, ומעל הכל, חשוב יותר - אדם עם אינטגריטי ונשמה שנעים מאוד לעבוד מולה.
- 7.איה 09/09/2012 13:44הגב לתגובה זואם למישהו מגיע זה באמת לה היא מקצוענית, תותחית על והכי חשוב מה שקשה למצוא בתעשייה שלנו בן אדם טוב.
- 6.שמעון 09/09/2012 13:43הגב לתגובה זואחרי ש'טיפלו' בוינברגר?
- 5.רינת 09/09/2012 13:34הגב לתגובה זוומקצוענית שאין דברים כאלו... מתה עליך!
- 4.אישה קטנה-גדולה מהחיים! (ל"ת)א.א. 09/09/2012 13:32הגב לתגובה זו
- 3.(ל"ת)אלופה!!!! 09/09/2012 13:19הגב לתגובה זו
- 2.מקצוענית 09/09/2012 13:13הגב לתגובה זונותנים למישהי שמגיעה לה על כל שעמלה תותחית אוהבים אותך "הביזים"
- 1.מי זאת המהממת הזו? (ל"ת)א. שילוח 09/09/2012 13:10הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
