under 40: "לחברים שלי עדיין נופלת הלסת כשאני מתקנת אותם על כדורגל"
הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות ב'טוטו', שולטת בלוח המשחקים ולא רק בארץ. בפינה של אייס היא עונה ל-10 שאלות - 'under40'.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
עבודה מתודית. מעטות הן פריצות הדרך המגיעות מהבטן או מיציאה קריאטיבית אקראית. עבודה שיווקית עמוקה מתרחשת בדרך כלל לאחר מחקר להבנת הצרכן, סקרנות אמיתית לגבי מה מניע אותו ופיצוח תובנות באופי האנושי. רק אחרי שנבין לעומק מה באמת מטריד, מעניין או מאתגר את הצרכן נוכל להעביר לו מסר ברור ורלוונטי.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
סיסמאות שיווקיות. היום כולם כבר צרכנים מפוכחים ואפילו ציניים, כבר לא הולכים שולל אחרי סיסמאות ריקות מתוכן. אם אין מסר אמיתי ורלוונטי שמבהיר לצרכנים מה בדיוק היתרון במותג ולמה הוא צריך את המותג בחייו זה פשוט לא יעבוד.
3. ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
למען האמת אני מקווה שההישג המשמעותי ביותר עוד לפני. אבל בכל מקרה מאמינה שהקריירה רצופה הישגיים נקודתיים ולאו דווקא אחד משמעותי. בכל תפקיד חשוב לי להטביע חותם ולהיות משמעותית למותג בו אני מטפלת, כמו למשל לצלוח יעדי מכירות של ווינר באירוע כמו יורו 2012.
4. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
אני מעולה בהדחקה. מנגנון מצוין שמקפיד למחוק לי את הרגעים האלה מהזכרון.
5. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
אם תשאלו את חבריי הקרובים, התפקיד הנוכחי שלי הוא המפתיע מכולם. אף אחד לא שיער שאהיה סמנכ"ל השיווק והקמעונאות של הטוטו ועוד אהנה מזה כל כך. עדיין "נופלת הלסת" לחברים כאשר אני מתקנת אותם שהמשחק היום הוא ריאל נגד ולנסיה או שאין שום קבוצה ממנצ'סטר בליגת האלופות...
6. כשאת לא בעבודה...
כשאני לא בעבודה אני מבלה עם חברים ועם הבת שלי מיקה, בת השנתיים. בשנתיים האחרונות התחלתי ליצור ולהשתתף בסדנאות כמו יצירת תיקים ועבודות יד למיניהן ופיתחתי אובססיית פינטרסט קטנה.
7. אם לא בשיווק, בטוח היית עוסקת ב...:
אם לא הייתי עוסקת בשיווק הייתי כנראה מקימה עסק לעיצוב שימושי ומוצאת נתיב פרקטי לאגירת החפצים הדקורטיביים שלי.
8. מי פתח לך דלת?
נעמה גת שהייתה מנהלת תחום ב'הנקל' ולקחה אותי כסטודנטית להיות מנהלת מותג. שנים לאחר מכן הצטלבו דרכינו שוב בשטראוס.
9. האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
התמודדות בנושאים מקצועיים עם גורמים בתחום הספורט בישראל: לעבוד עם הראש בתחום בו אנשים רגילים לעבוד עם הלב. אחד האתגרים הגדולים הוא בעצם הצורך להזכיר שוב ושוב שהווינר הוא ביזנס לכל דבר ותפקיד השיווק הוא להביא לגידול במכירות. בעקיפין זה גם יביא לתמיכה גדולה יותר בספורט. זה גוף ציבורי שבבסיסו הוא פחות תחרותי ובגלל זה צריך להזכיר לכל הגופים שעובדים איתנו שאנחנו קודם כל עסק.
10. מהלך של המתחרים שלך שהרשים אותך?
קמפיין הלוטוגוצ'ים של מפעל הפיס ובמיוחד השימוש הקליל והכיפי במורן אטיאס. הקמפיין פונה לצעירים עם קריצה גם לגברים וגם לנשים ונותן ביטוי קריאטיבי יפה למה שכסף גדול יוכל לעשות עבורך: לא רק לקנות לך מכונית אלא להוציא לכל מי שלא פירגן לך בעבר את העיניים.
- 5.כל הכבוד הילה! תותחית! (ל"ת)דשיק 27/08/2012 14:13הגב לתגובה זו
- 4.טיפוס דוחה וכוחני (ל"ת)מכיר אותה 26/08/2012 17:15הגב לתגובה זו
- 3.חחח שיווק להימורים 26/08/2012 16:38הגב לתגובה זולשווק הימורים לאנשים שלא היו נתקלים בזה ללא שיווק זה פשוט פשע.
- 2.תותחיתתתת1111!!!! (ל"ת)מעין ט 26/08/2012 13:54הגב לתגובה זו
- 1.רוני 26/08/2012 13:34הגב לתגובה זואני לא ממלא בכלל טוטו וכל השאר כי הכל רמאות בעיניי . אנשים לא מהמרים בגלל שיווק,בגלל שהם מכורים. וחבל שאלה שמהמרים לא רואים מי עומד מאחורי כל השרלטנות הזאת.
- שוערת 26/08/2012 15:37הגב לתגובה זולא ייאמן שבשנת 2012 אתה טוען בלי בושה שבגלל שלטוטו יש מנהלת שיווק אישה - מדובר בשרלטנות. מה נסגר איתך בנאדם?
- כדורוני 26/08/2012 14:27הגב לתגובה זומדובר באישה מוכשרת באופן נדיר, שאגב, גם אם היתה משווקת גפילטע היתה מצליחה בגדול. למה לטנף סתם?
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
