פרופיל אישי

'under 40': איילת נוף מנכ"לית משותפת ב'בלונד 2.0' עונה - 10 שאלות אישיות

איילת נוף מסבירה למה פייסבוק זה לא הכלי היחידי לשיווק ותקשורת במדיה החברתית, מגלה מי פתח לה את הדלת וגם - כלל אחד שהיא לא תפר לעולם
נועה שנהב | (4)

השבוע במדור 'under 40' של אתר אייס - איילת נוף, מנכ"לית משותפת ב'בלונד 2.0', והיא בת 36.

1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

אני חושבת שרשתות חברתיות "אקזוטיות" Pinterest, Quora, LinkedIn ורשתות חברתיות נוספות הן אנדר רייטד. אנשים נוטים לחשוב כי פייסבוק הוא הכלי היחידי לשיווק ותקשורת במדיה החברתית וזה ממש לא המצב. גם בלוגים כמו טאקרנץ', Mashable Huffington Post, הם אנדר רייטד. לבלוגים האלה יש מליוני קוראים חודשיים, כאלה שלעיתים נחשבים גם מובילי דעה ולמרות זאת עדיין יש כאלה שעדיין חושבים שהוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס חשובים יותר. לא כולם יודעים אבל להפינגטון פוסט של אריאנה הפינגטון יש יותר קוראים יחודיים בחודש מאשר לג'ורנל ולפוסט יחדיו.

2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

מותגים שחושבים שפרזנטור בדמות מגיש שעשועון טלוויזיה או סטנדאפיסט ישכנעו אותי לפתוח אצלם חשבון בנק או לקחת הלוואה על כרטיס האשראי. מותגים שחושבים כי פליט ריאליטי יוכל לשכנע אותי לקנות חולצה או יוגורט. אני כמו רוב האוכלוסיה בעולם מבצעת רכישות על סמך המלצות של חברים ואנשים אותם אני מכירה וכמובן שבשנים האחרונות אני מקבלת את ההמלצות הללו בזירות המדיה החברתית.

3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?

שהפכתי מ"וון וומן שוו" לסוכנות המדיה החברתית הבינלאומית החשובה בישראל.

4. כשאת לא בעבודה...

אפשר להגיד שאני תמיד בעבודה. "המדיה החברתית לא הולכת לישון" והרוב המוחלט של הלקוחות שלנו נמצאים בכלל בחו"ל בהפרשי שעות מהותיים. חוץ מזה אני מקפידה ללכת לחדר הכושר לפחות 4 פעמים בשבוע.

5. אם לא היית עוסקת בתקשורת, בטוח הייתי עוסקת ב:

ווטרינרית. אני מאד אוהבת חיות, כלבלבים בעיקר.

6. מי פתח לך דלת?

יעל וורשבסקי מנהלת השיווק לשעבר בחטיבת המחשבים של HP, שהיה לה את החזון להכניס פעילות מדיה חברתית למותג שנים לפני כולם. העבודה הנפלאה שעשינו עבור HP ישראל הביאה לנו גם את HP דרום אפריקה ואת HP טורקיה כלקוחות. לפני כשנה זכינו במכרז של HP לניהול המדיה החברתית של כל המדינות באגן הים התיכון, אפריקה והמזרח התיכון.

7. מהם מקורות ההשראה שלך?

אני חייבת לומר כי יוצא לי לפגוש על בסיס שבועי בין שלושה לחמישה יזמים חדשים (סטרטאפיסטים) אנשים שיש להם חלום וחזון לשנות את העולם אפילו בקצת, מהם מאוד קל לי לשאוב השראה.

8. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?

מאחר ואני עובדת בצמידות עם בן זוגי המכהן כמנכ"ל משותף, הכלל אותו אנחנו לעולם לא מפרים הוא "תמיד להביא הביתה את העבודה".

9. באיזה בית גדלת?

הבית שלי היה יחודי ומחולק לשניים. אבא שלי, עקיבא נוף, היה חבר כנסת וזמר והתגורר בישראל. אימי, מירה, הייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 1958 והתגוררה בארה"ב. למעשה חילקתי את זמני בין הבית בישראל שהיה מזרח תיכוני קלאסי, וממוקם ליד הבימה, לבין הבית בארה"ב, שהיה ממוקם במגדל אדיר בניו יורק.

10. הבלוג שאת לא מפספסת אף פוסט שלו:

טאקרנ'ץ. מבחינתי הוא הבלוג החשוב ביותר בעולם הטכנולוגיה. אני יכולה לסמוך עליהם שישאירו אותי מעודכנת בכל המתרחש בזירות היזמות, הטכנולוגיה והמדיה החברתית.

ושאלה נוספת מתבקשת עד מתי בלונדינית?

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שונרא 13/08/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    לא מבריקה במיוחד. סוכנות המדיה החברתית מספר אחת? נו באמת... אז את מנהלת כמה עמודי פייסבוק של כמה לקוחות, בדיוק כמו עשרות חברות בארץ. כולה בלונדינית עם שורשים שחורים... גברת נוף, 2.0 זה כבר לא חדשני
  • 3.
    יקי צימרמן צלם 12/08/2012 20:14
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה מה ללמוד בעולם המדיה החברית מאיילת גם כצלם אני ההתקדמות במידה החברתית חשובה
  • 2.
    12/08/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    Lol
  • 1.
    תותחית על!! (ל"ת)
    טליה 12/08/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.