פרופיל אישי

'under 40': עדי וגמן, סמנכ"לית השיווק בקפה ג'ו, והיא בת 29 - שאלון אישי

השבוע בפרופיל under 40 - עדי וגמן מקפה ג'ו. מה השורה הכי מפתיעה בקו"ח שלה (קשור לאספלט וזפת!), באיזה בית גדלה ועוד 8 שאלות אישיות
נועה שנהב | (26)

השבוע בפינת פרופיל 'under 40', עדי וגמן, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של רשת 'קפה ג'ו'.

1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

בתחום של רשתות הקפה, זו בלי ספק התחרות. הרבה אנשים לא מבינים כמה השוק הזה תחרותי. זה דורש הרבה חדשנות, יוזמה ותעוזה כדי להמשיך ולהחזיק מותג מוביל ולחדש ללקוחות.

2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

תקציבי שיווק עצומים. נכון, זה כיף לדעת שיש לך מספיק תקציב לעשות שיווק כמו בספרים, אבל זה עוד יותר כיף שאתה חייב להיות יצרתי ולהסתדר עם מה שיש לך. בגלל זה נקודת המוצא שלי בפגישות היא שאין, וכך אני מבטיחה שיתופי פעולה מוצלחים יותר, יצירתיות בתוך הארגון והנאה גדולה יותר כשזה מצליח.

3. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?

לפני 5 שנים ייסדתי חברת סטארט אפ של פרסונליזציה של תוכן. החברה לא הצליחה להתרומם - הפער בין הטכנולוגיה שהייתה קיימת לציפיות של הלקוחות. הרמתי ידיים מהר מדי. אני בטוחה שהיום הייתי עושה את זה אחרת. אולי גם היום הטכנולוגיה לא מספיקה, אבל כל היופי של בסטארט אפ, להקדים את זמנך. היום אני מבינה את זה.

4. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?

התקופה שבה התעסקתי בייעוץ לחברה בתחום של אספלט וזפת. מי שמכיר אותי, בקושי האמין איך הסתובבתי במפעל הזה עם החליפות שלי והפן.

5. כשאת לא בעבודה...?

בעיקר כושר מוקדם בבוקר או מאוחר בערב, ומבלה עם בעלי ועם חברים.

6. אם לא היית עוסקת בשיווק, בטוח היית עוסקת ב:

היום אני עוסקת במסגרת העבודה שלי גם קצת באיתור זכיינים ונכסים, בנדל"ן מסחרי. בלי ספק אם לא הייתי בשיווק, הייתי נכנסת יותר לעסקי הנדל"ן, זה מעניין אותי מאוד.

7. מי פתח לך דלת?

דודו וקנין, היום סמנכ"ל התקשורת של ערוץ 10. בזמנו היה סמנכ"ל אסטרטגיה בגיתם. דודו קיבל אותי לעבודה בפלנינג ונתן לי לעבוד עם מותגים חזקים כמו סלקום ושופרסל. הוא בחר צוות מרתק של אנשים שהיה מפרה לעבוד איתם ואנחנו ממש בקשר עד היום.

8. באיזה בית גדלת?

בבית של מנהלים: אבא הוא עצמאי, מנהל סוכנות לביטוח פיננסי, אמא שלי מנהלת בית ספר, אחי הקטן (היום בן 28) מנהל מוסד חינוכי. זה אומר הרבה דיונים ובית מאוד מכוון מטרה. גרנו בחיפה ובכל שבוע יצאנו לטיול אחר בארץ.

9. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?

בשלב כלשהו ארצה שוב לצאת לדרך עצמאית ולהקים סטארט אפ חדש, במקום זה שלא הצליח לפני כמה שנים. אני אוהבת את החופש ומאתגר אותי להקים משהו מאפס ולראות איך הוא גדל.

10 . האתגר הכי גדול בעבודה שלך

רשת קפה ג'ו גדלה בקצב מסחרר. 'דלק' רכשו אותנו וב-9 החודשים האחרונים הכפלנו את כמות הסניפים שלנו. המעבר מגוף בינוני לפעילות עם חברה גדולה מאוד וגידול מהיר, זה אתגר עסקי ושיווקי מטורף.

ואיך אפשר בלי לשאול: איך את אוהבת את הקפה שלך?

קפוצ'ינו איכותי. הרבה קצף.

* לפרופיל הקודם של 'under 40' - לחצו כאן

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    כל הכבוד היא תגיע רחוק (ל"ת)
    משה 30/07/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    מיכל 30/07/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    שימו לב שאפשר לראות את זה דרך מבנה התגובה, שהוא דומה בכולן. זה הכל.
  • הצחקת אותי 30/07/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    ועוד חוקרת את מבנה התגובות... ממש שרלוק הולמס. יש פה כמה אנשים שלא אוהבים אותה וכמה שכן, כמו כל בנאדם אחר ביקום.
  • מיכל 30/07/2012 16:47
    חתיכת היסטריים כולם.
  • 17.
    גורמת לי דחייה מלהיכנס לקפה ג'ו (ל"ת)
    קופימייקר 30/07/2012 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אביגיל 29/07/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
    זו הקריירה שלה? פלנרית בגיתם? והיציאות הפלצניות לא מוסיפות לה. בקיצור, תתבגרי
  • 15.
    לא מפתיע 29/07/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    גברים תמיד חושבים שהיא לא ראוייה. מה קרה ? פגעו לכם באגו. עדי וגמן, עלי והצליחי
  • 14.
    עדי בחורה מקסימה ומוכשרת ומקצוענית אמיתית (ל"ת)
    אחד שמכיר 29/07/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מני 29/07/2012 17:33
    הגב לתגובה זו
    עוד עשר שנים אולי נתגאה אם נגיע לגיל 30 עם עבודה באיסוף זבל. כולה שיווק ברשת קפה אחרי כשלונות בתחומים אחרים ,מה עשיתם ממנה ?
  • 12.
    יוסי כהן 29/07/2012 17:28
    הגב לתגובה זו
    לא מכיר אותך, אבל מכיר את האספסוף.. תתעלמי.
  • 11.
    נילס 29/07/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    ושייחנקו הקנאים! כל הכבוד לה!
  • 10.
    29/07/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    ברור למה זה לא הצליח
  • 9.
    29/07/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    רציתי להציע לג'ו שת"פ מעניין אז אני מבין שלרדת מזה, הודות לכתבה והתגובות :-)
  • 8.
    29/07/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    הייתי מלמדת אותה כמה דברים ביחסיי אנוש קפה ג'ו - היא עושה לכם רעאת זה כולם בתעשיה אומרים
  • 7.
    מישהו שהכיר אותה 29/07/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    את עדי הכרתי בקשר לשת"פ הבחורה הזאת היא בת אדם קרה,סנובית,מתנשאת ולא מקצועית אם נפגשים איתך בנושא שת"פ כבדי את מי שמולך !!!את לא מתאימה לרמה של קפה ג'ו שאגב בגללך אני אפילו לא שותה שם יותר ...
  • 6.
    דניאל 29/07/2012 16:41
    הגב לתגובה זו
    לא נחמדה לא נעימה רודה בעובדיה ובספקיה תפסנית תחת חייבת להראות שהיא יודעת הכל. במשך זמן קצר ביותר, צברה הרבה מאד אויבים בקפה ג'ו.
  • 5.
    צדק חברתי 2 29/07/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    המשפט הזה יושב בדיוק על גב' וגמן. אחת הנשים עם ה-attitude הכי מסריח בענף. לא נחמדה, ישירה (באופן השלילי), בוטה ומגעילה. היא מדברת בכתבה על רכישת קפה ג'ו ע"י דלק, מה שהיא והמנכ"ל של קפה ג'ו היו נגד העסקה והחיבור לתחנות הדלק.
  • 4.
    המש"קית 29/07/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    אכן בחורה ברמה. חריפה ביותר, תקתקנית ובעלת יחסי אנוש מצוינים. נשאר רק לקנא
  • 3.
    נראית בן אדם ברמה (ל"ת)
    יואב 29/07/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
  • אתם טועים, עושה נזק לג'ו (ל"ת)
    29/07/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    kfir 29/07/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    מה זה השטויות האלה? עד לאיפה אייס יכול להידרדר, ולמה זה אמור לעניין אותנו?
  • מיכאלה 29/07/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    גם סמנכ"ל שיווק ארומה מעניין אם הוא בן 29 ולקראת עתיד מזהיר
  • kfir 29/07/2012 16:57
    חידוש המאה. בכל אופן האתר הזה אמור להביא אם כבר ראיונות "עומק" עם אנשי תעשייה או ביצה או ברנז'ה ולא עם כל הכבוד אנשי מזון מהיר. זה כבר מביך. ומיכאלה אולי נפגעת כי את במקרה עדי וגמן או קשורה אליה? רחמים אליך.
  • 1.
    אחת שיודעת 29/07/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    גילך הצעיר בא לידי ביטוי בעיקר בתופעת ה"סגמת" שמורגשת בכל פעם שאת פונה לעובדים שלך או לאנשים עמם את עושה שת"פ. יש לי רק דבר אחד להגיד על זה: קארמה.
  • סגמת היתה לה כבר בדוץ (ל"ת)
    דוצניק 30/07/2012 22:20
    הגב לתגובה זו
  • דפנה 29/07/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    ולגבי הסטארט אפ הבא, תקראי לי, אני באה :)
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.