ניב חורש
צילום: יח"צ

פרופיל 'under 40': ניב חורש עונה ל-10 שאלות אישיות, ועוד אחת שמתבקשת

הפעם - המשנה למנכ"ל ראובני פרידן. מה היה רוצה למחוק מהקריירה, באיזה בית גדל, ומה העצה שהביאה לו את אשתו? וגם - הפרסומת האהובה עליו
נועה שנהב | (22)

חמישי בפינה של אייס 'פרופיל under 40' הוא ניב חורש, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום ראובני פרידן.

1. ההישג הכי משמעותי בקריירה בלי שום ספק - השותפות שלי בהובלת המהפך של ראובני פרידן. ממשרד במגמת ירידה, למשרד הפרסום של השנה ב-2011.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

2. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה? העזיבה של תקציב שירותי בריאות כללית לפני 3 שנים, אחרי שגיבשנו את אסטרטגיית "הכי טובה למשפחה" ויצרנו את השפה הפרסומית של חמודי שזכתה ועדיין זוכה להצלחה רבה. אינשאללה הם עוד יחזרו!

3. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך? שהייתה לי באסטה למכירת בוטנים מקורמלים במלבורן, אוסטרליה. מבחינתי זה היה בית ספר פרטי לאמנות השכנוע. מאז אני ממליץ לכל עובד שלי להתנסות במכירה ישירה.

4. כשאתה לא בעבודה...? מבלה עם המשפחה הקטנה שלי, בשכונה הקטנה שלנו - נוה צדק. מקפיד לצאת פעם-פעמיים בשבוע ומאוד אוהב להתפנק עם אשתי מול סדרות טובות.

5. מי פתח לך דלת? דני נטלר מגליקמן נטלר סמסונוב שקיבל אותי טרי מתרצה גרנות, וכמובן תרצה שפתחה לי דלת לעולם מרתק.

6. כשהיית קטן, מה רצית להיות כשתהיה גדול? בגיל 13, כילד בקיבוץ, קראתי את ספרו של דוד פוגל והבנתי שאני רוצה להיות קופירייטר ופרסומאי. מאז אני מאמין באינטואיציות שלי...

7. באיזה בית גדלת? אז זהו, שלא גדלתי בבית, אלא בבית ילדים. אני קיבוצניק מלידה, מקיבוץ דביר בדרום. לינה משותפת, שומרת לילה, הורים מארבע עד שמונה אחה"צ כל החבילה. ילדות שהשאירה אצלי אינסוף חוויות (וגם כמה צלקות).

8. מה העצה הכי טובה שקבלת בחיים? חברה משותפת של מירב אשתי ושלי יעצה לי איך לחזר אחריה. בדיעבד, העצות האלה עזרו לי להשיג את האישה שלי.

9. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך? זמן. רעיונות טובים צריכים זמן להבשיל ולצערי הזמן הפך להיות לוקסוס. כולם רוצים מהר. היום. עכשיו. הטכנולוגיה הרגה את הסבלנות.

10. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך? חשש מביקורת. לקוחות רבים מעדיפים לטשטש מסרים נוקבים ואמירות חזקות, מתוך פחד להכעיס קהלים מסוימים. מניסיון של עשרות קמפיינים כאלה, אני יכול להעיד שהחשש מיותר ומסרס. הקהל אינטילגנטי וכל עוד המסר רלוונטי, כמות התלונות אפסית. להיפך, קמפיינים שמעוררים שיחה הם לרוב אפקטיביים.

ועוד שאלה שאי אפשר שלא לשאול פרסומאי:

הפרסומת האהובה עלייך? "בחרתי בקמפיין בינלאומי של דומינוס פיצה מ-2010, שנקרא Turnaround. מה שהדהים אותי במהלך הזה היה שדומינוס הודתה בפומבי שטעם הפיצות שלה לא מספיק טוב, ולכן היא החליטה לשדרג אותן. הכנות הזו יצרה הזדהות והערכה חסרות תקדים כלפי המותג והעלתה אותו מחדש על מסלול צמיחה. המהלך הזה לימד אותי שהאמת, קשה ככל שתהיה, מעניקה לפרסום כוח אדיר. מהלכים כמו 'להעביר את דביר' ו'הסקפט'" שיצרנו הושפעו מהגישה הזו".

לכתבות הקודמות בפרופיל 'under 40' - לחץ כאן

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    מכיר אותו 08/06/2015 02:05
    הגב לתגובה זו
    אפס ביחסי אנוש, לקקן לקוחות קלאסי.
  • 18.
    איש מקצוע מצוין (ל"ת)
    איריס 23/07/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אבל אהבתי את התשובות (ל"ת)
    לא מכירה אותו 23/07/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מכיר את ניב. מדובר במקצוען. (ל"ת)
    דוד 23/07/2012 07:58
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    קיבוצניק 23/07/2012 07:46
    הגב לתגובה זו
    למדתי עם ניב בתיכון "מבואות הנגב". ידענו כבר אז שיגיע רחוק!
  • 14.
    דרור 22/07/2012 23:44
    הגב לתגובה זו
    תמשיך קדימה גבר! כל הכבוד!
  • 13.
    עמית לשעבר 22/07/2012 21:58
    הגב לתגובה זו
    האם אתה זוכר את ראיון העבודה שעשית לי? ישבת מולי במבט זחוח, הסתכלת לי בעיניים ובלי למצמץ אמרת "זה לא ברמה". מעניין שמה שהיה "לא ברמה" בשבילך, היה מצוין למשרדים הכי גדולים. חבל ששכחת את מה שתרצה לימדה אותנו: "קודם כל תהיו בני אדם"
  • 12.
    אני רק שאלה! 22/07/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    או שהתכוונת לאוגליבי
  • דוד 23/07/2012 07:48
    הגב לתגובה זו
    "אמא שלי היתה אומרת ששום דבר לא ייצא ממני, אז בסוף נהייתי פרסומאי"
  • 11.
    רונית 22/07/2012 21:20
    הגב לתגובה זו
    ניב אחד מאנשי הפרסום המוכשרים בארץ. גם מבין שיווק וגם שחקן נשמה. שאפו.
  • 10.
    גיא 22/07/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
    יופי של פרופיל. בכנות, נהניתי לקרוא. לא מצליח להבין את הרוע בענף הזה. בהצלחה לניב ולראובני פרידן!
  • 9.
    אייל 22/07/2012 18:50
    הגב לתגובה זו
    אני מפרגן לניב חורש. הוא באמת שותף למהפך גדול מאוד בראובני פרידן. מצד שני אסור לשכוח וחייבים לומר שניב חורש הוא חלק מענף שוקע.ענף שהפך בעשור האחרון משותף אסטרטגי מוביל ודומיננטי ללקוח, לספק, לפעמים משני של מחלקת השיווק. אני לא בטוח שלפני עשר או או שני עשורים, דמות כמו ניב חורש הייתה מגיעה לאיפה שהיא הגיעה. אני לא בטוח שבעידן שבו אנשים כמו אודי פרידן ומשה ראובני היו שכירים בכירים, ניב חורש היה מתברג כל כך גבוה. ועדיין מפרגן
  • 8.
    שרון 22/07/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם בן 37 ומשנה למנכ"ל של אחד המשרדים הגדולים אני אנשים מבוגרים ממנו בשנתיים שעדיין מחכים לקידום לקופי בכיר תתקדמו..
  • 7.
    עדי 22/07/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף מישהו שיודע מה הוא עושה והמילים הופכות למעשים!!
  • 6.
    השאלה המתבקשת היא הו דה פאק איז ניבחורש? (ל"ת)
    שלומית 22/07/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איזה צנון (ל"ת)
    אלברט פירות 22/07/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אתם תראיינו גם סטרייטים? (ל"ת)
    אילן 22/07/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שמוליק 22/07/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
    מזל שאודי אוהב אותו...
  • 2.
    תותח והכי חשוב איש צנוע! (ל"ת)
    אמילי 22/07/2012 15:29
    הגב לתגובה זו
  • אובדת לשעבר 22/07/2012 20:30
    הגב לתגובה זו
    חורש לא מקסים ובטח שלא צנוע, אז אל תפרגנו סתם, כולם בענף יודעים שמדובר באחד הנפוחים שיש ולזה תוסיפו יחס מזעזע וחסר רגישות לעובדים, מי שעובד בראובני יודע על מי אני מדברת.. הוא איש מקצוע מצויין, אבל מבחינה אנושית מזעזע
  • 1.
    תותח (ל"ת)
    לקוחה 22/07/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
  • מוכשר ואדם מקסים. אין הרבה כאלה בתחום! (ל"ת)
    לקוחה לשעבר:) 22/07/2012 18:43
    הגב לתגובה זו