פרופיל 'under 40': ניב חורש עונה ל-10 שאלות אישיות, ועוד אחת שמתבקשת
חמישי בפינה של אייס 'פרופיל under 40' הוא ניב חורש, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום ראובני פרידן.
1. ההישג הכי משמעותי בקריירה
בלי שום ספק - השותפות שלי בהובלת המהפך של ראובני פרידן. ממשרד במגמת ירידה, למשרד הפרסום של השנה ב-2011.
2. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
העזיבה של תקציב שירותי בריאות כללית לפני 3 שנים, אחרי שגיבשנו את אסטרטגיית "הכי טובה למשפחה" ויצרנו את השפה הפרסומית של חמודי שזכתה ועדיין זוכה להצלחה רבה. אינשאללה הם עוד יחזרו!
3. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
שהייתה לי באסטה למכירת בוטנים מקורמלים במלבורן, אוסטרליה. מבחינתי זה היה בית ספר פרטי לאמנות השכנוע. מאז אני ממליץ לכל עובד שלי להתנסות במכירה ישירה.
4. כשאתה לא בעבודה...?
מבלה עם המשפחה הקטנה שלי, בשכונה הקטנה שלנו - נוה צדק. מקפיד לצאת פעם-פעמיים בשבוע ומאוד אוהב להתפנק עם אשתי מול סדרות טובות.
5. מי פתח לך דלת?
דני נטלר מגליקמן נטלר סמסונוב שקיבל אותי טרי מתרצה גרנות, וכמובן תרצה שפתחה לי דלת לעולם מרתק.
6. כשהיית קטן, מה רצית להיות כשתהיה גדול?
בגיל 13, כילד בקיבוץ, קראתי את ספרו של דוד פוגל והבנתי שאני רוצה להיות קופירייטר ופרסומאי. מאז אני מאמין באינטואיציות שלי...
7. באיזה בית גדלת?
אז זהו, שלא גדלתי בבית, אלא בבית ילדים. אני קיבוצניק מלידה, מקיבוץ דביר בדרום. לינה משותפת, שומרת לילה, הורים מארבע עד שמונה אחה"צ כל החבילה. ילדות שהשאירה אצלי אינסוף חוויות (וגם כמה צלקות).
8. מה העצה הכי טובה שקבלת בחיים?
חברה משותפת של מירב אשתי ושלי יעצה לי איך לחזר אחריה. בדיעבד, העצות האלה עזרו לי להשיג את האישה שלי.
9. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
זמן. רעיונות טובים צריכים זמן להבשיל ולצערי הזמן הפך להיות לוקסוס. כולם רוצים מהר. היום. עכשיו. הטכנולוגיה הרגה את הסבלנות.
10. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
חשש מביקורת. לקוחות רבים מעדיפים לטשטש מסרים נוקבים ואמירות חזקות, מתוך פחד להכעיס קהלים מסוימים. מניסיון של עשרות קמפיינים כאלה, אני יכול להעיד שהחשש מיותר ומסרס. הקהל אינטילגנטי וכל עוד המסר רלוונטי, כמות התלונות אפסית. להיפך, קמפיינים שמעוררים שיחה הם לרוב אפקטיביים.
ועוד שאלה שאי אפשר שלא לשאול פרסומאי:
הפרסומת האהובה עלייך?
"בחרתי בקמפיין בינלאומי של דומינוס פיצה מ-2010, שנקרא Turnaround. מה שהדהים אותי במהלך הזה היה שדומינוס הודתה בפומבי שטעם הפיצות שלה לא מספיק טוב, ולכן היא החליטה לשדרג אותן. הכנות הזו יצרה הזדהות והערכה חסרות תקדים כלפי המותג והעלתה אותו מחדש על מסלול צמיחה. המהלך הזה לימד אותי שהאמת, קשה ככל שתהיה, מעניקה לפרסום כוח אדיר. מהלכים כמו 'להעביר את דביר' ו'הסקפט'" שיצרנו הושפעו מהגישה הזו".
- 19.מכיר אותו 08/06/2015 02:05הגב לתגובה זואפס ביחסי אנוש, לקקן לקוחות קלאסי.
- 18.איש מקצוע מצוין (ל"ת)איריס 23/07/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 17.אבל אהבתי את התשובות (ל"ת)לא מכירה אותו 23/07/2012 10:16הגב לתגובה זו
- 16.מכיר את ניב. מדובר במקצוען. (ל"ת)דוד 23/07/2012 07:58הגב לתגובה זו
- 15.קיבוצניק 23/07/2012 07:46הגב לתגובה זולמדתי עם ניב בתיכון "מבואות הנגב". ידענו כבר אז שיגיע רחוק!
- 14.דרור 22/07/2012 23:44הגב לתגובה זותמשיך קדימה גבר! כל הכבוד!
- 13.עמית לשעבר 22/07/2012 21:58הגב לתגובה זוהאם אתה זוכר את ראיון העבודה שעשית לי? ישבת מולי במבט זחוח, הסתכלת לי בעיניים ובלי למצמץ אמרת "זה לא ברמה". מעניין שמה שהיה "לא ברמה" בשבילך, היה מצוין למשרדים הכי גדולים. חבל ששכחת את מה שתרצה לימדה אותנו: "קודם כל תהיו בני אדם"
- 12.אני רק שאלה! 22/07/2012 21:45הגב לתגובה זואו שהתכוונת לאוגליבי
- דוד 23/07/2012 07:48הגב לתגובה זו"אמא שלי היתה אומרת ששום דבר לא ייצא ממני, אז בסוף נהייתי פרסומאי"
- 11.רונית 22/07/2012 21:20הגב לתגובה זוניב אחד מאנשי הפרסום המוכשרים בארץ. גם מבין שיווק וגם שחקן נשמה. שאפו.
- 10.גיא 22/07/2012 19:20הגב לתגובה זויופי של פרופיל. בכנות, נהניתי לקרוא. לא מצליח להבין את הרוע בענף הזה. בהצלחה לניב ולראובני פרידן!
- 9.אייל 22/07/2012 18:50הגב לתגובה זואני מפרגן לניב חורש. הוא באמת שותף למהפך גדול מאוד בראובני פרידן. מצד שני אסור לשכוח וחייבים לומר שניב חורש הוא חלק מענף שוקע.ענף שהפך בעשור האחרון משותף אסטרטגי מוביל ודומיננטי ללקוח, לספק, לפעמים משני של מחלקת השיווק. אני לא בטוח שלפני עשר או או שני עשורים, דמות כמו ניב חורש הייתה מגיעה לאיפה שהיא הגיעה. אני לא בטוח שבעידן שבו אנשים כמו אודי פרידן ומשה ראובני היו שכירים בכירים, ניב חורש היה מתברג כל כך גבוה. ועדיין מפרגן
- 8.שרון 22/07/2012 17:22הגב לתגובה זוהבנאדם בן 37 ומשנה למנכ"ל של אחד המשרדים הגדולים אני אנשים מבוגרים ממנו בשנתיים שעדיין מחכים לקידום לקופי בכיר תתקדמו..
- 7.עדי 22/07/2012 17:21הגב לתגובה זוסוף סוף מישהו שיודע מה הוא עושה והמילים הופכות למעשים!!
- 6.השאלה המתבקשת היא הו דה פאק איז ניבחורש? (ל"ת)שלומית 22/07/2012 16:45הגב לתגובה זו
- 5.איזה צנון (ל"ת)אלברט פירות 22/07/2012 16:43הגב לתגובה זו
- 4.אתם תראיינו גם סטרייטים? (ל"ת)אילן 22/07/2012 15:56הגב לתגובה זו
- 3.שמוליק 22/07/2012 15:33הגב לתגובה זומזל שאודי אוהב אותו...
- 2.תותח והכי חשוב איש צנוע! (ל"ת)אמילי 22/07/2012 15:29הגב לתגובה זו
- אובדת לשעבר 22/07/2012 20:30הגב לתגובה זוחורש לא מקסים ובטח שלא צנוע, אז אל תפרגנו סתם, כולם בענף יודעים שמדובר באחד הנפוחים שיש ולזה תוסיפו יחס מזעזע וחסר רגישות לעובדים, מי שעובד בראובני יודע על מי אני מדברת.. הוא איש מקצוע מצויין, אבל מבחינה אנושית מזעזע
- 1.תותח (ל"ת)לקוחה 22/07/2012 15:24הגב לתגובה זו
- מוכשר ואדם מקסים. אין הרבה כאלה בתחום! (ל"ת)לקוחה לשעבר:) 22/07/2012 18:43הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
