16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האוזר לא מרפה: "הבורסה בת"א במצב של קרב על הבית - זה להיות או לחדול"

יו"ר רשות ני"ע בכנס בקרייה האקדמית אונו: "בניתוח של 10 שנים, מחזורי המסחר בת"א ירדו פחות לעומת העולם". מצב הבורסה בהסתכלות קדימה? צפו בתוצאות סקר
 |  86
לא מרפה
Share
מצבה של הבורסה ממשיך להחמיר אבל יו"ר רשות ניירות ערך, שמואל האוזר, מסרב להישמע פסימי. בכנס שוק ההון של הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, האוזר אמר באופן נחרץ כי השינוי המבני בבורסה, בדומה לאלו מעבר לים, צפוי לשנות את התמונה הכללית.


"יש שם לאחת הבעיות הכאובות שלנו בבורסה וזה צרוף המלים' הבורסה מתייבשת'. בעיני הוא צרוף בלתי נסבל. אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים ולחשוב שיהיה בסדר. אני מאמין שהבורסה לא רק שלא סיימה את התפקיד שלה במשק אלא שזה עניין של זמן עד אשר תחזור להיות קטר המשק, והסיבה לכך פשוטה: הצורך של בעל עסק להתפתח מלבד הון בנקאי נותר כשהיה והבורסה היא פתרון מצוין בשבילו. הבורסה היא המפתח להורדת מחיר ההון. אלמלא הבורסה לא היו מגלים גז בישראל ולא היו מקימים את טבע".

"הקרב של היום הוא הקרב על הבית, קרב בלימה במטרה למנוע מחברות להימחק מהמסחר בתל אביב, זה להיות או לחדול. הקרב של מחר הוא הצורך להמציא מחדש את הבורסה. תארו לכם תסריט דמיוני בו חברות כמו טבע, אופקו, נייס או פריגו בוחרות למחוק את עצמן מהבורסה. האם זה באמת דימיוני שחברות יחשבו שאין עתיד בבורסה? נדמה לי שאין צורך להרחיב באיום למשק ולחברה בישראל. אם חברות מסוגן יחליטו שנמאס להן אנו חשופים לפיטורים ופגיעה במשק הישראלי. מצד שני, תארו לכם חברות כמו מלאנקוס, סייבר ארק, מוביליי ועוד שירשמו בישראל. לו החברות הללו היו מגיעות לבורסה בתל אביב שווי השוק כולו היה גדל ב-60%. במקום זאת עשרות חברות טכנולוגיה פנו לגייס שלא בישראל. אלו הנושאים שמדירים שינה מעיני. כדי שהבורסה תהיה קטר הצמיחה לא די בהתבוננות צרה על הרגולציה או להקים עוד ועדה, אלא צריך ללכת לבדוק האם לא הגזמנו מדי".
 

"אחד המיתוסים מדבר על מספר גדול יחסית של החברות שנמחקו לעומת העולם, אבל במציאות מדובר ברוב של חברות שהתמזגו או הגיעו לסוף דרכן. לשם השוואה, מספר החברות בארה"ב הצטמצם ב-50% מאז 1996 והוא נמוך מזה שהיה ב-1976. יחד עם זאת, בת"א אין כמעט הנפקות חדשות בניגוד לארה"ב ובריטניה. כאשר אנו מדברים על הבעיה של מחיקת חברות אי אפשר שלא לדבר על מחזורי המסחר. בניגוד למה שחושבים בפרספקטיבה של 10 שנים, מחזורי המסחר בישראל ירדו פחות לעומת העולם"."מאז שנת 2014 רשות ניירות ערך אישרה למעלה מ-100 הקלות רגולטוריות כמו בסיום חובות דיווח, הקלות ליועצי השקעות, הקלות לאכיפה מנהלית ועוד ועוד. אין תכנית הקלות שכזו אצל אף גוף ממשלתי אחר. המסה הגדולה של ההקלות אושרה, את ה-10% הנותרים בכוונתנו להשלים ברבעון הרביעי של השנה. אבל זה לא מספיק. יש צורך דחוף לשנות את הדינמיקה השלילית בשוק ההון כדי שחברות תרצנה לפעול בישראל. אנו זקוקים להכרה בחשיבות של היזמים למשק, אנו זקוקים לשינוי השיח של הפעילים בשוק ההון, עורכי הדין ורואי החשבון... אנו זקוקים לשינוי השיח כדי למנוע מצב שהישראלים מממנים פעילות עסקית של חברות ישראליות בלונדון או אירופה במקום בישראל"."כאשר משווים את פוטנציאל המסחר לעולם רואים שבתל אביב הוא רחוק ממיצוי. עובדה נוספת, היא שרוב הבורסות בעולם עברו תהליך של שינוי מבני, וזו לא הפרטה. בעבודה של ועדת בן חורין הצביעו על השינוי המבני כזה שהביא להגדלת המסחר בבורסה. אני חושב שהעקרונות שהותוו בהצעת החוק יש להן חשיבות מכמה סיבות. האחת, הפרדה בין בעלות לחברות. הבנקים והמוסדיים הם אלה שמחזיקים את הבורסה ולכן באופן טבעי יש סוג של ניגוד עניינים, סוג של נכות... ולכן אנו חושבים שהפרטה שתבטל את ניגודי העניינים משום שהבעלים לא יהיו אלה שמספקים את שרותי המסחר – זה ישנה את התמונה. בישראל יש מספק קטן ביותר של חברי בורסה, בטח לעומת העולם. אני צופה הורדה של 25% בעמלות עם כניסתם של חברי בורסה נוספים שיביאו עמם פעילות".

"התהליך העמוק והיסודי שעשינו העלו בעיני 3 תובנות. האחת, אין פתרון קסם. השנייה, כדי לעשות את השינוי אין מנוס מטיפול שורש מהמסד ועד הטפחות. התובה השלישית היא שהבורסה בתל אביב היא אי בודד ואין מצב שהיא לבדה תשכון. בעידן הנוכחי בורסות משתמשות בטכנולוגיה אחת של השנייה, יוצרות ממשקים משותפים ולכן בורסות שלא ישתפו פעולה בעתיד ספק אם תהיה להן זכות קיום".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

86 תגובות ב-80 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
80 להוריד מס על הבורסה 22/09/2016 12:46 למה הכנסות משכר דירה ממוסות 10% והבורסה 25%?
הטיפשות של הכחלוניזים המכוער זועק לשמים - כך, במקום מס על דירה שלישית צריך לתקן את פקודת מס ההכנסה ולקבוע שהכנסה משכר דירה למשל מעל 15,000 ש"ח תמוסה ב40% מס. כיום קבלנים רבים משאירים לעצמם דירות ומשלמים על הכנסות עתק 10% מס. בעוד כל עם ישראל שמשקיע בבורסה משלם 25%. כך, יוצר האוצר, בו יושבים טיפשים צעירים שיהירותם וההיבריס שלהם מרקיע שחקים, מצב בו במקום להפנות כספים להשקעות בשוק ההון האוצר בעצמו דוחף את הציבור להשקיע בשוק... הנדל"ן, ובכך להעלות את מחירי הדירות. הפיתרון כל כך קל עד שברור שהכחלון הפופוליסטי שעסוק בהסתה והסיכסוך בין אזרחי ישראל, לא יעשה כלום וימשיך להמציא מיסים מטופשים על ימין ועל שמאל
79 להוריד מס על הבורסה 22/09/2016 12:14 למה הכנסות משכר דירה ממוסות 10% והבורסה 25%?
הטיפשות של הכחלוניזים המכוער זועק לשמים - כך, במקום מס על דירה שלישית צריך לתקן את פקודת מס ההכנסה ולקבוע שהכנסה משכר דירה למשל מעל 15,000 ש"ח תמוסה ב40% מס. כיום קבלנים רבים משאירים לעצמם דירות ומשלמים על הכנסות עתק 10% מס. בעוד כל עם ישראל שמשקיע בבורסה משלם 25%. כך, יוצר האוצר, בו יושבים טיפשים צעירים שיהירותם וההיבריס שלהם מרקיע שחקים, מצב בו במקום להפנות כספים להשקעות בשוק ההון האוצר בעצמו דוחף את הציבור להשקיע בשוק... הנדל"ן, ובכך להעלות את מחירי הדירות. הפיתרון כל כך קל עד שברור שהכחלון הפופוליסטי שעסוק בהסתה והסיכסוך בין אזרחי ישראל, לא יעשה כלום וימשיך להמציא מיסים מטופשים על ימין ועל שמאל
78 לפיד וכחלון רק נזק 22/09/2016 11:17 החוק של לפיד הרס את הבורסה נימנה מי לבצע פעולות (ל"ת)
77 הרסתם את הבורסה 22/09/2016 11:13 תבטל את החוק של לפיד מחזור שנתי 800 אלף דוך למס הכנסה (ל"ת)
76 בן אהרון 22/09/2016 09:43 יודעים מה הפתרון, שיטת כחלון: 35% מס במקום 25%
מה שלא מצליח עם מס נמוך, יצליח עם מס גבוהה !!! בדירות המס מצליח, בטוח שיצליח גם בבורסה. צריך להודות, כחלון ממש מבריק ברעיונות המיסויי, צריך ללמוד ממנו !!! תנו לו שנה לנהל את הבורסה, אם הוא לא יצליח הוא מתפטר !!! לא צודק ???
75 סבי אל נקווה 22/09/2016 09:25 האוזר אתה מנותק!!!!!
בחיים לא הבנת נפשו של פעיל/סחור בשוק ההון. כל מה שאתה יוזם ורגולציות זה למען התמימים. אבל מה למען הסוחרים שעזבו,הפעילים שנתנו עמלות לבורסה וכעת היא מפסידה. צריך להיות צודק או חכם?
74 שרה 22/09/2016 09:15 תחדלו!
אתם לא יותר מפגר מת אז כדאי שתחדלו. כך נחסוך גם את משכורות הענק שאתם מקבלים ונמשיך להשקיע בעולם!!!
73 בורסה מיותרת יש נדלן 22/09/2016 09:14 רק הורדת מס רווח הון ל 10-15% והשוואת מס לנדלן תעזור
העיוות הזה ישל 0 מס על נדלן (ללא סיכון) ו 25% על רווחי הון (סיכון מקסימלי) יצר בועת נדלן לא נישלטת ובורסה לא רלוונטית. המצב הזה כל0כך ברור ואני לא מבין למה מתעסקים בזוטות ולא מטפלים בבעיה האמיתית.
72 יאיר 22/09/2016 00:06 המלך ערום
אני במקומו הייתי מתחבא במקום לצאת בהכרזות מנותקות כל יום. הבורסה נהרסה בגלל שתי סיבות: סגנון הרכולציה של רשות ניירות ערך שממש לא מבינה איך פועל שוק הון וכמה חשובים מנהלי התחקים הקטנים שהם נשמת אפה של בורסה. הסיבה השנייה היא המס הגבוה שעלה בגלל דימגוגיה של פוליטקאים.יושב ראש הרשות פשוט טומן את ראשו בחול ולא אומרנאת האמת אפילו לעצמו.
71 סוחר 21/09/2016 18:43 לך הביתה האוזר, פגעת בפרנסה של אלפי פעילים בשוק ההון (ל"ת)
70 אנונימי 21/09/2016 18:43 השקעתי קצת בקרן נאמנות עם דמי ניהול גבוהים
בקיצור אם כוללים מס 25% ודמי ניהול אז ב 3 שנים שהקרן עשתה 30 אחוז, אצלי בנטו בכיס אחרי ההוצאות הנ"ל נשאר 40% מהרווח. 60%!!!!!! מהרווחים שלי הולך פייפן קפוט...לכיס שונה משלי.
69 המלך עירום 21/09/2016 17:59 לא יאומן האיש עיוור לגמרי
הבנאדם חי בללה לנד מדבר על מצב הבורסה ועל הבורסות בעולם וכל מיני שטויות כאילו אין לו שום קשר למצב. יאאלה עוף הביתה האוזר הרסת כל חלקה טובה..עודף רגולציה שלך העלים את מנהלי התיקים הקטנים והשאיר מפלצותשבקושי סוחרות גורם לחברות טובות להמחק (כי לגרועות אין ברירה) הבקיצור אתה אדם מנותק והזוי ..הבורסה תמשיך להתייבש כל עוד תמשיך עם הרגולציה. האשם העיקיי במצב הבורסה היא הרשות
68 Disturbed 21/09/2016 17:47 אנסתם אותנו עם ה25% מס
חבורה של מושחתים
67 לא חשוב 21/09/2016 17:05 אוזר מאז אתה בא מצב בבורסה התחיל להידרדר
ותפסיק למכור לוקשים תשים מפתחות ותעוף מהעיניים שלנו
66 מסיקה 21/09/2016 16:48 בחינם לא הייתי משקיע כאן
לייבש עד מוות!!! לא להשקיע כאן!!!! בחינם לא הייתי נוגע כאן בשוק אפילו אם היו משלמים לי
65 איל 21/09/2016 16:45 עודף שליטה הורס את הבורסה !!! גם עודף האופציות
האוזר, אתה לא מבין ולא הפנמת עקרונות חשובים לשון הון בריא. 1. לחייב בעלי שליטה למכור אחזקותיהם לאורך השנים - זה מוריד את יכולתם לקנות חברות החוצה ומגדיל את הסחירות 2. לצמצם את האופציות. לבטל השבועיות ולצמצם למינימום את האופציות האחרות 3. לצמצם משמעותית את יכולות השורט
64 אורן 21/09/2016 16:27 קרב על הבית!! מה אתה עושה למען הבורסה? חוץ מלדבר (ל"ת)
63 משקיע וותיק 21/09/2016 16:02 לא לעשות רישום כפוי של חברות בבורסה בארץ
זה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של הבורסה. לרשום חברה בעל כורחה בבורסה רק שיהיה אפשר לסחור במניה מבלי שאין לחברה הזו שום זיקה לישראל ושום מחויבות כלפי הבורסה בארץ זה בסופו של דבר עוול למשקיעים ויותר יזיק מאשר יועיל. יש להוריד את המס על הבורסה , להוריד מס חברות משיעור 25 אחוז ל -20 אחוז על מנת למשוך חברות להשקיע פה. לבטל את מס המחזור על סוחרים בגובה 800 אלף ש"ח בשנה. להוריד את סכום הקניה המינמלי לרכישת נירות ערך, לדוגמא מדוע לרכוש מניית מעוף צריך מינמיום 5000 ש"ח ? מדוע אי אפשר לקנות גם ב -100 ש"ח ? , סכום עסקה מינמאלי יגרום לריבוי עסקאות וכך יגדיל את המחזור , ההפרש בין מחיר ההיצע ולבין מחיר הביקוש יצטמצם ויוריד מכח המכונות שתופסות שורות ומתחרות בך במקום לבצע את התפקיד שלהן שזה לספק נזילות. להוריד את עמלות הקניה ובמיוחד את מחיר המינמום לביצוע עסקה כך שיהיה אפשר לבצע עסקאות גם בסכומים נמוכים יותר. אפשר יהיה לתת זיכוי במס לכמה שנים או הנחות מיוחדות לחברות חדשות שנרשמות בבורסה. לקנוס חברות ישראליות שיוצאות החוצה מתחומי ישראל. בקיצור לעשות פה טוב לחברות ולמשקיעים , זה מה שיביא למהפך.
62 חכם מיימון 21/09/2016 14:57 הבורסה סיימה את דרכה - בלון נפוח שיילך וייעלם. (ל"ת)
61 יצחק 21/09/2016 14:49 כישלון
אני לא מבין בכול חברה עסקית נורמלית המנכ"ל היה הולך הבייתה וגם היו"ר . למה האוזר לא הולך הבייתה הרי הוא נכשל כול היום מחפש מנהלי תיקים שסרחו ומתפאר בזה שהוא האביר הלבן ששומר על הציבור כאשר הבורסה גוססת אין חברות חדשות כולם בורחים כול המשק חי על הלוואת ומכאן הצריכה . הבייתה
60 מעוף 2000 21/09/2016 14:28 כשהכותרות זועקות... אולי מהפך?
מעוף 2000
59 scomix 21/09/2016 14:16 שפה של בועת הנדל"ן כמשל לבורסה
היו ימים בהם הנגיד סטן לי (אה לא, התבלבלתי עם הפנטזיונר ההוא מהקומיקסים) התכוונתי הנגיד סטנלי פישר דיבר סחור סחור סביב סביב ופחד להשתמש במילה "בועה" לגבי הדיור...עד שיותר לא יכל לברוח מזה....כשהנזק כבר גלוי וכמעט חסר תקנה אם בכלל נחזור לבורסה-כיום מפחדים להשתמש במילים "שחקנים ואופציות מעו"ף" בדיבורים על מצב הבורסה ולא מסבירים מספיק איך פועלם פוגע בבורסה המסכנה שלנו...מתי יתחילו לאזור אומץ לדבר בגלוי על השחקנים באופציות המעו"ף? כשהנזק כבר יהיה גדול מדי. חיים ומוות ביד הלשון
58 אייס מן 21/09/2016 14:02 כישלון
אתם רודפים את השחקנים הקטנים בבורסה וזה היה המנוע צמיחה של הבורסה כמו בכלכלה שהברוקרים הקטנים מפחדים מה מותר ומה אסור שוק בלי שחקני משנה מת מת מת
57 לא לבזבז זמן 21/09/2016 13:59 להוריד מיסוי לפני הקמת ועדות
להטיל מס על נדלן ובמקביל להוריד מס בשוק ההון מהר לפני שהשוק יתיבש. לפחות עד ששוק ההון והנדלן יתיצבו.
56 עמי 21/09/2016 13:58 הנשמה בבקבוקי חמצן נקי ועשיר
יש לדעתי ללחוץ באופן רציף מצידם של בעלי התפקידים ,באופן מתמיד וללא מנוח עד שבאוצר, וברשות המיסים, ובבנק ישראל, יבינו שעם בורסה חולה עד חולה מאוד, ובלי כח משיכה, היא תגסוס בציר הזמן, והסקר שלכם מוכיח זאת ,יותר מ50% פסימיסטים.ניתן להתחיל בטיפול נמרץ על ידי הורדת המס על רווחים(מתי אנשים הרוויחו לאחרונה מהשקעותיהם).מס של 15% בשלב א ,יתן תמריץ ,ובהמשך להשוות אותו למס המוטל על משכירי דירות של 10%
55 בנימין 21/09/2016 13:32 האוזר- נכשלת, הגיע הזמן שתחזור לאקדמיה
פעם זה לבנון אשמה, אחריה ביינהרט נויבך לא מדברים בינהם, ורק אתה ממשיך להיכשל בתפקידך. תחזור לאונו ללמד משפטים וצא לנו מהוריד.
54 בר 21/09/2016 13:31 איחולי לשנה החדשה
אני מאחל לנו לשנה החדשה שהבורסה תיסגר במהרה בימינו וכל הגנבים יחפשו עבודה
53 פאר 21/09/2016 13:31 תפסיק לטמטם אותנו
רוצה סיבות למה לא כדאי להשקיע בבורסה 1, כל בוקר נפתח המסחר 0,1 למטה או למעלה. זה אומר שהנוכלים יש להם שליטה מלאה 2, 25 אחוז מס. 3, 800 מס מחזור 4, מחירי מניות מנופחים 5, אתרי אינטרנט של הבנקים קורסים בדיוק שצריכים אותם 6, הממשלה לא תשים לב עד שתשבית את הבורסה לשבוע ימים.
52 חני 21/09/2016 13:24 בורסה
עד שלא יעופו כל הבכירים שמרויחים משכורות גזל כולל האוזר הבורסה תמשיך בתרדמת שלה
51 אילן 21/09/2016 13:24 למר האוזר
בתחילה סיפרת סיפור על סיפולקס,אחרי זה סיפרת על קהילת שוק ההון שעסוקה בהוצאת סרה על השוק ועכשיו אתה ממשיך עם הדמגוגיה הבלתי נפסקת שצריך וצריך וצריך אבל בתכלס סיימת קדנציה של 5 שנים הכי גרועות שהיו בשוק ההון ועכשיו קבלת עוד 3 שנים להמשיך בתפקיד וזה נהיה רק יותר גרוע אז אולי כדאי שתסיק מסקנות ותתפטר ותודיע שנכשלת ויבוא אולי מישהו אחר שישנה את דרכך הלא מוצלחת לפי כל קנה מידה,זו לא בושה להודות בכישלון ולהמשיך הלאה חזרה לאקדמיה. דרך אגב אתה הדוגמא הקלאסית על הפערים בין אלה שנמצאים במגדל השן ואינם מבינים את הפרקטיקה היומיומית של הביזנס
50 אשר 21/09/2016 13:11 מלאנוקס
החזירו דחוף את מלאנוקס לישראל כל יום מסחר של 40 מיליון דולר .מה איכפת לכם כמה מרוויח וולדמן !!
49 אל תחפשו מתחת לפנס 21/09/2016 13:11 תורידו את מס על הרווחים ותראו את השינוי מיידית. אין פי (ל"ת)
48 טפיל 21/09/2016 13:09 הרסת כל חלקה טובה (ל"ת)
47 אין במה להשקיע 21/09/2016 12:57 הפוליטקאים הטיפשים התערבו בשוק ההון והפילו את המניות
אם יחימוביץ שטוענת שהיא מבינה בכלכלה יותר מכל הפוליטקיאים עם השכלה במדעי ההתנהגות וקשרים בתקשורת . אומרת שמי שמשקיע במניות הגז הוא מהמר. ואם ביבי הוכיח שהוא נחוש חלשלוש שטוב בדיבורים ואפס במעשים. מראה לנו שהוא לא מצליח בשום דבר העיקר הביא את שישנסקי על הגז ואם יחימוביץ רוזנטל לפיד והחשבת הכללית ואפילו גפני טוענים שאוצרות הטבע שייכים למדינה אז מי בכלל יקנה מניית כיל וגז. ולא שכחנו איך מניית נאוי התייבשה כמה שנים בגלל ועדה הזויה של ביבי ועדת לוקר שמטרתה לא לאפשר לצבור להשתמש במזומן .אז למה שנשקיע ? גם מבטח שמיר בזמנו היתה בשער 13000 התרסקה אז בגלל לפיד הגאון הכלכלי שהטיל פיקוח על גבינה ושמנת מתוקה וכאילו זה ממש זול השוק מגיב להתערבות הפוליטיקאים חכמי החלם שזכו למשרת חלומות נחשקת בכנסת. גם המס הגבוה וגם חובת הגשת דוח מחזור מפריעים להשקעות פה. אל תשקיעו פה כלום
46 דיוק 21/09/2016 12:50 האוזר צא ולמד
מלאנוקס היתה רשומה גם כאן בעבר אבל בחרה להימחק. למה? ציטוט מדבריו :״מצד שני, תארו לכם חברות כמו מלאנקוס, סייבר ארק, מוביליי ועוד שירשמו בישראל. לו החברות הללו היו מגיעות לבורסה בתל אביב שווי השוק כולו היה גדל ב-60%. ״
45 מחזורים של 21/09/2016 12:46 קיוסק תוריד את המשקפיים הורודים ותתחיל לעשות משהו (ל"ת)
44 לא נשקיע 21/09/2016 12:44 חובת הגשת דו"ח מחזור על 811 אלף שח . פרי מוחו המעוות
של לפיד ואנדורן במקום לזרוק אותה מהאוצר מהללים את חכמתה היתרה שלא עולה הרבה על תרנגולת מצויה ואף נותנים לה לנהל קרן מגוריט שזה קרן להעשרת אנדורן ויזמים חברים של קחלון והברחת משקיעים פרטיים משוק השכירות כדי לתת פרסים לגופים שהם כמובן יקנו דירות ב 0.5% מס רכישה מדינה של רמאים ונוכלים שמטרתה רק לקחת כסף מהצבור כל עוד יש חובת הגשה על מחזור כזה קטן וטרטור הצבור לחינם ומס של 25% לא נשקיע לכם בבורסה. תאכלו מה שבישלתם
43 ראם 21/09/2016 12:43 הורדת המס
להוריד את המס ל 10-15 % יפתור הרבה בעיות גם את בעית הדיור יהיה כדאי להשקיע בבורסה ולא בדירות
רמי 21/09/2016 12:54 וגם העלאת סף הדיווח (ל"ת)
42 אלי 21/09/2016 12:41 קברניטי שוק ההון טומנים ראשם בחול......
........לפני שבכלל מתחילים אפילו לדבר על עתיד הבורסה על הכנסת והממשלה להתכנס עוד היום,ולמחוק לאלתר את רפורמת הפרופ' טרכטנברג לפיה מתוך טפשות ו/או שלא בתום לב, הגדיל את המס על הבורסה במקום להפחית אותו ואם היו שואלים אותי הייתי לתקופה של שנתיים הקרובות אפילו מבטל את המס כליל... ומחזיר אותו אח"כ בהדרגה ...כי ממה נפשך... שהרי אם הבורסה תימחק אז מה הועילו חכמים כטרכטנברג ל-15% לכל היותר ואז הבורסה הייתה מתאוששת ואפילו חוגגת
41 Z 21/09/2016 12:40 הקלות? - צריך למחוק50% מהרגולציה הקיימת וכן
לשלוח 70% מהפקידים/בקרים/ "שומרי סף" הזויים הבייתה...
40 הגולש 21/09/2016 12:40 ההנהלה הזו הורסת את הבורסה לאורך השנים
אך התלונה ראשית כל לבעלים שחרף זאת במקום לפטר אותם ולהביא אחרים דוקא האריכו להם את כהונתם
39 הראל 21/09/2016 12:37 האוזר נכשלת לך הביתה. קודם כל תורידו
את המס השערורייתי הזה, שב]ועל לפי בנק ישראל גובים בכל שנה פחות כסף מאשר שהמס היה 15%!! מדינת חלם זה כאן!
38 המשקיע 21/09/2016 12:35 בדיחה עצובה בשם האוזר
הגמל לא רואה את הדבשת... סה"כ יש בערך 600 מניות בבורסה הישראלית שמתוכם אולי 10% סחירות עם מחזורים סבירים. שאר המניות הם פשוט בדיחה, ללא מחזורים וללא סחירות. תפ]סיק לעבוד עלינו האוזר, מעל כל במה אתה מדבר ולא עושה כלום. תורידו את המס ל10%, תורידו רגולציה, תגייסו חברות ענק שינפיקו ותייצרו אלטרנטיבה לפק"מ ולהשקעות בנדל"ן בדמות קרנות ריט וקרנות שמתמחות בנדל"ן. לדבר כל אחד יכול, לעשות ולשנות זה כבר הרבה יותר קשה.
37 בורסקאי 21/09/2016 12:35 אין בורסה יותר , שחטו את הפרה ושתו את החלב . מס הכנסה
עמלות מטורפות . לא שווה להעיף מבט אפילו זה סופם של חמדנים ותאבי בצע הציבור לא מטומטם רק מגיב לאט
36 קרב על הבית 21/09/2016 12:32 מתכוון לבית החדש נכון? (ל"ת)
הקרב על המשכורת 21/09/2016 12:42 שלו ועל העבודה שלו (ל"ת)
35 סוחר 21/09/2016 12:30 פתח מסך האוזר , תראה איזה ויסות יש כבר 3 ימים (ל"ת)
34 המשקיע 21/09/2016 12:29 בדיחה עצובה בשם האוזר
הגמל לא רואה את הדבשת... סה"כ יש בערך 600 מניות בבורסה הישראלית שמתוכם אולי 10% סחירות עם מחזורים סבירים. שאר המניות הם פשוט בדיחה, ללא מחזורים וללא סחירות. תפ]סיק לעבוד עלינו האוזר, מעל כל במה אתה מדבר ולא עושה כלום. תורידו את המס ל10%, תורידו רגולציה, תגייסו חברות ענק שינפיקו ותייצרו אלטרנטיבה לפק"מ ולהשקעות בנדל"ן בדמות קרנות ריט וקרנות שמתמחות בנדל"ן. לדבר כל אחד יכול, לעשות ולשנות זה כבר הרבה יותר קשה.
ראם 21/09/2016 12:41 להוריד את המס
צודק להוריד את המס ל 10-15 % יפתור הרבה בעיות גם את בעית הדיור יהיה כדאי להשקיע בבורסה ולא בדירות
33 יואל 21/09/2016 12:10 נמאס כבר מהשיח הצבאי הזה בכל מקום... הבורסה לא צריכה
עוד איזה איש צבא שנלחם על הבית ומנהל יחידת מסתערבים...
32 123 21/09/2016 12:09 נכשלת לך כבר הביתה במקום לזרוק ססמאות
כל הנזקים בתקופתך . הרגתם עם הרגולוציה ואתה אפילו לא מבין .
31 איציק 21/09/2016 12:06 שר האוצר
אני פונה לשר האוצר מה אתה יושן אתה לא רואה לא שומע מה קורה בבורסה .לעלות מס לא הייתה בעיה להוריד לא ניתן .לשר האוצר תתחיל לבדוק הדיור עולה כי בבורסה המס 25אחוז.למשך טיפולך
30 איציק 21/09/2016 11:57 האוזר
למה אתה לא מדבר על המס בבורסה אתה מפחד אתה לא חושב שהמס הוא חזרי אתה מקבל משכורת מהסוחרים שמשקעים בבורסה הייבשה לא להשקיע שקל בבורסה סוחרים לקחת חופש כמה ימים אולי מישהו יקום .
29 בן 21/09/2016 11:54 יפה שהוא חושב שיש עתיד לבורסה ובו זמנית
אומר שצריך לעשות שינוי יסודי מהקרקע. תתחיל לפעול כבר! מה עשית כל הזמן הזה?!?
28 nbh 21/09/2016 11:54 האוזר תפסיק לעשות דרמות מכל דבר
תורידו את המס ל 10 אחוזים ותראה איזה קסם..הבורסה תתעורר. לחשוב שאתה ''פרופסור''.. בזיון שאנשים כמוך מנהלים את המדינה .
אליעז 21/09/2016 12:48 טרכטנברג הביא חורבן על הבורסה וקבר כל סיכוי להתאוששות.
אם הבורסה תחדל אז לא רק ששוק ההון יתמוטט אלא שלרשות המיסים גם לא יהיה ממי לגבות את המס שטרכטנברג הגדיל ....אז מה הועילו התחכמויותיו של הפרופסור המכובד??
27 טל 21/09/2016 11:53 תורידו את המס חזרה ל-15% חזירים
ואז תראו נהירה לבורסה
26 המתחזה 21/09/2016 11:43 לך הביתה אתה כישלון (ל"ת)
25 חלם 21/09/2016 11:43 איטרא בלאגינה קיש קיש קארייא (ל"ת)
24 יוסי 21/09/2016 11:42 זה קזינו ולא בורסה
ציבור המשקיעים אינו יכל להתמודד עם המהמרים עושה השוק ברצונם השערים עולים ברצונם השערים יורדים .כל עוד לא יוגבלו בחוק הציבור לא ישקיע בבורסה !
23 מה התפקיד שלך? 21/09/2016 11:39 חוץ מלקבל משכורת שמנה אתה לא אמור לגייס חברות
להשקיע כאן ? אתה לא אמור לפקח על כל הגנבים ?
22 לפיד רק נזק 21/09/2016 11:39 מס חזירי של 25 אחוז הגשת דוח למס הכנסה (ל"ת)
21 TUR 21/09/2016 11:38 אין קשר כלכלי בין המניות לבורסה ....
הבורסה מתנהלת כקזינו ....מריצים מניות ברגע שנכנסת למניה הם מוצאים את הכסף ברגע שמכרת מנייה הם מריצים אותה ... מי שנשאר היום מושקע הוא מ ה מ ר מ כ ו ר!!!!!!
20 האוזנר 21/09/2016 11:38 תפתח את העיניים מראה מי מנהל את הבורסה אתה או סוחרים.?
חי בלללנד
19 נפלתם על הראש 21/09/2016 11:37 חוק של לפיד מחזור יומי של 3 אלף שקל הגשת דוך למס הכנסה (ל"ת)
18 שימי 21/09/2016 11:36 כל העולם עולה יורד פה הכל במקום
בורסה שנשלתת על ידי שחקני המעוף והאופציות הם גורפים את כל הכסף משחק מכור
17 אזרח 21/09/2016 11:34 מס בורסה 25%.השכרה בנדל״ן שאף ל.. תלוי במספר הדירות.
כשהריבית כמעט 0% למה לקחת סיכונים על מניות.לכן אין שום סיכוי ללא הורדת מיסים על הבורסה או שהמדינה תבנה מאה אלף דירות להשכרה תוך מספר שנים.
16 חיי בסרט 21/09/2016 11:33 חומרים קשים
תתעוורר , מחזור במקמ אחרון שלשום היה 41 אלף שח ועל זה ירד 3 מאיות !!! אין מחזורים ואין נזילות , סכנה להשקיע . אתה והרגולציה זרקתם חברות ציבוריות החוצה . עכשיו אתה מדבר על בורסה ככלי לגיוס , אתה באמת לא מבין , מוזר , עדיף שתארוז ותלך הביתה ומהר
15 יואכים גורנישט 21/09/2016 11:33 שוב לא מרפה?? איזה קרציה!!
לצוות ביזפורטל היקר, כבר פעם שנייה שאתם משתמשים בביטוי "לא מרפה" בקשר להאוזר. אתם מודעים לכך שמשמעות הביטוי בעברית קצת פחות יפה הוא "איזה קרציה"? אולי התכוונתם ל-"לא מוותר"? אבל אתם לפחות עקביים. האוזר, כך נראה, קצת פחות. רק לפני ימים ספורים הוא היה אופטימי, אבל בביטויים כמו "קרב על הבית", "להיות או לחדול" - קשה לראות ביטוי לאופטימיות. ככה דיברו בשלבים הראשונים של מלחמת יום כיפור, כשטנקים סוריים שעטו ברחבי הרמה.
14 זינוי סכל 21/09/2016 11:33 שום שינוי מבני רק הודת מס! (ל"ת)
13 גדי 21/09/2016 11:32 חבל שמי שכושל לא הולך הביתה.... (ל"ת)
12 אתה מרחף וחסר שכל 21/09/2016 11:31 מאמין בשקרים שמפיץ-בושה (ל"ת)
11 איי 21/09/2016 11:30 מר האוזר הנכבד תפסיק לספר לעצמך סיפורי פיות
אנחנו בסך הכול מדינה קטנה וכדי שתוכל לעמוד בקנה מידה העולמי אתה צריך לגרום לכסף להגיע לפה ושיהיה לו כדאי ואת זה עושים עם תמריצים ולא רק עם שינויים מבניים הדרך של מדינה בסדר גודל של עיר בארהב לגרום לבורסה לעבוד זה לתת לנוזל הזה שנקרא כסף צינור שלא מגלח אותו בצורת מס כל כך גבוה ולנקות אתגוזרי העמלות החזירים שלא נותנים לכסף את המחיר הראוי לקנייה אם תצליח להפנים את זה אולי יפתח איזה שער לבית הקברות הזה שאתה עוד מכנה בורסה
הגולש 21/09/2016 12:43 הוא הביא לכך שכסף יוצא מפה לחול ואתה מדבר על שכסף יבוא (ל"ת)
10 דור 21/09/2016 11:30 אופציות מעוף
הרבה סוחרים כבר לא סוחרים פה בגלל הרעל שנקרא שחקני מעוף שהרסו את הבורסה טפלו בזה
9 למר האוזר 21/09/2016 11:29 ראית אתמול בנעילה את המניפולציה של המעופניקים? (ל"ת)
ממשיכים 21/09/2016 11:34 גם היום חייבים לרסק (ל"ת)
8 הבטחת ולא קיימתם 21/09/2016 11:28 מה עם ההקלות שהבטחתם בביטוח למנהלי תיקים (ל"ת)
7 רד מהגג 21/09/2016 11:26 רואים שאתה לא מבין כלום,תמשיך ונראה לאן תגיע רק מס 15% (ל"ת)
6 פיני 21/09/2016 11:26 איזה חצוף האיש הזה. בגללו מלאנוקס נמחקה מהמסחר
הבנאדם טפלון. המצב בבורסה זה פועל יוצא מהמדיניות שלו והוא מדבר בתור פרשן.
5 קיוי 21/09/2016 11:23 הורדת מיסוי ל 10%
הוכח שזה המס האפקיטבי ביותר
4 פסימי 21/09/2016 11:20 תתחילו לעבוד
ולבצע מהלכים במקום לזרוק סיסמאות האופטימיות הקודמת שלך החזקה בדיוק יומיים עד ששפכו פה סחורה אתמול כמו משוגעים בסיום המסחר על הראש שלנו,ההתנהלות שלכם היא בושה וחרפה
3 אמיר 21/09/2016 11:20 תשמע אתה אדם מחליא
לראות את הזחיחות הבלתי פוסקת שלך פשוט מזעזעת.אתה אדם מתנשא שלא מבין כבוא זה במסחר ולא מבין באמת את הבעיות של השוק חתיכת כלום.במקום לתפוס את אלו שגונבים 20 שקל במסחר תתפוס את המכונת על שמווסתת לכולנו את הםנסיות בשוק המעוף!!!תוריד את המס!!!תן הקלןת למוסדיים ותפסיק להרוג אותם כי נמאס לנו ממך!!!תלך הביתה!!
2 ערן 21/09/2016 11:18 לך הביתה יא מעאפן כושל (ל"ת)